ظهور پروژه های متمرکز بر هوش مصنوعی در سال 2023 – اخبار بلاک چین بیت کوین

روندها نشان می دهد که هوش مصنوعی (AI) موضوع اصلی در سال 2023 خواهد بود، زیرا داده ها نشان دهنده افزایش علاقه است. از زمانی که علاقه به اوج خود رسید و مایکروسافت میلیاردها دلار در Chatgpt سرمایه گذاری کرد، تقاضا برای پروژه های ارز دیجیتال متمرکز بر هوش مصنوعی به طور چشمگیری افزایش یافته

کد خبر : 313220
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱:۳۰
ظهور پروژه های متمرکز بر هوش مصنوعی در سال 2023 – اخبار بلاک چین بیت کوین


روندها نشان می دهد که هوش مصنوعی (AI) موضوع اصلی در سال 2023 خواهد بود، زیرا داده ها نشان دهنده افزایش علاقه است. از زمانی که علاقه به اوج خود رسید و مایکروسافت میلیاردها دلار در Chatgpt سرمایه گذاری کرد، تقاضا برای پروژه های ارز دیجیتال متمرکز بر هوش مصنوعی به طور چشمگیری افزایش یافته است. به عنوان مثال، پروژه رمزنگاری Fetch.ai شاهد افزایش 212 درصدی FET توکن بومی خود در 30 روز گذشته بوده است، و یکی دیگر از پروژه های هوش مصنوعی، Singularitynet، شاهد افزایش 293 درصدی توکن AGIX خود در برابر دلار آمریکا بوده است.

افزایش علاقه به پروژه های ارزهای دیجیتال متمرکز بر هوش مصنوعی وجود دارد

در هفته 22 تا 28 ژانویه 2023، امتیاز جهانی Google Trends برای عبارت “AI” 94 از 100 بود. در هفته اول دسامبر 2022، عبارت جستجو به بالاترین امتیاز Google Trends یعنی 100 رسید. به جرات می توان گفت که از زمان انتشار پلتفرم های هنری مبتنی بر هوش مصنوعی مانند Dall-E، Deep AI، Jasper Art، Starry AI، Nightcafe و غیره، جهان به طور فزاینده ای بر هوش مصنوعی (AI) متمرکز شده است. در دو ماه گذشته، پلتفرم Openai Chatgpt یا GPT-3 به یک پدیده هوش مصنوعی پرکاربرد تبدیل شده است.

Google Trends نشان می‌دهد که امتیاز جهانی عبارت جستجوی «Chatgpt» در هفته 22 تا 28 ژانویه 2023 100 بوده است و از هفته اول دسامبر 2022 در حال افزایش است. گزارش‌ها همچنین نشان می‌دهند که مایکروسافت وارد رتبه سوم شده است. مرحله مشارکت بلندمدت آن با Openai از طریق “سرمایه گذاری چند ساله چند میلیارد دلاری” که گفته می شود بالغ بر 10 میلیارد دلار بودجه است. روند رو به رشد هوش مصنوعی (AI) و تقاضا برای این فناوری به پروژه های بلاک چین که هوش مصنوعی را در پروتکل های خود ادغام می کنند، سرایت کرده است.

به عنوان مثال، یک دارایی رمزنگاری ایجاد شده توسط پروژه singularitynet.io شاهد افزایش ۲۹۳ درصدی توکن بومی خود AGIX در ماه گذشته بوده است. اگرچه singularitynet (AGIX) در 29 ژانویه 2023 بیش از 6 درصد کاهش داشت، اما در دو هفته گذشته 17.5 درصد افزایش یافته است. هدف این پروژه حمایت از نسل بعدی هوش مصنوعی غیرمتمرکز است. یکی دیگر از پروژه های هوش مصنوعی مبتنی بر بلاک چین، Vectorspace AI (vspb.science)، دارای توکنی به نام VXV است که طی ماه گذشته 95.9 درصد افزایش یافته است. پروژه Fetch.ai طی چهار هفته گذشته تقاضای مشابهی را تجربه کرده است.

طی 30 روز گذشته، توکن FET پروژه Fetch.ai در برابر دلار آمریکا 212 درصد افزایش یافته است. تیم Fetch.ai می‌گوید این پروژه «فناوری عامل مستقل» را برای برنامه‌های همتا به همتا با قابلیت‌های اتوماسیون و هوش مصنوعی، با یا بدون دسترسی مستقیم به بلاک چین، ایجاد می‌کند. یکی دیگر از پروژه های بلاک چین مبتنی بر هوش مصنوعی، Ocean Protocol، و توکن OCEAN آن در 30 روز گذشته 130 درصد در برابر دلار آمریکا افزایش یافته است. پروتکل Ocean که توسط مجمع جهانی اقتصاد به عنوان یک پیشگام در فناوری نامگذاری شده است، با هدف باز کردن قفل داده ها در مقیاس از طریق کسب درآمد از داده های رمزگذاری شده است.

مشخص نیست که تقاضا برای دارایی های رمزنگاری مبتنی بر هوش مصنوعی و محبوبیت این توکن ها چقدر ادامه خواهد داشت. همه دارایی‌های رمزنگاری مرتبط با هوش مصنوعی در حال حاضر از نظر ارزش بازار پایین‌تر از ۷۵ دارایی برتر هستند و اخیراً به دلیل افزایش علاقه به AI/Chatgpt شاهد افزایش قیمت بوده‌اند.

برچسب ها در این داستان

AGIX، ai، AI/Chatgpt، هوش مصنوعی، بلاک چین، Chatgpt، پروژه‌های ارز دیجیتال، Dall-E، هوش مصنوعی عمیق، کسب درآمد از داده‌های رمزگذاری شده، FET، Fetch.AI، سرمایه‌گذاری، روندهای Google، افزایش علاقه، علاقه، Jasper Art، طولانی مدت مشارکت مدت دار، سرمایه گذاری در بازار، مایکروسافت، سرمایه گذاری چند میلیارد دلاری، چند ساله، کافه شبانه، OCEAN، پروتکل اقیانوس، openai، پروتکل ها، Singularitynet، singularitynet.io، Starry AI، Surge، پیشگام در فناوری، دلار آمریکا، هوش مصنوعی Vectorspace، vspb .science، VXV، مجمع جهانی اقتصاد، امتیاز جهانی

فکر می‌کنید چه چیزی باعث افزایش تقاضا برای پروژه‌های ارز دیجیتال متمرکز بر هوش مصنوعی می‌شود؟ نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.