طلا با کاهش انتظارات تورمی پیش از FOMC کاهش یافت

[ad_1] طلا، XAU، اوکراین، چین، تورم، بازده واقعی، – نکات گفتگو مذاکرات صلح اوکراین و روسیه بخشی از ریسک ژئوپلیتیکی طلا را کاهش می دهد موج جدید قرنطینه چین بر بازدهی واقعی طلا تاثیر می گذارد XAU/USD ممکن است سطح 1900 را پس از یک متقاطع نزولی MACD هدف قرار دهد پس از پایان مذاکرات

کد خبر : 178998
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۷:۲۹
طلا با کاهش انتظارات تورمی پیش از FOMC کاهش یافت

[ad_1]

طلا، XAU، اوکراین، چین، تورم، بازده واقعی، – نکات گفتگو

  • مذاکرات صلح اوکراین و روسیه بخشی از ریسک ژئوپلیتیکی طلا را کاهش می دهد
  • موج جدید قرنطینه چین بر بازدهی واقعی طلا تاثیر می گذارد
  • XAU/USD ممکن است سطح 1900 را پس از یک متقاطع نزولی MACD هدف قرار دهد

پس از پایان مذاکرات صلح بین مذاکره کنندگان اوکراین و روسیه، قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه آسیا و اقیانوسیه کاهش یافت. در حالی که پیشرفت کمی حاصل شده است، مذاکرات قرار است امشب از سر گرفته شود و امیدها در مورد چشم انداز پایان درگیری افزایش یافته است. این امید در بازار مالی جهانی از طریق لحن کمی ریسک پذیر منعکس شده است. آتش بس فوری ترین امتیازی است که از دیپلمات های اوکراینی به دنبال آن است.

این لحن خفیف ریسک بر قیمت طلا که از زمان شروع جنگ به شدت افزایش یافته است، تأثیر گذاشت. بخشی از حق بیمه قیمت گذاری شده به طلا در واکنش به افزایش شدید قیمت کالاها بود که انتظارات تورمی را تشدید کرد. این به جذابیت تورم طلا کمک کرد. کالاها یک شبه در موج جدیدی از قرنطینه‌های کووید چین، با کاهش بیش از 5 درصدی قیمت نفت شاهد ضعف گسترده‌ای بودند. شاخص‌های تورم مبتنی بر بازار در واکنش به کاهش نرخ‌های تورم توسط معامله‌گران کاهش یافت، زیرا معامله‌گران اوراق خزانه‌داری با شاخص تورم را کنار گذاشتند و بازدهی واقعی را به ضرر طلا افزایش داد.

اگر مذاکرات بین اوکراین و روسیه پیش برود، فلز زرد ممکن است در این هفته نزول بیشتری ببیند. توافق آتش‌بس دستاورد مهمی است که احتمالاً قیمت طلا را حتی پایین‌تر می‌آورد. معامله گران اخبار مربوط به آن جبهه را از نزدیک زیر نظر خواهند داشت. در همین حال، گزارش‌ها در اطراف کیف نشان می‌دهد که درگیری‌ها تنها تشدید شده است و چندین گزارش دیگر از تلفات غیرنظامیان منتشر شده است.

معامله گران طلا همچنین به شدت بر تصمیم فدرال رزرو برای نرخ بهره متمرکز خواهند بود که قرار است اواخر این هفته منتشر شود. انتظار می رود FOMC در اولین افزایش نرخ بهره در ایالات متحده از زمان شروع همه گیری کووید، نرخ معیار خود را 25 واحد افزایش دهد. پیش بینی های اقتصادی به روز کمیته، از جمله به اصطلاح “نقطه نقطه” آن، یکی دیگر از محرک های بالقوه بازار است. نگرانی در مورد اینکه فدرال رزرو به اندازه کافی برای کاهش تورم اقدام نمی کند در ماه های اخیر افزایش یافته است و طرح نقطه ای تهاجمی تر یا تفسیری از فرماندار جروم پاول ممکن است به فرونشاندن این ترس ها کمک کند. برای طلا، یک لحن به طرز شگفت انگیزی احتمالاً بر قیمت ها تأثیر می گذارد.

پیش بینی فنی طلا

قیمت‌ها در حال حرکت پایین‌تر هستند و سطح اصلاحی فیبوناچی 61.8 درصد به عنوان پشتیبانی بالقوه به تمرکز می‌رود. یک وقفه زیر آن سطح روانشناختی 1900 را معرفی می کند. این در عرض یک هفته پس از سقوط قیمت ها به زیر سطح 2000 اتفاق می افتد. MACD یک شبه از خط سیگنال خود عبور کرد که لحن نزولی را در چشم انداز فنی ایجاد می کند. با این حال، یک بازگشت ممکن است شاهد تلاش گاوها برای بازپس گیری سطح 2000 باشد، اما مقاومت متوسط ​​از سوی 38.2% فیب ممکن است.

نمودار روزانه طلا

نمودار xauusd

نمودار ایجاد شده با TradingView

— نوشته شده توسط توماس وست واتر، تحلیلگر DailyFX.com

برای تماس با توماس، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @FxWestwater در توییتر



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.