طلب اوره‌سازان پرداخت خواهد شد؟

[ad_1] هوشمند نیوز – حسام بهمن آبادی؛ در اطلاعیه‌های امروز سامانه کدال پتروشیمی پردیس مهر تاییدی بر شایعات چند روز گذشته زده است. شپدیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که روند پرداخت مطالبات اوره‌سازان از طرف دولت آغاز شده است. لازم به ذکر است که طلب اوره سازان معادل ۳۸ هزار میلیارد تومان است و

کد خبر : 395549
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶
طلب اوره‌سازان پرداخت خواهد شد؟

[ad_1]

هوشمند نیوز – حسام بهمن آبادی؛ در اطلاعیه‌های امروز سامانه کدال پتروشیمی پردیس مهر تاییدی بر شایعات چند روز گذشته زده است.

شپدیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که روند پرداخت مطالبات اوره‌سازان از طرف دولت آغاز شده است.

لازم به ذکر است که طلب اوره سازان معادل ۳۸ هزار میلیارد تومان است و دولت با هدف رونق تولید و حفظ امنیت غذایی پرداخت مطالبات اوره‌سازان را در دستور کار قرار داده است.











کدال نگر هشتم شهریور

وسنا

 بهره برداری از طرح ها و پروژه های جدید:


عنوان طرح : آغاز بهره برداری تجاری از بلوک اول نیروگاه سیکل ترکیبی خرم آباد


مدت اجرای پروژه : 59 ماه


بهای تمام شده طرح : 43,000,000 میلیون ریال


محصول حاصل از بهره‌برداری از طرح : انرژی برق


به استحضار میرساند خوشبختانه طبق پیش‌بینی‌های قبلی و با عنایت پروردگار متعال، در سال “مهار تورم و رشد” گواهی تجاری سازی بلوک اول نیروگاه سیکل ترکیبی خرم آباد از تاریخ 1402/04/21 به تایید شرکت دولتی مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی رسید. بر این اساس خرید تضمینی برق بلوک اول نیروگاه خرم آباد از این تاریخ آغاز و به مدت 59 ماه ادامه خواهد یافت. لذا پیش‌بینی می‌شود درآمد حاصل از فروش برق این شرکت در سال 1402 به رقمی بالغ بر 11،000 میلیارد ریال برسد که حدود 7،800 میلیارد ریال بیش از درآمد حاصل از فروش به بازار عمده فروشی برق (موسوم به بازار برق) در شرایط مشابه می‌باشد

کگل

خرید 10 درصد سهام شرکت کاوند نهان زمین :


خرید تعداد 5,200,000,000 سهام (3,500,000,000 سهم و 1,700,000,000 حق تقدم ) شرکت کاوند نهان زمین از شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید به مبلغ 8,634,500 میلیون ریال برمبنای گزارش کارشناسی.

کباده

انتقال اسناد 4 دستگاه کامیون به نام شرکت حمل و نقل :


پیرو صورت جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال مالی منتهی به 1401/12/29 و تصویب انتقال اسناد 4 دستگاه کامیون به نام شرکت حمل و نقل معدن خاک نسوز آباده و همچنین افزایش سرمایه 200 هزار درصدی شرکت حمل و نقل از محل آورده نقدی و مطالبات ، انتقال اسناد 4 دستگاه کامیون انجام گرفت .

ونیرو

پروانه احداث نیروگاه تجدیدپذیر برمبنای تابلوی سبز :


 


شرکت سرمایه گذاری نیرو مالکیت 97/9 درصد از سهام شرکت توربین بادی آبان را دارا می باشد و بر این اساس به منظور اثربخشی فعالیت شرکت فوق الذکر تمامی تلاش خود را در این خصوص بکار گرفته است . در همین راستا موفق به اخذ پروانه احداث نیروگاه تجدید پذیر و پاک ( برمبنای تابلوی سبز بورس انرژی ) برای احداث نیروگاه بادی به ظرفیت اسمی 2/64 مگاوات در شهرستان تاکستان استان قزوین گردیده است.

جوین

بهره برداری از طرح ها و پروژه های جدید :


عنوان طرح : نیروگاه خورشیدی 10 مگاوات


بهای تمام شده : 3000000 میلیون ریال


محصول حاصل : تولید برق خورشیدی


پس از پلمپ کنتور توسط ساتبا و صدور پروانه بهره برداری فروش برق به سازمان انرژی های تجدید پذیر مطابق با شرایط قرارداد خرید تضمینی برق نیروگاه خورشیدی به شماره ۶۱/۱۴۰۰ آغاز می گردد. پیش بینی تولید برق نیروگاه سالانه ۲۳۰۰۰ مگاوات ساعت و درآمد نیروگاه از محل قرارداد فوق الذکر سالانه ۳۰۰ میلیارد ریال می باشد. لازم به ذکر است در صورت فروش برق در تالار برق سبز بورس انرژی میزان درآمد نیروگاه افزایش می یابد. همچنین بهره برداری از این نیروگاه و تزریق انرژی الکتریکی علاوه بر درآمدزایی باتوجه اینکه به پست کارخانه اسید سیتریک متصل است از افت ولتاژ در ساعات اوج مصرف به ویژه در فصل تابستان جلوگیری نموده و پایداری شبکه برق را بهبود می بخشد.از میزان سرمایه گذاری اعلام شده هزار و هفتصد میلیارد ریال آن نیروگاه و مابقی پست اتصال به شبکه 132 کیلو وات است.


 

دانا

انعقاد قرارداد مهم :


عقد قرارداد خدمات بیمه ای در رشته درمان با کانون انجمن های صنفی کارفرمایان موسسات حمل و نقل داخلی کالای کشور ، که مبلغ قرارداد در حدود 12000 میلیارد ریال می باشد .

شپدیس

در خصوص پیگیری مطالبات از شرکت خدمات حمایتی کشاورز

مرقام

ارائه خدمات تعمیر و نگهداری سخت افزار و نرم افزار :


ارائه خدمات تعمیر و نگهداری سخت افزار و نرم افزار به تعداد 245 دستگاه خودپرداز برند GRG ، در دفاتر ثبت و سود و زیان آن در صورتهای مالی منتهی به 31 / 06 / 1403به مبلغ 10.470 میلیون ریال سود نشان داده می شود و از زیان انباشه شرکت کسر می گردد.

 

 

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.