عبور یک قطری از ۲ رکورد علی دایی؛ سومین رکورد شهریار هم در خطر است!

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی قطر فردا (شنبه) در فینال جام ملت‌های آسیا به مصاف اردن خواهد رفت و امیدوار است با پیروزی در این مسابقه از عنوان قهرمانی خود در سال ۲۰۱۹ دفاع کند. امید اصلی قطری‌ها در بازی فردا زوج خطرناک این تیم در خط حمله یعنی المعز علی و اکرم

کد خبر : 464381
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۸
عبور یک قطری از ۲ رکورد علی دایی؛ سومین رکورد شهریار هم در خطر است!

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی قطر فردا (شنبه) در فینال جام ملت‌های آسیا به مصاف اردن خواهد رفت و امیدوار است با پیروزی در این مسابقه از عنوان قهرمانی خود در سال ۲۰۱۹ دفاع کند. امید اصلی قطری‌ها در بازی فردا زوج خطرناک این تیم در خط حمله یعنی المعز علی و اکرم عفیف است که در بازی با ایران هم نمایش بسیار خوبی داشتند و نقش مهمی در برد تیم‌شان ایفا کردند.

عبور ستاره الدحیل از ۲ رکورد دایی

به گزارش فوتبال ۳۶۰، المعز علی، مهاجم ۲۷ ساله الدحیل و آقای گل دوره قبلی مسابقات، در این دوره ۲ گل و ۲ پاس گل داشته و علی‌رغم تاثیرگذاری در چند بازی، نتوانسته به اندازه دوره قبل بدرخشد. او در این ۲ دوره توانسته ۲ رکورد مهم علی دایی را بشکند.

او با زدن ۹ گل در جام ملت‌های ۲۰۱۹ توانست رکورد بیشترین تعداد گل زده در یک دوره از مسابقات را بشکند و به نام خودش ثبت کند. پیش از این علی دایی با زدن ۸ گل در جام ملت‌های ۱۹۹۶، رکورددار بود و این رکورد حالا به ستاره قطری رسیده است. مهاجم تیم ملی قطر همچنین با زدن یک گل در مرحله گروهی، به آمار ۸ گل زده در این مرحله رسید و بالاتر از علی دایی ۷ گله به بهترین گلزن مرحله گروهی مسابقات جام ملت‌های آسیا تبدیل شد.

حمله به سومین رکورد شهریار

علی دایی با زدن ۱۴ گل بهترین گلزن ادوار جام ملت‌های آسیا محسوب می‌شود و هنوز کسی موفق به شکست رکورد او نشده است. با این حال المعز علی پس از شکستن ۲ رکورد قبلی شهریار، حالا به‌دنبال این است که آخرین رکورد او در جام ملت‌ها را هم مال خود کند. ستاره قطری تاکنون ۱۱ گل در جام ملت‌های آسیا به‌ثمر رسانده و با هت‌تریک در بازی فینال به علی دایی خواهد رسید. البته او از نظر سنی هم شرایط خوبی دارد و در دوره بعدی هم می‌تواند شمار گل‌های خود را افزایش دهد.

پس از این ۲ ستاره، لی دونگ کوک، مهاجم اسبق تیم ملی کره‌جنوبی با ۱۱ گل قرار دارد و علی مبخوت اماراتی هم با ۱۰ گل نفر چهارم است. در میان بازیکنان ایرانی هم سردار آزمون ۸ گله پس از علی دایی بهترین آمار را دارد و احتمالا در دوره بعدی هم بتواند یکی از نفرات حاضر در جام ملت‌ها باشد. با این حال بیشترین شانس برای شکستن رکورد دایی متعلق به ستاره قطری است و او شاید در جام ملت‌های ۲۰۲۷ سومین رکورد دایی را هم بشکند.

258 258

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.