طلا برای Breakout آماده می شود، 1850 در انتظار است

[ad_1] نکات طلایی: قیمت طلا به سرعت به بالاترین حد خود در هفته گذشته نزدیک می شود و اگر گاوها بتوانند مجبور به شکست شوند، ما به دنبال بالاترین قیمت های پنج ماهه جدید برای قیمت طلا خواهیم بود. با این حال، مقاومت قابل توجهی در بالای سر وجود دارد، و با توجه به اینکه

کد خبر : 296239
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴
طلا برای Breakout آماده می شود، 1850 در انتظار است

[ad_1]

نکات طلایی:

  • قیمت طلا به سرعت به بالاترین حد خود در هفته گذشته نزدیک می شود و اگر گاوها بتوانند مجبور به شکست شوند، ما به دنبال بالاترین قیمت های پنج ماهه جدید برای قیمت طلا خواهیم بود.
  • با این حال، مقاومت قابل توجهی در بالای سر وجود دارد، و با توجه به اینکه دلار در حال حاضر در وضعیت ضعیفی قرار دارد، این سوال باقی می‌ماند که اگر این سطوح وارد عمل شوند، این شکست تا چه مدت می‌تواند ادامه داشته باشد.
  • تجزیه و تحلیل موجود در مقاله متکی است اقدام قیمت و تشکیلات نمودار. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد قیمت یا الگوهای نمودار، ما را بررسی کنید آموزش DailyFX بخش.

توصیه شده توسط جیمز استنلی

پیش بینی طلای رایگان خود را دریافت کنید

سال با شعله ور شدن هیجان برای قیمت طلا آغاز شد، زیرا گاوها در سه ماهه اول به بالاترین حد خود رسیدند. این امر در سال گذشته غیرقابل تصور به نظر می رسید، زیرا طلا در منطقه حمایتی که به نظر می رسید می تواند جابجا شود، به سنگ زنی ادامه داده بود و این در حدود سال های 1670-1700 ادامه داشت. اما از آنجایی که روسیه مخازن را برای تهاجم به اوکراین آماده کرد، قیمت طلا شروع به افزایش کرد و با شروع جنگ، قیمت طلا افزایش یافت تا بالاترین حد خود را که در تابستان 2020 تعیین شده بود، آزمایش کند.

گاوها کمی خجالت می کشند که این رکورد را در فوریه به ثبت برسانند و در همان زمان بود که موضوع دیگری شروع به تسخیر کرد، و آن یک روند تهاجمی از دلار آمریکا بود که برای یک FOMC بسیار قوی تر آماده شده بود. . در ماه مارس، یک ستاره عصرگاهی بر روی نمودار هفتگی ساخته شد و در بالای آن موضوع صعودی قرار گرفت.

پس از آزمایش بالای سطح روانی 2k در اوایل آوریل، قیمت طلا تا سپتامبر تا 1622 کاهش یافت و این زمانی بود که گاو نر شروع به حفاری در پاشنه خود کرد. این حمایت دو آزمایش دیگر را در ماه اکتبر برگزار کرد، در حالی که عملکرد قیمت در یک گوه نزولی قرار گرفت و از آن زمان، برگشت صعودی قیمت‌ها را بالاتر می‌برد و ما را به آزمون امروز بالاترین قیمت‌های پنج ماهه سوق می‌دهد.

توصیه شده توسط جیمز استنلی

ویژگی های معامله گران موفق

نمودار قیمت هفتگی طلا

image1.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; طلا در Tradingview

با تمرکز بر روی اقدامات اخیر قیمت، دو هفته گذشته حتی در میان ریسک رویدادهای سنگین و برخی حرکت‌های قابل توجه در جاهای دیگر، مانند سهام، تعیین‌کننده نبوده است. اما، گاوها هنوز جمع نشده اند و به حفظ حمایت در یک نقطه کلیدی در هفته گذشته کمک کردند. و سپس برای باز کردن این هفته، شاهد یک نگه داشتن در پایین ترین سطح بودیم که در نتیجه در را برای گاو نر باز نگه داشت.

اگر خریداران بتوانند به بالاترین حد خود برسند، ناحیه مقاومت بعدی دقیقاً بالای سر قرار می گیرد که در 1848 ترسیم شده است که علامت 50 درصدی حرکت نزولی سال 2022 است. این یک سطح تصمیم گیری بزرگ برای روند است و اگر خریداران بتوانند شکست را فراتر از آن سطح ادامه دهند، سناریوهای صعودی تصویر بزرگتر می توانند شروع به بازی کنند.

نمودار قیمت هفتگی طلا

image2.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; طلا در Tradingview

طلا کوتاه مدت

در یک مبنای کوتاه‌مدت، منطقه‌ای از مقاومت وجود دارد که من آن را از اوج‌های قبلی اوت پیگیری کرده‌ام. این یکی از عواملی بوده است که منجر به آن دو هفته بلاتکلیفی شده است که ما شاهد آن بوده‌ایم، و من آن را در حدود سطح 1825 که خریداران در حال حاضر در بالا آزمایش کرده‌اند، دنبال کرده‌ام. با این حال، این آزمایش هنوز زود است، و فرض اینکه در این مرحله اولیه ممکن است به عنوان حمایت پایین‌تر بالاتر باشد، متکبرانه است. اما، اگر این اتفاق بیفتد، شکست از بالا به عنوان یک راه‌اندازی باقی می‌ماند و بالاترین رقم پنج ماهه فعلی در ۱۸۳۶ آسیب‌پذیر است. اگر خریداران بتوانند بالاتر از آن فشار بیاورند، سطح 1848 در بالای سر قرار می‌گیرد و من در نیمه راه حرکت نزولی امسال منتظر آزمایش قابل توجهی هستم.

توصیه شده توسط جیمز استنلی

مبانی تجارت برک آوت

نمودار قیمت روزانه طلا

image3.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; طلا در Tradingview

— نوشته جیمز استنلی

با جیمز در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JStanleyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.