طلایی چشم همیشه بالا به عنوان سهام همچنان به احساس فشار

[ad_1] روز دوشنبه، طلای نقدی برای اولین بار از آگوست 2020 به بالای 2000 دلار رسید و دیروز همچنان به صعود خود ادامه داد زیرا سرمایه گذاران بیشتری به دنبال پناه بردن از ابهامات بازار به دارایی های امن هستند. طلا جلسه دیروز را با افزایش بیش از 2.5 درصدی به پایان رساند و رشد

کد خبر : 176647
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۳:۱۴
طلایی چشم همیشه بالا به عنوان سهام همچنان به احساس فشار

[ad_1]

روز دوشنبه، طلای نقدی برای اولین بار از آگوست 2020 به بالای 2000 دلار رسید و دیروز همچنان به صعود خود ادامه داد زیرا سرمایه گذاران بیشتری به دنبال پناه بردن از ابهامات بازار به دارایی های امن هستند.

طلا جلسه دیروز را با افزایش بیش از 2.5 درصدی به پایان رساند و رشد سالانه خود را تا به امروز به 12 درصد رساند، زیرا این فلز گرانبها به بالاترین حد خود نزدیک شده است.

در حالی که کالاهایی مانند طلا و نفت افزایش می‌یابند، بازار سهام همچنان وزن تورم، تنش‌های ژئوپلیتیکی و افزایش نرخ‌های پیش‌بینی‌شده از سوی فدرال رزرو را احساس می‌کند – که هفته آینده برای نشست سیاست‌گذاری خود گرد هم می‌آیند.

دیروز، شاخص های اصلی وال استریت برای چهارمین جلسه متوالی کاهش یافت و نزدک کامپوزیت، داو جونز و اس اند پی 500 به ترتیب 0.28، 0.56 و 0.73 درصد سقوط کردند.

در این سوی اقیانوس اطلس، FTSE 100 و FTSE 250 بریتانیا هر دو جلسه دیروز را با رشد متوسط ​​0.06% و 0.25% به پایان رساندند. امروز صبح، هر دو شاخص افزایش یافته اند، به طوری که FTSE 100 در حال حاضر حدود 2٪ و FTSE 250 بیش از 2.5٪ افزایش یافته است.

با آرام شدن فصل درآمد، امروز صبح، مؤسسه حقوقی و جنرال مؤسسه FTSE 100 نتایج کامل سال 2021 را گزارش کرد.

غول مدیریت دارایی مستقر در بریتانیا برای اولین بار سود پس از کسر مالیات بیش از 2 میلیارد پوند، افزایش 28 درصدی سالانه (سالانه) و سود هر سهم (EPS) 34.19p، افزایش 72 درصدی سالانه را گزارش کرد. .

در پاسخ به این نتایج مثبت، قیمت سهام حقوقی و عمومی در صبح امروز بیش از 4 درصد افزایش یافته است، اگرچه تا این لحظه در سال جاری حدود 14 درصد کاهش داشته است.

سهام حقوقی و عمومی بیش از پنج سال است که در حدود همان سطوح معامله شده اند و بنابراین ممکن است برای سرمایه گذارانی که صرفاً به دنبال پتانسیل رشد هستند جذابیت نداشته باشند. با این حال، آنچه ممکن است برای سرمایه گذاران منفعل جذاب باشد، سابقه قابل اعتماد آن در پرداخت سود سهام است.

به استثنای سال 2020، زمانی که سود سهام خود ثابت ماند، Legal & General از سال 2009 به طور مداوم هر ساله سود سهام خود را افزایش داده است، زمانی که مجبور شد پس از سقوط بازار مالی در سال 2008 پرداخت سود سهام خود را کاهش دهد.

سود سهام تمام سال آن برای سال 2021 18.45p به ازای هر سهم بود که بر اساس قیمت پایانی دیروز، معادل با بازده سود 7.5٪ است.

