ظاهرعجیب تام هالند در سریال The Crowded Room

قرار است که داستان بیلی میلیگان یک بار دیگر در سریال The Crowded Room مورد اقتباس قرار بگیرد. تام هالند برای ایفای نقش اصلی داستان میلیگان و همچنین به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال حضور خواهد داشت. داستان سریال در دهه ۱۹۷۰ میلادی پیش می‌رود. بنابراین، ظاهر جدید تام هالند در سریال The Crowded Room که

کد خبر : 189471
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
ظاهرعجیب تام هالند در سریال The Crowded Room


قرار است که داستان بیلی میلیگان یک بار دیگر در سریال The Crowded Room مورد اقتباس قرار بگیرد. تام هالند برای ایفای نقش اصلی داستان میلیگان و همچنین به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال حضور خواهد داشت. داستان سریال در دهه ۱۹۷۰ میلادی پیش می‌رود. بنابراین، ظاهر جدید تام هالند در سریال The Crowded Room که مشابه استایل مردان در آن دوره زمانی است منطقی به نظر می‌رسد. از یک سو، رویدادهای زندگی میلیگان در میانه دهه سوم و چهارم زندگی‌اش رخ داده بود. بنابراین، هالند که در حال حاضر تنها ۲۵ سال دارد برای ایفای این نقش در بازه سنی مناسبی قرار دارد. همچنین، بازیگران دیگری از جمله آماندا سایفرید (Amanda Seyfried)، امی رسوم (Emmy Rossum)، ساشا لین (Sasha Lane)، کریستوفر ابوت (Christopher Abbott) و اما لایرد (Emma Laird) برای بازی در سریال The Crowded Room به هالند می‌پیوندند.

داستان سریال The Crowded room تنها اقتباسی ساده از داستان زندگی میلیگان نخواهد بود. بر اساس آنچه که از گزارش‌های متعدد موجود است، فصل اول این سریال تنها به داستان میلیگان می‌پردازد. برخی از تغییرات دیگری که در داستان سریال ایجاد شده بر اساس زندگی فیلم‌نامه‌نویس هالیوودی آکیوا گلدزمن (Akiva Goldsman) که خالق این سریال نیز هست الهام گرفته شده اند. شاید به همین دلیل است که کاراکتر هالند در سریال The Crowded Room به جای بیلی میلیگان، دنی سالیوان (Danny Sullivan) نامیده شده است. گلدزمن به‌واسطه دو فیلم Batman Forever و Batman & Robin، و پس از آن برای دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم‌نامه برای فیلم A Beautiful Mind شناخته می‌شود.

در حال حاضر جزئیات در دسترس درباره سریال اتاق شلوغ محدود هستند. بنابراین، هنوز به‌طور واضح نمی‌دانیم که گلدزمن چه تغییراتی در داستان سریال ایجاد کرده است. والدین گلدزمن هر دو روانشناسان بالینی کودک بودند. با توجه به این حقیقت، آنچه که او در دوران زندگی‌اش تجربه کرده ممکن است در سریال تأثیر گذاشته باشد. از آنجایی که فیلم ذهن زیبا نیز به اختلالات ذهنی و روانی به‌خصوص اسکیزوفرنی می‌پرداخت، می‌توان گفت که گلدزمن از قبل تجربه فعالیت در این زمینه را دارد.

پروسه تولید سریال The Crowded Room به‌تازگی آغاز شده است، اما می‌توان انتظار داشت که به مرور زمان اطلاعات بیش‌تری درباره این مجموعه آنتولوژی و همچنین نوع کاراکتری که تام هالند به ایفای آن می‌پردازد اعلام شود.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.