عبدالجواد موسوی: امیدوارم سلبریتی‌ها، تا پایان عمرشان با سیاست قهر کنند

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کلاب هاوس خبرآنلاین، شامگاه یکشنبه ۶ تیر، با طرح این پرسش که «چرا سلبریتی‌ها با سیاست قهر کردند؟»، میزبان چهره‌‍‌های رسانه‌ای، فرهنگی و هنری بود. محمد مهاجری که گرداننده این نشست بود، در آغاز، با اشاره به حضور چهره‌های سینمایی، هنری و ورزشی در دوره‌های گذشته انتخابات، تاکید کرد باید

کد خبر : 71340
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ تیر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۷
عبدالجواد موسوی: امیدوارم سلبریتی‌ها، تا پایان عمرشان با سیاست قهر کنند

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کلاب هاوس خبرآنلاین، شامگاه یکشنبه ۶ تیر، با طرح این پرسش که «چرا سلبریتی‌ها با سیاست قهر کردند؟»، میزبان چهره‌‍‌های رسانه‌ای، فرهنگی و هنری بود.

محمد مهاجری که گرداننده این نشست بود، در آغاز، با اشاره به حضور چهره‌های سینمایی، هنری و ورزشی در دوره‌های گذشته انتخابات، تاکید کرد باید بررسی شود چرا امسال، سلبریتی‌ها، رویکردی متفاوت را در پیش گرفتند. آیا آن‌ها با سیاست قهر کرده‌اند؟

سیدعبدالجواد موسوی، شاعر و روزنامه‌نگار، در این‌باره گفت: «مواجهه ما با سلبریتی‌ها از ابتدا ایدئولوژیک بود و دوستان در صداوسیما فکر کردند هر زمانی دل‌شان می‌خواهد، می‌توانند از سلبریتی‌ها استفاده کنند. این روند گسترده شد و تا جایی رسید که سلبریتی‌ها، جای عالمان دینی را هم گرفتند و در ماه رمضان هم در نزدیک افطار، جای یک عالم دینی از یک فوتبالیست استفاده می‌شد. این سلبریتی‌ها، زندگی روزمره خود را هم داشتند و این باعث شد بترسند از آن‌ها در همه جا استفاده کنند.»

او ادامه داد: «در جامعه‌ای که به قاعده نباشد، جای آدم‌ها عوض می‌شود، روزنامه‌نگار به مبارز سیاسی تبدیل می‌شود و سلبریتی به یک آدم متخصص در همه حوزه‌ها تبدیل می‌شود؛ مضرات این موضوع، از مزایایش بیشتر بود.»

موسوی تاکید کرد: «در حوزه سیاست، ورود سلبریتی‌ها، بیشتر احساسی بود و با نگاه به جو جامعه، در آن فضا حرکت می‌کردند. برای مثال، سال ۹۲ در ستاد آقای روحانی، هیچ یک از سلبریتی‌ها حاضر نمی‌شدند جلو بیایند. اما سال ۹۶ با حرکت جو عمومی جامعه به آقای روحانی، این‌ها به شکل کاروانی به شهرهای مختلف رفتند و تبلیغ کردند. سلبریتی‌ها بیشتر به جو عمومی نگاه می‌کنند و حرف‌شان از روی آگاهی نیست، بلکه برای لایک است. من سکوت این‌ها در انتخابات ریاست جمهوری امسال را نشانه خیلی خوبی می‌بینم و امیدوارم تا پایان عمرشان با سیاست قهر کنند.»

این نشست در کلاب هاوس خبرآنلاین ادامه دارد و متن کامل آن، فردا (دوشنبه ۷ تیر) منتشر خواهد شد.

۵۷۵۷

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.