تصویر شده: Admirals MetaTrader 5 – نمودار روزانه قانونی و عمومی. محدوده تاریخ: 4 نوامبر 2020 – 9 مارس 2022. تاریخ ضبط: 9 مارس 2022. عملکرد گذشته یک شاخص قابل اعتماد برای نتایج آینده نیست.



نشان داده شده: Admirals MetaTrader 5 – نمودار هفتگی قانونی و عمومی. محدوده تاریخ: 6 سپتامبر 2015 – 9 مارس 2022. تاریخ ضبط: 9 مارس 2022. عملکرد گذشته یک شاخص قابل اعتماد برای نتایج آینده نیست.

با دریاسالارها سرمایه گذاری کنید

با یک حساب Invest.MT5 از Admirals، می توانید سهام Legal & General و بیش از 4300 شرکت بورسی دیگر را از 15 تا از بزرگترین بورس های جهان خریداری کنید. برای ثبت نام برای حساب کاربری امروز روی بنر زیر کلیک کنید:

روی ابزارهای برتر دنیا سرمایه گذاری کنید

هزاران سهام و ETF در دسترس شماست

شروع به سرمایه گذاری کنید

اطلاعات در مورد مواد تحلیلی:

داده های داده شده اطلاعات بیشتری را در مورد تمام تحلیل ها، تخمین ها، پیش بینی ها، پیش بینی ها، بررسی های بازار، چشم انداز هفتگی یا سایر ارزیابی ها یا اطلاعات مشابه (از این پس “تحلیل”) منتشر شده در وب سایت های شرکت های سرمایه گذاری Admirals که تحت علامت تجاری Admirals (از این پس “Admirals” منتشر می شوند، ارائه می دهد. ”) قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری لطفاً به موارد زیر توجه کنید:

  1. این یک ارتباط بازاریابی است. محتوا فقط برای مقاصد اطلاع رسانی منتشر شده است و به هیچ وجه به عنوان توصیه یا توصیه سرمایه گذاری تلقی نمی شود. مطابق با الزامات قانونی طراحی شده برای ارتقای استقلال تحقیقات سرمایه گذاری تهیه نشده است، و مشمول هیچ گونه منع معامله قبل از انتشار تحقیقات سرمایه گذاری نیست.
  2. هر گونه تصمیم سرمایه گذاری توسط هر مشتری به تنهایی انجام می شود، در حالی که Admirals هیچ مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از چنین تصمیمی ندارد، خواه بر اساس محتوا باشد یا نباشد.
  3. با توجه به حفاظت از منافع مشتریان خود و عینیت تجزیه و تحلیل، Admirals رویه های داخلی مربوطه را برای پیشگیری و مدیریت تضاد منافع ایجاد کرده است.
  4. تجزیه و تحلیل توسط یک تحلیلگر مستقل روبرتو ریورو، مشارکت کننده آزاد (از این پس “نویسنده”) بر اساس برآوردهای شخصی تهیه شده است.
  5. در حالی که تمام تلاش منطقی برای اطمینان از قابل اعتماد بودن همه منابع محتوا و ارائه تمام اطلاعات، تا حد امکان، به صورت قابل فهم، به موقع، دقیق و کامل انجام می شود، Admirals صحت یا کامل بودن هیچ اطلاعاتی را تضمین نمی کند. موجود در تجزیه و تحلیل
  6. هر نوع عملکرد گذشته یا مدل‌سازی شده ابزارهای مالی که در محتوا ذکر شده است نباید به عنوان یک قول، تضمین یا ضمنی صریح یا ضمنی توسط Admirals برای عملکرد آینده تلقی شود. ارزش ابزار مالی ممکن است افزایش یا کاهش یابد و حفظ ارزش دارایی تضمین نمی شود.
  7. محصولات اهرمی (از جمله قراردادهای مابه التفاوت) ماهیت سفته بازی دارند و ممکن است منجر به زیان یا سود شوند. قبل از شروع معامله، لطفاً مطمئن شوید که به طور کامل آن را درک کرده اید خطرات درگیر.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.