طلا، یورو، دلار آمریکا، ین در انتظار فدرال رزرو، بانک مرکزی اروپا و BoJ هستند. درآمدهای بزرگ فناوری چشم

[ad_1] چشم انداز بازار: علاقه تصمیمات نرخ گذاری توسط فدرال رزرو، بانک مرکزی اروپا و بانک ژاپن در هفته آینده توجهات را به خود جلب خواهند کرد سه ماهه دوم ایالات متحده تولید ناخالص ملی گزارش و ژوئن PCE داده ها از دیگر نکات برجسته در تقویم اقتصادی هستند سرمایه گذاران همچنین به فصل درآمد

کد خبر : 378594
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲
طلا، یورو، دلار آمریکا، ین در انتظار فدرال رزرو، بانک مرکزی اروپا و BoJ هستند.  درآمدهای بزرگ فناوری چشم

[ad_1]

چشم انداز بازار:

  • علاقه تصمیمات نرخ گذاری توسط فدرال رزرو، بانک مرکزی اروپا و بانک ژاپن در هفته آینده توجهات را به خود جلب خواهند کرد
  • سه ماهه دوم ایالات متحده تولید ناخالص ملی گزارش و ژوئن PCE داده ها از دیگر نکات برجسته در تقویم اقتصادی هستند
  • سرمایه گذاران همچنین به فصل درآمد توجه خواهند کرد و مایکروسافت، آلفابت و متا نتایج را در روزهای آینده گزارش خواهند کرد.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی طلای رایگان خود را دریافت کنید

بیشترین خوانده شده: پیش بینی یورو: مسیر EUR/USD و EUR/GBP با چشم انداز سیاست بانک مرکزی فدرال و بانک مرکزی اروپا مرتبط است

احتمالاً در هفته آینده نوسانات در سراسر بازارها به شدت افزایش می یابد و انتظار می رود چندین بانک مرکزی بزرگ تصمیمات نرخ بهره را اعلام کنند.

تمرکز اول بر روی فدرال رزروFOMC در پایان نشست ژوئیه خود در روز چهارشنبه، هزینه های استقراض را 25 واحد پایه افزایش داد و به 5.25٪ -5.50٪ رساند. سرمایه‌گذاران قبلاً این حرکت را تخفیف داده‌اند، بنابراین تمرکز روی راهنمایی‌های رو به جلو خواهد بود.

اگر فدرال رزرو به تعصب جنگ طلبانه ادامه دهد و به این سیگنال ادامه دهد که برای بازگرداندن ثبات قیمت به کار بیشتری نیاز است، انتظارات نرخ بهره بالاتر خواهد رفت و دلار آمریکا را تقویت می کند و زمینه منفی برای قیمت طلا و دارایی های ریسکی مانند سهام ایجاد می کند.

عطف به بانک مرکزی اروپاموسسه تحت رهبری کریستین لاگارد نیز پیش بینی می شود که یک چهارم واحد افزایش داشته باشد، اما ممکن است با توجه به وخامت رشد در منطقه یورو، در مورد انقباض بیشتر غیرمتعهد به نظر برسد. در صورت تحقق این سناریو، یورو ممکن است در معرض خطر یک معکوس نزولی شدید قرار گیرد.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی JPY رایگان خود را دریافت کنید

همانطور که برای بانک ژاپنانتظار می رود مقام پولی تنظیمات سیاست خود را بدون تغییر حفظ کند، اما ممکن است مذاکرات اولیه را در مورد تغییر برنامه کنترل منحنی بازده در مقطعی بعد در سال 2023 انجام دهند، اگر تورم به روند صعودی خود ادامه دهد.

اگر دستورالعمل بانک مرکزی آمریکا حاکی از آن است که سیاستگذاران در حال آماده شدن برای برداشتن برخی تسهیلات در آینده نزدیک هستند، ین می‌تواند یک صعود قوی ایجاد کند، اما اگر چشم‌انداز سیاست‌ها به شدت ناموفق باقی بماند و به تغییر مسیر اشاره نکند، ارز آسیایی می‌تواند در برابر سودآوران بالاتر ضربه بخورد.

