عادات روزانه زوج های خوشبخت؛ واسه احساس خوشبختی 10 تا کارو باید هر روز انجام بدی!

[ad_1] همه ما برای یک ازدواج شاد تلاش می‌کنیم. اما اگر بخواهید واقع بین باشید ازدواج شما چقدر شاد است؟ بله ما متوجه هستیم که همیشه هوا آفتابی نیست و گاهی هم توفان و بارارن فرا می رسند، اما اگر برایند روزهای تان را در نظر بگیرید، رابطه تان را چطور می بینید؟ آیا با

کد خبر : 484970
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹
عادات روزانه زوج های خوشبخت؛ واسه احساس خوشبختی 10 تا کارو باید هر روز انجام بدی!

[ad_1]

همه ما برای یک ازدواج شاد تلاش می‌کنیم. اما اگر بخواهید واقع بین باشید ازدواج شما چقدر شاد است؟ بله ما متوجه هستیم که همیشه هوا آفتابی نیست و گاهی هم توفان و بارارن فرا می رسند، اما اگر برایند روزهای تان را در نظر بگیرید، رابطه تان را چطور می بینید؟ آیا با هم و در کنار هم شاد و خوشحال هستید؟ شما احساس خود را در رابطه می‌ریزید، فداکاری می‌کنید، سازش می‌کنید و در ازای آن چه چیزی به دست می‌آورید؟ در این نوشتار به عادات و رفتارهای زوج های شاد پرداخته ایم. البته که هر زوجی گاهی گرفتاری و تنش دارد اما آنهایی که زندگی شاد دارند قادرند از توفان ها به خوبی عبور کنند. در این نوشتار عادات روزانه زوج های خوشبخت را خواهیم دید.

10 کار که زوج های شاد هر روز انجام می دهند

تقریباً در هر ازدواج زمانی فرا می‌رسد که یک یا هر دو طرف احساس می‌کنند که آن حس اولیه در حال محو شدن است و قدردانی از تلاش‌های یکدیگر وجود ندارد. ازدواج کار سختی است و به راحتی می‌توان دچار مشکل شد. اما کارهایی وجود دارد که می‌توانید انجام دهید – کارهای کوچک – که می‌توانند کمک تان کنند باز هم شور و حال به زندگی تان بیافزایید.

1) هر روز می‌گویند “دوستت دارم”

شاید فکر کنید این یکی خیلی کلیشه ای است اما تاثیر آن به حدی زیاد است که نباید نادیده گرفت. در حالی که ممکن است شاید در پیام های‌تان کلمات محبت آمیز به کار ببرید اما به زبان آوردن دوستت دارم چیز دیگری‌ست. گفتن “دوستت دارم” فقط برای ابراز محبت نیست، بلکه برای اطمینان دادن به یکدیگر است که علیرغم چالش‌ها، شما در کنار هم هستید. زوج‌های خوشبخت این موضوع را درک می‌کنند و بیان عشق روزانه را ضروری می‌دانند.

۲) برای هم وقت می‌گذارند

مهم نیست که زندگی چقدر شلوغ است، زوج‌های خوشبخت همیشه برای یکدیگر وقت پیدا می‌کنند. زمانی که وقت آزاد فراوان دارید، طبیعی است که زمانی را کنار هم باشید اما در همین شلوغ و مشغله های زندگی روزمره است که با اختصاص دادن زمان برای هم عشق تان را ثابت می کنید.

3) در طول روز در تماس هستند

کنترل رفتار ممنوع است اما پیگیری و سراغ گرفتن از شریک زندگی تان کار پرارزشی محسوب می شود. ارسال پیامک‌های شیرین که به آنها می‌گوید که به فکرشان هستید، عالی است. حتی اگر فقط یک پیام سریع در طول تایم ناهارتان باشد.

