طلا، نفت، S&P 500، دلار آمریکا، یورو، پوند، ین، AUD، BTC

[ad_1] توصیه شده توسط دیگو کولمن پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید اشتهای ریسک در طول سه ماهه دوم بیشتر بهبود یافت، زیرا اقتصاد ایالات متحده انتظارات را زیر پا گذاشت و علیرغم تداوم انقباضات بانک مرکزی، به طور قابل توجهی خوب ماند. قدرت بازار کار ایالات متحده سطح مصرف خانوارها را ثابت

کد خبر : 369580
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲
طلا، نفت، S&P 500، دلار آمریکا، یورو، پوند، ین، AUD، BTC

[ad_1]

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

اشتهای ریسک در طول سه ماهه دوم بیشتر بهبود یافت، زیرا اقتصاد ایالات متحده انتظارات را زیر پا گذاشت و علیرغم تداوم انقباضات بانک مرکزی، به طور قابل توجهی خوب ماند. قدرت بازار کار ایالات متحده سطح مصرف خانوارها را ثابت نگه داشت و باز هم از شروع رکود جلوگیری کرد. در همان زمان، ظهور “هوش مصنوعی” ارواح حیوانات را در وال استریت بیدار کرد و سهام، به ویژه آنهایی که در فضای فناوری بودند، به ارتفاعات شگفت انگیزی فرستاد.

وقتی همه چیز گفته شد و انجام شد، نزدک 100 حدود 15 درصد افزایش یافت و رشد نسبت به سه ماهه قبل را افزایش داد و بهترین نیمه اول سال خود را در تاریخ ثبت کرد. S&P 500 نیز با توجه به تمام معیارها بسیار خوب عمل کرد، اما تنها حدود 8.5 درصد صعود کرد که تا حدودی به دلیل عملکرد منفی شرکت‌ها، انرژی و مصرف‌کننده‌ها مانع شد. بیت کوین، به نوبه خود، پس از فروش در ماه مه، دوباره جایگاه خود را به دست آورد و این سه ماهه را بالای 30000 دلار در هر توکن به پایان رساند که یکی از قوی ترین سطوح آن در بیش از یک سال گذشته است.

در فضای FX، دلار آمریکا، همانطور که با شاخص DXY اندازه‌گیری می‌شود، یک پیشرفت کوچک داشت که عمدتاً ناشی از ضعف ین بود. در طول دوره سه ماهه، USD/JPY 8.63% افزایش یافت و برای مدت کوتاهی از مرز 145.00 عبور کرد، زیرا بانک مرکزی ژاپن وضعیت فوق العاده ای را حفظ کرد. در همین حال، پوند انگلیس در برابر دلار آمریکا تقریباً 3 درصد افزایش یافت، زیرا تورم انگلیس به طور مکرر افزایش یافت و بانک انگلیس را مجبور کرد چرخه پیاده روی خود را گسترش دهد.

در بازار کالا، طلا (XAU/USD) در ابتدا تقویت شد و به نظر می‌رسید که رکوردهای جدیدی را ثبت کند، اما موفق به انجام این کار نشد و سپس شروع به فروش کرد و در سه ماهه دوم نزدیک به 2.5 درصد کاهش یافت. از نظر کاتالیزورهای موجود، این فلز گرانبها در واکنش به قیمت‌گذاری مجدد چشم‌انداز سیاست پولی فدرال رزرو در بحبوحه تورم بالا و فعالیت اقتصادی انعطاف‌پذیر، تحت تأثیر افزایش بازدهی قرار گرفت.

با نگاهی به سه ماهه سوم، چشم انداز سرمایه گذاری ممکن است تغییر کند و برای برخی دارایی ها خصمانه تر شود. از یک سو، اگر فدرال رزرو به وعده خود مبنی بر ارائه 50 واحد انقباض بیشتر تا پایان سال عمل کند، ممکن است سهام تحت فشار قرار گیرد. برای یک اقتصاد در مرحله پایانی چرخه تجاری، تحمل نرخ بهره نزدیک به 6.0٪ بدون شکست بسیار دشوار است.

