عدم تعادل تجاری ایالات متحده در ماه آوریل به دلیل افزایش کسری کالا افزایش یافت

[ad_1] بررسی اجمالی اداره سرشماری ایالات متحده و دفتر تحلیل اقتصادی ایالات متحده اعلام کرده اند که کسری کالا و خدمات در ایالات متحده در ماه آوریل 74.6 میلیارد دلار بوده است که پس از بازبینی نسبت به مارس 14.0 میلیارد دلار افزایش داشته است. رقم آوریل بهتر از کسری تخمینی 75.8 میلیارد دلار بود.

کد خبر : 361282
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱
عدم تعادل تجاری ایالات متحده در ماه آوریل به دلیل افزایش کسری کالا افزایش یافت

[ad_1]

بررسی اجمالی

اداره سرشماری ایالات متحده و دفتر تحلیل اقتصادی ایالات متحده اعلام کرده اند که کسری کالا و خدمات در ایالات متحده در ماه آوریل 74.6 میلیارد دلار بوده است که پس از بازبینی نسبت به مارس 14.0 میلیارد دلار افزایش داشته است. رقم آوریل بهتر از کسری تخمینی 75.8 میلیارد دلار بود. کسری کالا باعث افزایش کسری شد و با افزایش 14.5 میلیارد دلاری به 96.1 میلیارد دلار رسید، در حالی که مازاد خدمات با افزایش 0.6 میلیارد دلاری به 21.6 میلیارد دلار رسید.

کاهش از سال به تاریخ

کسری کالا و خدمات نسبت به مدت مشابه در سال 2022 به میزان 86.5 میلیارد دلار یا 23.9 درصد کاهش یافته است. صادرات 55.9 میلیارد دلار یا 5.8 درصد افزایش و واردات 30.6 میلیارد دلار یا 2.3 درصد کاهش داشته است.

افزایش میانگین کسری، کاهش صادرات

با نگاهی به میانگین‌های متحرک سه ماهه، متوسط ​​کسری کالاها و خدمات با 1.5 میلیارد دلار افزایش به 68.5 میلیارد دلار برای سه ماه منتهی به آوریل رسید. میانگین صادرات با کاهش 3.4 میلیارد دلاری به 253.6 میلیارد دلار رسید، در حالی که میانگین واردات با 1.9 میلیارد دلار کاهش به 322.1 میلیارد دلار رسید. در مقایسه متوسط ​​کسری بودجه نسبت به مدت مشابه سال قبل، 23.4 میلیارد دلار کاهش داشت.

کاهش صادرات کالا، افزایش خدمات

در ماه آوریل، صادرات کالا به 167.1 میلیارد دلار رسید که نشان دهنده کاهش 9.4 میلیارد دلاری است. این کاهش ناشی از کاهش عرضه‌ها و مواد صنعتی، کالاهای مصرفی و تعدیل خالص تراز پرداخت‌ها بود. برعکس، صادرات خدمات 0.2 میلیارد دلار افزایش یافت که عمدتاً ناشی از رشد خدمات مسافرتی و سایر خدمات تجاری است، علیرغم کاهش خدمات مالی و کالاها و خدمات دولتی.

افزایش واردات کالا، کاهش خدمات

در بخش واردات، واردات کالا در فروردین ماه به 263.2 میلیارد دلار رسید که 5.2 میلیارد دلار افزایش داشت. این افزایش به دلیل واردات بیشتر وسایل نقلیه خودرویی، قطعات و موتورها، لوازم و مواد صنعتی و کالاهای مصرفی بوده است. واردات خدمات 0.4 میلیارد دلار کاهش یافت که عمدتاً به دلیل کاهش خدمات حمل و نقل و مسافرتی است.

کسری کالاهای تعدیل شده با تورم رشد می کند

کسری واقعی کالا، با تعدیل تورم، با 13.6 میلیارد دلار یا 16.5 درصد افزایش به 95.8 میلیارد دلار در آوریل رسید، در حالی که کسری اسمی 17.7 درصد افزایش داشت. صادرات واقعی کالا 8.1 میلیارد دلار معادل 5.6 درصد کاهش و واردات واقعی کالا 5.5 میلیارد دلار معادل 2.4 درصد افزایش داشته است.

نکته مهم: داده‌های مربوط به صادرات و واردات کالاها و خدمات تا مارس 2023 مورد بازبینی قرار گرفت تا بازنگری‌های سری سالانه را لحاظ کند که بر صادرات، واردات و خدمات در هر دو جهت تأثیر می‌گذارد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.