طلا تلاش 1800 نگه دارید، تست مقاومت فیبوناچی نقره ای

[ad_1] نکات طلایی، نقره ای: طلا هفته را با یک منطقه حمایتی مشخص آغاز می کند که دقیقاً پایین تر از قیمت فعلی است که به حفظ کف های روز جمعه کمک کرد. قیمت نقره مجدداً سطح مقاومت فیبوناچی را در 23.64 آزمایش کرده است و مجدداً به منطقه حمایتی نزدیک می شود که هفته

کد خبر : 295320
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹
طلا تلاش 1800 نگه دارید، تست مقاومت فیبوناچی نقره ای

[ad_1]

نکات طلایی، نقره ای:

  • طلا هفته را با یک منطقه حمایتی مشخص آغاز می کند که دقیقاً پایین تر از قیمت فعلی است که به حفظ کف های روز جمعه کمک کرد.
  • قیمت نقره مجدداً سطح مقاومت فیبوناچی را در 23.64 آزمایش کرده است و مجدداً به منطقه حمایتی نزدیک می شود که هفته گذشته در جریان بود و در حدود سطح روانی 23 دلار ترسیم شده بود.
  • تجزیه و تحلیل موجود در مقاله متکی است اقدام قیمت و تشکیلات نمودار. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد قیمت یا الگوهای نمودار، ما را بررسی کنید آموزش DailyFX بخش.

توصیه شده توسط جیمز استنلی

پیش بینی طلای رایگان خود را دریافت کنید

قیمت طلا بار هفتگی هفته گذشته را به عنوان دوجی به پایان رساند و این باعث می شود دو هفته متوالی این اتفاق رخ دهد. یک دوجی به خودی خود بلاتکلیفی است و دو تاجی متوالی، درست حدس زدید، بلاتکلیفی بیشتر است. با نگاهی به روند غالب، کمی توجه بیشتری به خود می گیرد، با این حال، از آنجایی که یک شکست قوی در ماه نوامبر شروع به ضربه زدن به تلاطم در اطراف نقطه مقاومت قبلی کرده است، که از اوج های اوت در منطقه 1819-1824 در نمودار گرفته شده است.

نمودار قیمت هفتگی طلا

image1.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; طلا در Tradingview

از نمودار روزانه زیر می‌توان شیب بیشتری به موضوع پس از شکست شکست خورده هفته گذشته در 1824 دریافت کرد. این اتفاق در روز سه‌شنبه رخ داد و قیمت‌ها در آن منطقه مقاومت در روز چهارشنبه، از طریق تصمیم‌گیری نرخ FOMC حفظ شدند. با این حال، روز پنج‌شنبه، در حدود سال 1786، شاهد چاپ پایین‌تر با تست در پایین‌ترین سطح حمایت بود. جهش جمعه شاهد بازگشت قیمت‌ها به سطح روان‌شناختی 1800 بود و برای شروع این هفته، گاوها تلاش کرده‌اند تا قیمت را به بالاتر از سطح برسانند.

توصیه شده توسط جیمز استنلی

ویژگی های معامله گران موفق

نمودار روزانه طلا

image2.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; طلا در Tradingview

طلا کوتاه مدت

پایین آمدن به نمودار دو ساعته برای تمرکز بر جهش حمایت اخیر، و ما موردی برای اوج‌ها و پایین‌ترین قیمت‌ها در کوتاه‌مدت داریم. برای کسانی که دیدگاه بلندمدت‌تری دارند و به دنبال روش‌هایی برای ایجاد قرار گرفتن در معرض نزولی هستند، عقب‌نشینی به زیر سال 1794 می‌تواند به‌عنوان شکست گاو نر در نظر گرفته شود که از حدود سال 1786 در را برای آزمایش در انتهای حمایت باز می‌کند. .

اما، اگر گاوها بتوانند 1800 را تا پایان روز نگه دارند، پتانسیلی برای آزمایش دیگری از ناحیه مقاومت 1819-1824 وجود دارد.

نمودار قیمت طلا دو ساعته

image3.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; طلا در Tradingview

نقره ای

قیمت نقره از زمان پایین‌ترین سطح ماه نوامبر در حال کاهش بوده است و در بسیاری از نقاط از رفتار صعودی طلا پیشی گرفته است. هفته گذشته شاهد چاپ هفت ماهه جدیدی برای قیمت نقره بودیم، با کاهش قیمت در روز پنجشنبه، و در نهایت حمایت در روز جمعه در منطقه کلیدی در حدود 23 دلار بود.

این جهش حمایتی منجر به تست مجدد مقاومت فیبوناچی در 23.64 شده است که تا کنون در این هفته بالاترین سطح را حفظ کرده است. اما، این گاوها را در موقعیتی قرار می‌دهد تا به دنبال یک نقطه بالاتر-پایین باشند که در اطراف همان منطقه ترسیم شده است که از حدود 23 دلار تا 23.14 دلار است. موفقیت روز جمعه تمیز نبود، بنابراین من انتظار ندارم که تست پیگیری هم انجام شود، اما اگر قیمت بتواند امروز بالاتر از نوسان جمعه در 22.73 دلار به پایین ترین سطح خود برسد، درب برای آزمایش مجدد باز می ماند. مقاومت فیبوناچی در 23.65 که پس از آن سطح فیبوناچی دیگری در 23.88 ظاهر می شود.

توصیه شده توسط جیمز استنلی

مبانی تجارت روند

نمودار قیمت روزانه نقره

image4.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; نقره در Tradingview

— نوشته جیمز استنلی

با جیمز در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JStanleyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.