جدای از تصمیمات کلیدی بانک مرکزی، رویدادهای مهم دیگری در تقویم اقتصادی وجود دارد، مانند گزارش تولید ناخالص داخلی سه ماهه دوم ایالات متحده و داده های ژوئن PCE. هر دو نسخه می توانند به معامله گران کمک کنند تا سلامت اقتصاد ایالات متحده و همچنین مسیر تورم را ارزیابی کنند و نتایج بالاتر از حد انتظار به نفع تشدید بیشتر فدرال رزرو استدلال شود.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

رویدادهای کلیدی بازار در هفته آینده

image1.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

آخرین اما نه کم‌اهمیت، معامله‌گران باید به فصل درآمدهای جاری نیز توجه کنند. انتظار می‌رود برخی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فناوری براساس ارزش بازار، نتایج فصلی از جمله مایکروسافت، آلفابت و متا چندتا را نام بردن. برای لیست کامل تر از شرکت های برتر که درآمد و EPS خود را در روزهای آینده اعلام می کنند، تقویم درآمد DailyFX را بررسی کنید.

امسال، سهام‌های فناوری به دلیل جنون هوش مصنوعی به شدت افزایش یافته و دوباره رتبه‌بندی شده‌اند. این شرکت‌ها برای توجیه ارزش‌گذاری‌های پریمیوم و حفظ عملکرد خود، باید انعطاف‌پذیری سود را نشان دهند و بتوانند حاشیه سود خود را افزایش دهند، در حالی که درآمدهای بالا و پایین خود را افزایش می‌دهند، در غیر این صورت، ممکن است در بیداری بی‌ادبی قرار بگیرند.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید

پیش بینی های اساسی و فنی

پیش‌بینی پوند بریتانیا (GBP): GBP/USD و GBP/JPY چشم‌اندازهای متفاوت

پوند انگلیس در برابر طیف وسیعی از ارزها در این هفته پس از اینکه داده های تورم انتظارات را از دست داد، کاهش یافت، اما پوند/ین در روز جمعه بالاتر رفت.

پیش بینی دلار استرالیا: AUD/USD کاهش می یابد اما ممکن است دلار آمریکا کلیدی باشد

دلار استرالیا علیرغم داده های قوی محلی، در تلاش است تا به جایگاه خود ادامه دهد، زیرا دسیسه های دلار آمریکا همچنان در بازارها کمانه می کنند. CPI در پیش است. آیا به AUD/USD خواهد رسید؟

پیش بینی ین ژاپن: USD/JPY، EUR/JPY در مرحمت بحث مداخله

ضعف ین در این هفته ادامه یافت و با اظهار نظر مقامات ژاپنی در مورد مداخله احتمالی FX قبل از “هفته بانک مرکزی” مواجه شد. مقامات ژاپنی در چه مرحله ای وارد عمل خواهند شد

پیش بینی قیمت طلا و نقره: XAU/USD و XAG/USD با ناپدید شدن سود نامشخص باقی می ماند

قیمت طلا و نقره معامله گران را ناامید کرد زیرا این فلزات گرانبها از پیشرفت صعودی خود دست کشیدند. آیا این چشم انداز XAU/USD و XAG/USD را برای هفته پیش رو تضعیف می کند؟

پیش‌بینی نفت خام: قیمت‌هایی که توسط بنیادهای نفتی حمایت می‌شوند، زیرا FOMC Looms می‌کند

قیمت نفت خام در این هفته پس از چهارمین بسته مثبت متوالی WTI به داده های اقتصادی ایالات متحده برای جهت گیری نگاه می کند.

پیش بینی یورو: مسیر EUR/USD و EUR/GBP با چشم انداز سیاست بانک مرکزی فدرال و بانک مرکزی اروپا مرتبط است

رویدادهای پرتأثیر زیادی در تقویم اقتصادی هفته آینده وجود دارد، اما مهمترین کاتالیزور برای EUR/USD و EUR/GBP اعلامیه های سیاست پولی فدرال رزرو و بانک مرکزی اروپا خواهد بود.

پیش‌بینی دلار آمریکا: آیا پاول رشد اخیر دلار را متوقف خواهد کرد؟

دلار آمریکا بخش قابل توجهی از فروش ژوئیه را جبران کرد زیرا ارزهای G7 به طور گسترده ضعیف شدند. آیا پاول در را برای افزایش بیشتر باز می گذارد یا پیشرفت در تورم را می پذیرد؟

پیش‌بینی S&P 500، Nasdaq 100: احساسات بیش از حد خوش‌بینانه خطر عقب‌نشینی جزئی ایجاد می‌کند

در بازتاب روند صعودی، شاخص‌های سهام ایالات متحده همچنان به بالاترین حد خود در سال گذشته ادامه می‌دهند. با این حال، خوش‌بینی شدید، شرایط خرید بیش از حد، و موقعیت‌یابی بیش از حد شلوغ، ریسک عقب‌نشینی جزئی ایجاد می‌کند، به‌ویژه اگر درآمد ناامید شود.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.