4) به حرف یکدیگر گوش می‌دهند

منظور ما گوش دادن فعالانه و واقعی است نه فقط تکان دادن سر! زوج‌های خوشبخت ارزش گوش دادن به حرف های همسرشان را می‌دانند. گوش دادن باید کاملا متعهدانه باشد – نه طوری که نیمی از حواس تان به فوتبال و نیمی به همسرتان باشد! وقتی همسرتان در مورد احساسات خود صحبت می‌کند یا نگرانی‌های خود را به اشتراک می‌گذارد، همیشه به دنبال راه حل نیست. گاهی اوقات فقط نیاز به شنیده شدن دارد! او باید احساس کند که حرفایش مهم است، احساساتش مهم است.

5) با هم می‌خندند

می گویند خنده بهترین دارو است. واقعیت این است که در سخت‌ترین بحث‌ها، یک خنده کوچک تغییر زیادی را برای شما رقم می‌زند. این بدان معنا نیست که اگر شریک زندگی شما مشکلی را بیان کند، باید شروع به شوخی کنید. این کار فقط آنها را تحقیر می‌کند و فرصت ارزشمند برقراری ارتباط را از بین می‌برد. اما در موقعیت مناسب، کم کردن شدت ناراحتی ها با یک شوخی می‌تواند در عرض چند ثانیه زوجی را که درگیر هستند، دوباره متحد کند. همین لحظات شادی و خنده است که به زنده و قوی ماندن عشق کمک می‌کند.

6) قدردانی می‌کنند

در شلوغی زندگی روزمره، به راحتی می‌توان یکدیگر را بدیهی و باری به هر جهت دانست. گاهی انقدر به حضور هم عادت می کنیم که یادمان می رود زندگی بدون شریک زندگی مان چطور ممکن است باشد. اما زوج‌های خوشبخت به یاد دارند که قدردانی خود را از یکدیگر ابراز کنند. لازم نیست برای این کار حرکات بزرگی انجام دهید. حتی یک «متشکرم» ساده برای شستن ظرف‌ها دنیایی کاملاً متفاوت در ایجاد احساس ارزشمندی در همسرتان ایجاد می کند.

7) به یکدیگر فضا می‌دهند

درست به اندازه گذراندن وقت با هم، دادن فضا به یکدیگر هم مهم است. هر کسی گاهی نیاز دارد فضایی برای خود و کارهای مورد علاقه اش داشته باشد.  زوج‌های خوشبخت این نیاز را درک کرده و به آن احترام می‌گذارند. آنها سرگرمی‌های خود را دارند، دوستان خود را دارند. برخی حتی به سفرهای انفرادی می‌روند.

8) آنها حس عاشقانه را زنده نگه می‌دارند

رمانتیک بودن فقط برای مرحله دوستی نیست. بلکه بخشی جدایی ناپذیر از یک ازدواج شاد تلقی می شود. زوج‌های خوشبخت معمولاً در تخصیص زمان برای گذراندن وقتی با هم خوب عمل می‌کنند، جایی که می‌توانند عشق خود را دوباره احیا و روی همدیگر تمرکز کنند.

9) یکدیگر را می‌بخشند

هیچ کس کامل نیست و اشتباهات در هر رابطه ای اجتناب ناپذیر است. چیزی که زوج‌های خوشبخت را متمایز می‌کند توانایی آنها در بخشیدن یکدیگر و حرکت رو به جلو بدون کینه است.

10) با هم به رختخواب می‌روند

پایان دادن روز با هم و در کنار هم می‌تواند یک روال آرامش بخش در ازدواج باشد. ان کار همیشه امکان پذیر نیست، به خصوص اگر ساعت‌های متفاوتی کار می‌کنید، اما زمانی که مقدور بود حتما آن را انجام بدهید. با هم به رختخواب رفتن فقط به خاطر صمیمیت فیزیکی نیست، بلکه به خاطر این است که بدانید مهم نیست که روز چقدر سخت بوده، در نهایت کنار هم آرام می گیرید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.