طلا با کاهش بیشتر ریسک بازار، رالی بهشت ​​خود را افزایش داد

[ad_1] قیمت طلا (XAU/USD)، نمودار، و تجزیه و تحلیل طلا در بازارهای ریسک گریز می درخشد. NFP های ایالات متحده دیگر ممکن است شماره گیری را حرکت ندهند. جنگ در اوکراین همچنان طیف وسیعی از بازارهای پرریسک را تحت تاثیر قرار می دهد و در حال حاضر این بخش بیشترین آسیب را به سهام اروپا

کد خبر : 174570
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
طلا با کاهش بیشتر ریسک بازار، رالی بهشت ​​خود را افزایش داد

[ad_1]

قیمت طلا (XAU/USD)، نمودار، و تجزیه و تحلیل

  • طلا در بازارهای ریسک گریز می درخشد.
  • NFP های ایالات متحده دیگر ممکن است شماره گیری را حرکت ندهند.

جنگ در اوکراین همچنان طیف وسیعی از بازارهای پرریسک را تحت تاثیر قرار می دهد و در حال حاضر این بخش بیشترین آسیب را به سهام اروپا وارد کرده است. DAX 40 به پایین ترین سطح 15 ماه اخیر رسیده است در حالی که CAC 30 به تازگی یک نادر 10 ماهه جدید چاپ کرده است. شاخص های ایالات متحده همچنان تحت فشار هستند، اما زیان آنها به اندازه آنچه در اروپا دیده می شود شدید نیست. جنگ در اوکراین، که به نظر می‌رسد هر روز تشدید می‌شود، محرک شناخته‌شده در پس این اقدام شدید کاهش خطر است و تا زمانی که توافق صلح یا توقف اقدام نظامی اعلام نشود، بازارهای ریسک در هفته‌های آینده تحت فشار خواهند بود.

DAX & FTSE با بدتر شدن چشم انداز سهام اروپا

در مقابل این پس‌زمینه، طبقات سنتی دارایی‌های بدون ریسک همچنان با تقاضای ثابت طلا، فرانک سوئیس و ین ژاپن درخشش دارند. چرخش طلا از پایان ژانویه یک روند قوی در نمودار روزانه ایجاد کرده است و احتمالاً این حرکت صعودی ثابت ادامه خواهد داشت. گزارش مشاغل امروز ایالات متحده (NFP) که معمولاً انتشاری با پتانسیل واکنش شدید بازار است، بعید است که در میان مدت روند صعودی طلا را بشکند. بازار کار و تورم اولویت‌های فدرال رزرو در هنگام تصمیم‌گیری سیاست‌های پولی هستند و قدرت مستمر در بازار کار ایالات متحده به فدرال رزرو این توانایی را داده است که بر مبارزه برای مقابله با تورم بسیار بالا تمرکز کند. پس از ماه ها سیگنال دهی از سوی بانک مرکزی مبنی بر اینکه شرایط پولی را سخت تر خواهند کرد، فدرال رزرو در روزهای اخیر شروع به شفاف سازی برنامه های خود برای افزایش نرخ بهره با حداقل 25 واحد در ثانیه برای نشست ماه مارس کرده است و انتظار می رود 3 تا 4 افزایش دیگر افزایش یابد. امسال.

طلا معمولاً در یک محیط افزایش نرخ واکنش منفی نشان می‌دهد، اما این افزایش نرخ‌ها از قبل به چشم‌انداز فلز گرانبها قیمت گذاری شده است، به طوری که ریسک‌گریزی در حال حاضر مهم‌تر از محیط سیاست پولی سخت‌تر در بازار است. یک گزارش شغلی قوی دیگر ممکن است در کوتاه مدت طلا را پایین بیاورد، اما بعید است که مسیر آن را بیشتر تغییر دهد در حالی که ریسک گریزی در سطوح فعلی و افزایش یافته خود باقی می ماند.

برای همه انتشار داده‌ها و رویدادهای متحرک بازار، این را بررسی کنید تقویم DailyFX

با تداوم ریسک برای ایجاد باد قوی، طلا ممکن است به دنبال آزمایش مجدد افزایش قیمت روز پنجشنبه گذشته در 1974 دلار در هر اونس باشد. به زودی در بالا، 2000 دلار در هر اونس. و بالاترین قیمت در 18 آگوست 2020 2015 دلار در هر اونس بود. به بازی برگرد شاخص نوسانات ATR در بالاترین حد چند ماهه قرار دارد و معامله گران باید قبل از تصمیم گیری برای ورود به بازار از پتانسیل حرکت های شدید قیمت آگاه باشند.

نمودار قیمت روزانه طلا – 4 مارس 2022

طلا با کاهش بیشتر ریسک بازار، رالی بهشت ​​خود را افزایش داد

داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد که 71.69 درصد معامله‌گران دارای معاملات خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 2.53 به 1 است. تعداد معامله گران نت لانگ نسبت به دیروز 1.72 درصد و نسبت به هفته گذشته 0.93 درصد افزایش یافته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص معاملاتی نسبت به روز گذشته 2.46 درصد و نسبت به هفته گذشته 17.10 درصد افزایش یافته است.

ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت طلا ممکن است به کاهش خود ادامه دهد. با این حال معامله گران نسبت به دیروز و در مقایسه با هفته گذشته سود خالص کمتری دارند. تغییرات اخیر در احساسات هشدار می دهد که جریان علیرغم این واقعیت که معامله گران به صورت خالص باقی می مانند، روند قیمت طلا ممکن است به زودی افزایش یابد.

دیدگاه شما در مورد چیست؟ طلا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.