طیف متنوعی از فیلم‌های جدید در ماه می در nfb.ca پخش می‌شوند. در بهار امسال، حتماً از کانال‌های موضوعی ما که ماه میراث آسیایی، ماه میراث یهودی کانادا و غیره را جشن می‌گیرند، دیدن کنید.

2 مه 2022 – مونترال – هیئت ملی فیلم کانادا (NFB) این ممکن است، nfb.ca فیلم های بیشتری از همیشه رایگان پخش خواهد شد. به مناسبت ماه‌های میراث آسیایی و یهودی، مجموعه‌ای از محصولات استودیوهای NFB در سراسر کشور شامل دو کانال است که به میراث غنی این جوامع در کانادا توجه می‌کنند. این ترکیب

کد خبر : 207932
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۵:۲۲
طیف متنوعی از فیلم‌های جدید در ماه می در nfb.ca پخش می‌شوند.  در بهار امسال، حتماً از کانال‌های موضوعی ما که ماه میراث آسیایی، ماه میراث یهودی کانادا و غیره را جشن می‌گیرند، دیدن کنید.


2 مه 2022 – مونترال – هیئت ملی فیلم کانادا (NFB)

این ممکن است، nfb.ca فیلم های بیشتری از همیشه رایگان پخش خواهد شد. به مناسبت ماه‌های میراث آسیایی و یهودی، مجموعه‌ای از محصولات استودیوهای NFB در سراسر کشور شامل دو کانال است که به میراث غنی این جوامع در کانادا توجه می‌کنند. این ترکیب همچنین شامل ریچارد خودکشی است Centre-Sud Chronicles و ساموئل کانتین سندرم لاک پشت، هر دو بخش از ویرایش دوم از تواریخ کمیک استریپ; مستند کوتاه و تکان دهنده کیترا کاهانا به کمال رساندن هنر اشتیاق; و فیلم های تجلیل از برندگان جوایز هنرهای نمایشی فرماندار کل. این پیشنهاد گسترده به بیش از 5500 عنوان موجود در حال حاضر می پیوندد nfb.ca، همراه با مجموعه ما از حدود صد اثر تعاملی، که تقریباً همه آنها برای مشاهده آنلاین رایگان در دسترس هستند.

شروع از 2 مه – بزرگداشت ماه میراث آسیایی

کانال جوامع آسیایی در کانادا: nfb.ca/channels/ماه-میراث-آسیایی

این مجموعه انتخاب شده از نزدیک به 30 فیلم مستند کوتاه و بلند و انیمیشن از مجموعه NFB فرهنگ، هنر، تاریخ و مشارکت های اجتماعی بی شمار کانادایی های آسیایی تبار را تجلیل می کند. راه اندازی آنلاین از 2 می، مستند بلند جولیا کوان همه چی خواهد شد با هجوم آپارتمان‌ها و کسب‌وکارهای جدید و غیر چینی، لحظات مهمی را در محله چینی‌های ونکوور به تصویر می‌کشد. این فیلم یک سال از زندگی چندین نفر از ساکنان محله چینی‌ها، از جمله یک فروشنده خیابانی روزنامه چینی 90 ساله و یک صاحب مغازه چای‌فروشی نسل دوم را دنبال می‌کند که در حال حرکت در این جامعه هستند. از دیگر فیلم‌هایی که باید ببینید می‌توان به فیلم Baljit Sangra’s اشاره کرد چون ما دختر هستیم و کارن لام ساندرا اوه، الهام بخش.

به مناسبت ماه میراث یهودیان کانادا

کانال: nfb.ca/channels/ماه-میراث-یهودی-کانادایی

شروع از 6 می

تواریخ کمیک استریپ: مرکز-سود تواریخ توسط ریچارد خودکشی و سندرم لاک پشت توسط ساموئل کانتین (2021، استودیوی انیمیشن برنامه فرانسوی NFB)
دو انیمیشن کوتاه (2×4 دقیقه)
کیت مطبوعاتی: mediaspace.nfb.ca/epk/chronicles-2021

این دو فیلم بسیار سرگرم کننده بخشی از نسخه دوم این فیلم هستند تواریخ کمیک استریپ مجموعه ای که پیوند قوی بین کتاب های کمیک و انیمیشن را جشن می گیرد.

