ظاهرا لئوناردو هم قاطی مرغا شد (نامزدش یه مدل ایتالیایی بسیار زیباست!)

[ad_1] لئوناردو دی کاپریو با دوست دخترش ویتوریا سرتی در خارج از خانه دیده شد، و حدس بزنید چه؟ دست ویتوریا انگشتر بود!! مدت‌هاست که لئو به عنوان یک فرد مجرد شناخته می شود که به سختی می توان آن را هضم کرد! اما به نظر می رسد که او حالا یک فرد خاص را

کد خبر : 482261
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۸:۱۵
ظاهرا لئوناردو هم قاطی مرغا شد (نامزدش یه مدل ایتالیایی بسیار زیباست!)

[ad_1]

لئوناردو دی کاپریو با دوست دخترش ویتوریا سرتی در خارج از خانه دیده شد، و حدس بزنید چه؟ دست ویتوریا انگشتر بود!! مدت‌هاست که لئو به عنوان یک فرد مجرد شناخته می شود که به سختی می توان آن را هضم کرد! اما به نظر می رسد که او حالا یک فرد خاص را برای خودش پیدا کرده است. لئو و ویتوریا از تابستان گذشته با هم رابطه دارند و ویتوریا حتی با مادر لئو ملاقات کرده است!

این دو اخیراً در رستورانی در لس آنجلس دیده شدند و در حالی که غذا سفارش می دادند، ویتوریا بازوی خود را دور بازوی لئو انداخته بود و همه متوجه حلقه در انگشت او شدند. رفتار لئو به اندازه کافی عاشقانه بود و به نظر می رسد که ویتوریا قلب او را حسابی تسخیر کرده است.

همه ما می‌دانیم که لئو از زنان خیلی جوان‌تر از خودش خوشش می‌آید، و ویتوریا با این شرایط سازگار است. او 25 ساله است، تقریباً سنی که لئو ترجیح می‌دهد. لئو اکنون 49 سال دارد. حلقه به این معنی نیست که آنها نامزد کرده اند، اما طرفداران چنین برداشتی داشته اند و در واقع همین حلقه شایعات زیادی را در مورد این زوج برانگیخت. تابستان گذشته که این دو در ایبیزا اسپانیا در حال رقصیدن با هم دیده شدند، مردم حرف و حدیث‌ها را شروع کردند.

از آن زمان، آنها با هم در اروپا و لس آنجلس دیده شده اند. لئو حتی با خانواده ویتوریا ملاقات کرده است و آنها با هر دو خانواده ملاقات های خوبی داشته اند. بنابراین، اگر لئو اینقدر در مورد دوست دخترش جدی است، نامزدی هم چندان چیز عجیبی نخواهد بود! ما که فکر می‌کنیم لئو انتخاب خوبی داشته است! دختره واقعا زیباست!

بیوگرافی ویتوریا سرتی، نامزد احتمالی لئوناردو

ویتوریا سرتی ( Vittoria Ceretti؛ زادهٔ ۷ ژوئن ۱۹۹۸) سوپرمدل ایتالیایی است. این مدل زیبا در سال ۲۰۱۲ از طریق مسابقه مدلینگ الیت مدل لوک کشف شد. وبگاه Models.com سرتی را به عنوان یکی از «New Supers» رتبه‌بندی می‌کند. تا سال ۲۰۲۴، سرتی در ۴۰۰ فشن شو شرکت کرده و ۲۳ بار روی جلد مجله بین‌المللی وگ قرار گرفته است. ویتوریا در برشا، ایتالیا به دنیا آمد و دختر جوزپه سرتی، صاحب یک شرکت کفپوش، و فرانچسکا خانه‌دار است. سرتی در یک مصاحبه با مجله وگ پاریس خاطر نشان کرد که اگر حرفهٔ مدلینگ را شروع نمی‌کرد، در رشته بازیگری یا روان‌شناسی تحصیل می‌کرد.

او در ۱ ژوئن ۲۰۲۰ در ایبیزا، اسپانیا با متئو میلری، یک دی‌جی ایتالیایی، ازدواج کرد. این زوج در ژوئن ۲۰۲۳ از هم جدا شدند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.