طوفان گسترده ایالات متحده، سفرهای تعطیلات را با نزدیک شدن به “طوفان بمب” تهدید می کند

[ad_1] باب اوراوک، پیش‌بینی‌کننده سرویس ملی هواشناسی، گفت: حدود 200 میلیون نفر در 48 ایالت پایین‌تر تحت هشدارهای شدید آب‌وهوا هستند، زیرا هوای سرد از دشت‌های شمالی فرود می‌آید و دما را به شدت کاهش می‌دهد. به عنوان مثال، دمای هوا در دنور ممکن است در روز چهارشنبه از حداکثر 51 درجه به یک رقم

کد خبر : 296234
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶
طوفان گسترده ایالات متحده، سفرهای تعطیلات را با نزدیک شدن به “طوفان بمب” تهدید می کند

[ad_1]

باب اوراوک، پیش‌بینی‌کننده سرویس ملی هواشناسی، گفت: حدود 200 میلیون نفر در 48 ایالت پایین‌تر تحت هشدارهای شدید آب‌وهوا هستند، زیرا هوای سرد از دشت‌های شمالی فرود می‌آید و دما را به شدت کاهش می‌دهد.

به عنوان مثال، دمای هوا در دنور ممکن است در روز چهارشنبه از حداکثر 51 درجه به یک رقم پایین تا عصر کاهش یابد.

اوراوک گفت: “این نوع تغییراتی است که با فشار این جبهه به سمت جنوب رخ می دهد: کاهش سریع دما، گاهی اوقات 50 درجه یا بیشتر سردتر از روز قبل.” “این یک سیستم بسیار قدرتمند و قدرتمند است.”

طوفان که از رطوبت دریاچه‌های بزرگ تغذیه می‌شود، می‌تواند تا یک فوت (۰.۳ متر) برف را بین چهارشنبه و جمعه در غرب میانه بالا بریزد و شرایط کولاک از ایالت‌های دشت‌های شمالی تا منطقه دریاچه‌های بزرگ امتداد دارد.

تا پنجشنبه شب، احتمالاً یک طوفان موسوم به “بمب” در امتداد جبهه قوی قطب شمال در سراسر دریاچه های بزرگ تشکیل می شود که فشار را در یک دوره 24 ساعته به شدت کاهش می دهد. Oravec گفت که این امر می تواند دما را تا روز جمعه به پایین ترین حد در سواحل خلیج فارس و فلوریدا و شرق ایالات متحده برساند.

طبق گزارش گروه رانندگان AAA، فصل سفر تعطیلات در حال شکل گیری سومین فصل شلوغ در دهه های اخیر است، زیرا نزدیک به 113 میلیون نفر می توانند از روز جمعه وسایل خود را بسته و بیش از 50 مایل از خانه سفر کنند.

به گفته سرویس هواشناسی، پیش از رسیدن جبهه قطب شمال و ایجاد یخبندان، بارندگی شدید، بادهای شدید و سیل بالقوه خطرناک ساحلی در روزهای پنجشنبه و جمعه در بخش‌هایی از خط ساحلی شمال شرقی و نیوانگلند وجود دارد. تا 3 اینچ (7.6 سانتی متر) باران پیش بینی می شود.

مسئولان نسبت به اختلالات شدید سفر به دلیل شرایط جوی هشدار می دهند. به گفته سرویس هواشناسی، با کاهش دمای بیش از 20 درجه فارنهایت در عرض چند ساعت، جاده های خیس ممکن است به سرعت یخ بزنند.

ما یک هفته شکرگزاری عالی با کمترین اختلال داشتیم. متأسفانه، در کریسمس اینطور نخواهد بود.

در حالی که افزایش کارکنان خطوط هوایی و سایر پیشرفت‌ها از زمان شکرگزاری سفر را در طول فصل تعطیلات آسان‌تر می‌کند، «هیچ‌کس نمی‌تواند آب و هوا را کنترل کند. این قطعاً باعث ایجاد برخی اختلالات خواهد شد.

وی افزود: آمریکایی‌هایی که با هواپیما سفر می‌کنند باید برای تاخیرها آماده شوند و در برنامه‌های خود انعطاف‌پذیر باشند، در حالی که رانندگان نیز باید برای شرایط جوی سخت آماده باشند.

(گزارش توسط تایلر کلیفورد در دیترویت، گزارش اضافی توسط سوزان هیوی؛ ویرایش توسط جاناتان اوتیس)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.