عجیب اما واقعی؛ این کشور تیم فوتبال ندارد!

[ad_1] جزایر مارشال شامل شماری از جزایر َآتشفشانی است که در جنگ جهانی دوم توسط آمریکا تصاحب شد و برای آزمایش های هسته ای مورد استفاده قرار می گرفت تا این که این کشور در سال 1986 مستقل شد. جزایر مارشال در حال حاضر در تلاش است تا صاحب تیم ملی فوتبال شوند. آنها در

کد خبر : 416743
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۶:۲۹
عجیب اما واقعی؛ این کشور تیم فوتبال ندارد!

[ad_1]

جزایر مارشال شامل شماری از جزایر َآتشفشانی است که در جنگ جهانی دوم توسط آمریکا تصاحب شد و برای آزمایش های هسته ای مورد استفاده قرار می گرفت تا این که این کشور در سال 1986 مستقل شد.

جزایر مارشال در حال حاضر در تلاش است تا صاحب تیم ملی فوتبال شوند. آنها در تلاش هستند نه تنها یک تیم تشکیل بدهند بلکه صاحب تیمی قدرتمند شوند. لوید اوورس انگلیسی نیز به عنوان مدیر فنی تیم ملی فوتبال این کشور منصوب شده است.

اوورس در مصاحبه با بی بی سی در مورد چالش و هدف جدید خود صحبت کرد:” همه چیز از طریق ایمیل شروع شد. بعد از آن از طریق واتس اپ در تماس بودیم. اختلاف زمانی باعث می شد که ارتباط گرفتن کمی مشکل باشد. بعد از آن از من خواستند تا پروپوزالی را ارائه بدهم تا نگاه خود در مورد فوتبال را به دست آنها برسانم. از نظر شخصی این فرصتی بود تا بتوانم بخشی از یک اتفاق بزرگ باشم و باید در تنها کشور دنیا کار را شروع می کردم که یک تیم ملی فوتبال مشخص ندارد. جاه طلبی زیادی داشتم. فدراسیون فوتبال جزایر مارشال می خواهد بخشی از جزایر اقیانوسیه شود و به عضویت فیفا برسد. آنها نمی خواهند که فقط مقابل کشورهای محلی بازی کنند بلکه می خواهند بخشی از برنامه ای بزرگ تر باشند. می خواهیم که در مرحله راهیابی به جام جهانی حضور پیدا کنیم و در مسابقات جام ملت های اقیانوسیه حضور پیدا کنیم و بخشی از جریان اصلی فوتبال باشیم. فکر می کنم که تا ده سال دیگر می توانیم به بخش قابل توجهی از اهدافمان دست پیدا کنیم.”

257 251

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.