طلا، به نوبه خود، می تواند در کوتاه مدت پیش از تثبیت در پایان تابستان، در عقب ماندگی باقی بماند. با توجه به اینکه بانک‌های مرکزی بزرگ قصد دارند هزینه‌های استقراض را چند بار دیگر در جلسات سیاست‌گذاری آتی به عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای مهار تورم افزایش دهند، نرخ‌های اسمی و واقعی می‌توانند به سمت بالا باقی بمانند و به دارایی‌های بدون بازده مانند طلا و نقره آسیب بزنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه رفتار دارایی های اصلی در سه ماه آینده، به پیش بینی های اساسی و فنی تهیه شده توسط تحلیلگران و همکاران DailyFX نگاهی بیندازید. همچنین می توانید با کلیک بر روی بنر دانلود موجود در هر یک از مقالات زیر، راهنمای کامل معاملات بازار مورد علاقه خود را درخواست کنید.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

نمودار عملکرد سه ماهه دوم شاخص های سهام ایالات متحده، طلا، بیت کوین و دلار آمریکا

تصویری از یک نمودار توصیفی که به طور خودکار با اطمینان کم تولید می شود

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی طلای رایگان خود را دریافت کنید

پیش بینی های اساسی:

پیش‌بینی طلا در سه ماهه سوم: بانک مرکزی برای XAU/USD مشکلی برای چشم‌انداز Hawkish بانک مرکزی ایجاد کرد.

افزایش اخیر بازدهی اسمی و واقعی ناشی از سیاست پولی تندرو بانک مرکزی می‌تواند قیمت طلا را در سه ماهه سوم به سمت نزولی نگه دارد.

چشم انداز بنیادی سه ماهه سوم دلار آمریکا – همه چیز در مورد داده است

تورم ایالات متحده در حال حرکت پایین تر است، اما به طرز ناراحت کننده ای بالا باقی می ماند که تا حدودی توسط بازار کار قوی ایالات متحده کمک می شود.

چشم انداز بنیادی سه ماهه سوم سهام: روند صعودی با ایجاد ترس از دست دادن اثر تثبیت می شود

به نظر می‌رسد به لطف بهبود وضعیت کلی پس از افزایش سقف بدهی ایالات متحده، کاهش استرس در سیستم بانکی، انعطاف‌پذیری اقتصاد ایالات متحده و امید به افزایش نرخ‌های بهره جهانی، رشد چشمگیر سهام ایالات متحده در سه ماهه سوم سال جاری میلادی ادامه خواهد یافت. در حال اوج گرفتن هستند

دورنمای بنیادی پوند بریتانیا در سه ماهه سوم – نرخ ها و رکود

بانک مرکزی انگلیس در تلاش است تا افزایش نرخ بهره در آینده را در برابر رکود احتمالی متعادل کند

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

پیش بینی های فنی:

پیش بینی فنی سه ماهه سوم ین ژاپن: USD/JPY و EUR/JPY در مسیرهای صعودی

USD/JPY و EUR/JPY چشم انداز فنی مثبتی را در سه ماهه سوم حفظ می کنند، زیرا احساسات پیرامون ین ژاپن همچنان به شدت نزولی است.

پیش بینی فنی نفت خام سه ماهه سوم: گاوهای برنت لب هایشان را می لیسند

فنی نفت پس از تثبیت گسترده وارد سه ماهه سوم می شود، جایی که یک شکست صعودی به خط روند بلندمدت و علامت 80 دلار چشم دوخته است.

پیش بینی فنی یورو: رانندگان صعودی کاهش می یابد

یورو در حال نشان دادن نشانه هایی از ضعف در سه ماهه سوم است – سطوح کلیدی شناسایی و تجزیه و تحلیل شده است

پیش بینی بنیادی بیت کوین Q3: هنوز پس از مشکلات نظارتی و نرخ های بالاتر ایستاده است

انعطاف‌پذیری بیت‌کوین برای صعود در سه‌ماهه سوم به خوبی نوید می‌دهد، زیرا افزایش سرسام‌آور نرخ‌های بهره و باد مخالف نظارتی نتوانسته فروش را به همراه داشته باشد.

پیش‌بینی فنی دلار استرالیا در سه ماهه سوم: دامنه‌ها در حال حاضر حفظ می‌شوند

یکی از ویژگی‌های بسیاری از کلاس‌های دارایی در سال 2023، نوع محیط معاملاتی محدوده بوده است و AUD/USD نمونه‌ای از آن است. در نیمه های سال، دلار استرالیا هنوز به نقطه اوج یا پایین سال 2022 یعنی 0.7660 و 0.6170 نزدیک نشده است.

متن مقاله نوشته شده توسط دیگو کولمن، استراتژیست برای DailyFX.com

— مقالات فردی که توسط اعضای تیم DailyFX تشکیل شده است



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.