طلا (XAU/USD) در فاصله ای نزدیک از بالاترین قیمت جدید

[ad_1] قیمت طلا (XAU/USD)، نمودار و تحلیل رکورد اوت 2020 با 2075 دلار در هر اونس. در معرض تهدید است. خرده فروشی ایالات متحده و احساسات مصرف کننده میشیگان بعداً منتشر می شود. توصیه شده توسط Nick Cawley پیش بینی طلای رایگان خود را دریافت کنید بیشترین خوانده شده: اگر یک الگوی فنی صعودی اجرا

کد خبر : 345642
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
طلا (XAU/USD) در فاصله ای نزدیک از بالاترین قیمت جدید

[ad_1]

قیمت طلا (XAU/USD)، نمودار و تحلیل

  • رکورد اوت 2020 با 2075 دلار در هر اونس. در معرض تهدید است.
  • خرده فروشی ایالات متحده و احساسات مصرف کننده میشیگان بعداً منتشر می شود.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی طلای رایگان خود را دریافت کنید

بیشترین خوانده شده: اگر یک الگوی فنی صعودی اجرا شود، طلا می تواند یک بالاترین چند ماهه را آزمایش کند

تضعیف دلار آمریکا و درک فزاینده این که نرخ های بهره آمریکا یا به اوج خود رسیده اند یا بسیار نزدیک به اوج خود هستند، همچنان باعث افزایش طلا می شود. بالاترین رکورد جدید در دسترس است و این احتمالاً توجه بیشتری را به فلز گرانبها جلب خواهد کرد.

دلار آمریکا تحت فشار است زیرا معامله گران به قیمت گذاری احتمال کاهش نرخ بهره برای اواخر سال جاری ادامه می دهند. نرخ فعلی صندوق فدرال رزرو 475-500 در حال حاضر در نشست ماه می FOMC به 500-525 افزایش یافته است و قبل از شروع کاهش نرخ ها در جولای، در همان سطح باقی می ماند. آخرین پیش بینی های صندوق فدرال رزرو CME پیش بینی می کند که وجوه فدرال رزرو تا پایان سال به 425-450 برسد. این کاهش پیش بینی شده سیاست پولی فدرال رزرو بر دلار آمریکا تأثیر می گذارد، به ویژه در برابر سایر ارزها که هنوز در حالت انقباض هستند. یورو یکی از این ارزها است و صحبت‌های بانک مرکزی اروپا همچنان نشان می‌دهد که بانک مرکزی به افزایش نرخ‌ها برای مقابله با تورم ادامه خواهد داد. یورو نزدیک به 58 درصد از شاخص دلار آمریکا را تشکیل می دهد – سبدی متشکل از 6 ارز که برای ارزش گذاری دلار آمریکا استفاده می شود – و با توجه به اینکه بانک مرکزی اروپا همچنان در حالت انقباض قرار دارد، به نظر می رسد ارزش دلار آمریکا بیشتر کاهش یابد.

نمودار قیمت روزانه شاخص دلار آمریکا – 14 آوریل 2023

image1.png

بعداً در جلسه امروز، دو نسخه مهم اقتصادی ایالات متحده، فروش خرده فروشی و اعتماد مصرف کننده میشیگان را داریم. داده‌های خرده‌فروشی معیار مهمی برای فعالیت‌های خیابانی است، در حالی که گزارش احساسات مصرف‌کننده میشیگان معیار مهمی از انتظارات، چشم‌اندازها و چشم‌انداز اقتصادی مصرف‌کننده است. هر دو می توانند بازار را حرکت دهند، اگر انتظارات نادیده گرفته شوند یا با یک حاشیه شکست بخورند.

image2.png

برای همه انتشار داده‌ها و رویدادهای متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم اقتصادی DailyFX

الگوهای پرچم: معاملات نمادهای نزولی و صعودی

طلا در حال حاضر به زیر 2040 دلار در هر اونس تغییر می کند که نزدیک به 60 دلار در هر اونس افزایش یافته است. از چاپ کم این هفته در مقاله‌های اخیر، من به شکل‌گیری یک الگوی پرچم صعودی در نمودار طلای روزانه اشاره کرده‌ام و این همچنان به حرکت فنی قیمت‌ها ادامه می‌دهد. اگر این شکل‌گیری ادامه پیدا کند، بالاترین قیمت تاریخ 2075 دلار در هر هرز خواهد بود. تحت فشار قرار خواهد گرفت. حمایت کوتاه مدت در حدود 2032 دلار در هر اونس دیده می شود. قبل از 2009 دلار در هر اونس.

نمودار روزانه قیمت طلا – 14 آوریل 2023

image3.png

نمودارها از طریق TradingView




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -9٪ 18% 3%
هفتگی -2٪ 21% 8%

معامله گران خرده فروش نت-شورت را بیشتر افزایش می دهند

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 49.84 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران کوتاه به لانگ 1.01 به 1 است. تعداد معامله گران در خالص معاملات 8.53 درصد کمتر از دیروز و 2.54 درصد کمتر از هفته گذشته است، در حالی که تعداد معامله گران کوتاه مدت به لانگ 1.01 به 1 است. معامله گران نت شورت 19.11 درصد بیشتر از دیروز و 15.64 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم و این واقعیت که معامله گران کوتاه مدت هستند نشان می دهد که قیمت طلا ممکن است به افزایش خود ادامه دهد. معامله‌گران نسبت به دیروز و هفته گذشته کوتاه‌تر هستند و ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما یک سوگیری معاملاتی برعکس صعودی طلا قوی‌تر می‌دهد.

دیدگاه شما در مورد چیست؟ طلا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.