  • در منطقه سنتر-سود مونترال، نویسنده ای با مشاهده همسایه مبتکر خود، پیتون، الهام می گیرد. مرکز-سود تواریخ یک پرتره بسیار خنده دار از یک منطقه در میان یک دگرگونی تمام عیار ارائه می دهد. این فیلم در جشنواره فانتزیا جایزه گرفت.
  • که در سندرم لاک پشت، بیماری ای که هانری کاستگنت را گرفتار می کند چه می تواند باشد؟ مرد جوان غرق در اضطراب، سرنوشت خود را به دستان دکتر فون استرودل پرشور می سپارد. نتیجه: یک داستان پزشکی دیوانه وار و خنده دار.
  • این دو فیلم در تاریخ اکران خواهند شد شنبه 7 اردیبهشت در فیلم‌ها و میز روند entourant l’univers de la BD رویداد (به زبان فرانسوی) که توسط NFB و جشنواره هنرهای کمیک مونترال برگزار می شود.
  • در 6 می، یک پست وبلاگی توسط متصدی مجموعه فرانسوی NFB، Marc St-Pierre، که ارتباط بین فیلم‌سازی انیمیشن در NFB و کتاب‌های کمیک و سازندگان آنها (به زبان فرانسوی) را روشن می‌کند، بررسی کنید.

از 16 می – به مناسبت روز جهانی خانواده

به کمال رساندن هنر اشتیاق توسط Kitra Cahana (2021، NFB’s Quebec and Atlantic Studio)
مستند کوتاه (12 دقیقه و 13 ثانیه)
کیت مطبوعاتی: mediaspace.nfb.ca/epk/perfecting

یک خاخام چهار پلژی در یک مرکز مراقبت طولانی مدت در مونترال که به دلیل قرنطینه همه گیر از نزدیکانش جدا شده است توسط دخترش از راه دور فیلمبرداری می شود. این فیلم با ارائه مراقبه های قدرتمند در مورد عشق و امید، به ما نشان می دهد که زندگی در یک حالت انزوای عمیق به چه معناست. این فیلم اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره سینمای نو مونترال (FNC) داشت و نامزد دریافت جایزه آیریس توسط سینمای کبک شد.

شروع از 28 مه در ساعت 9 شب (EDT)

هفت شلوار کوتاه برندگان جوایز هنرهای نمایشی فرماندار کل 2022 (GGPAA) را جشن می گیرند.

برای چهاردهمین سال، NFB فیلمسازان تحسین‌شده را گرد هم می‌آورد تا ادای احترام کوتاه سینمایی به اسطوره‌های هنرهای نمایشی کانادا بسازند، زیرا GGPAA قرار است در مراسم جشن جوایزشان که در 28 می در مرکز هنرهای ملی در اتاوا برگزار می‌شود، از برندگان تقدیر کند. فیلم های کوتاه نیز در این سایت در دسترس خواهند بود nfb.ca این عناوین در آن تاریخ از ساعت 9 شب شروع می شود:

  • EGGGPAA دیوید فاستربه کارگردانی ترزا آلفلد;
  • بزرگراه تامسون: kipimâtisinaw tapâhpeyahkبه کارگردانی بری بیلینسکی;
  • لیندا رابین: همه چیز در حال حرکت استبه کارگردانی کریستین شواری-لسارد;
  • فرناند دانسرو: در یک عمر، نوشته مستندساز فقید Danic Champoux و کارگردانی Sylvie Lapointe;
  • ریتا شلتون دوورل: ملکه بیبه کارگردانی سارا الگامال;
  • میشل اسمیت: فرهنگ در قلببه کارگردانی پاسکال بوتروی;
  • کریستال پیت: زبان بی کلامبه کارگردانی جولا کابالو.

درباره فیلمسازان NFB و مجموعه آن بیشتر بدانید:

– 30 –

وصل بمون

اتاق نمایش آنلاین: NFB.ca
NFB فیس بوک | NFB توییتر | NFB اینستاگرام | وبلاگ NFB | NFB YouTube | NFB Vimeo
دیدگاه کیوریتور | یادداشت های کارگردان

درباره NFB





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.