طلا، نزدک، دلار آمریکا؛ درآمد، PCE ایالات متحده، منطقه یورو و تولید ناخالص داخلی ایالات متحده

[ad_1] پیشنهاد مانیش جرادی پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید دلار آمریکا اندکی افزایش یافت در حالی که بازارهای جهانی سهام در هفته گذشته تا حد زیادی ثابت به پایان رسید، زیرا شروع مثبت فصل درآمد تحت الشعاع نگرانی‌ها مبنی بر اینکه بانک‌های مرکزی ممکن است هنوز انقباضات را به

کد خبر : 349853
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶
طلا، نزدک، دلار آمریکا؛  درآمد، PCE ایالات متحده، منطقه یورو و تولید ناخالص داخلی ایالات متحده

[ad_1]

پیشنهاد مانیش جرادی

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

دلار آمریکا اندکی افزایش یافت در حالی که بازارهای جهانی سهام در هفته گذشته تا حد زیادی ثابت به پایان رسید، زیرا شروع مثبت فصل درآمد تحت الشعاع نگرانی‌ها مبنی بر اینکه بانک‌های مرکزی ممکن است هنوز انقباضات را به پایان نرسانند، قرار گرفته است. شاخص MSCI All Country World تا حد زیادی ثابت بود و شاخص دلار آمریکا (شاخص DXY) 0.1٪ افزایش یافت.

در بازار سهام، S&P 500 هفته را با 0.1% کاهش به پایان رساند، در حالی که شاخص Nasdaq 100 0.6% کاهش یافت. DAX 40 آلمان به ترتیب 0.5% و FTSE 100 انگلستان 0.5% رشد کردند، در حالی که Nikkei 225 ژاپن 0.3% و شاخص Hang Seng 1.8% افت کردند. در همین حال، معاوضه های اعتباری یک ساله ایالات متحده – قیمت بیمه در برابر نکول دولت ایالات متحده در 12 ماه آینده – به بالاترین سطح از حداقل سال 2008 افزایش یافت.

عملکرد قیمت هفته گذشته عمدتاً با فصل درآمد، اظهارات مقامات فدرال رزرو ایالات متحده، داده های بهتر از حد انتظار چین و اعداد تورم جهانی مشخص شد. تا تاریخ 21 آوریل، 18 درصد از شرکت‌های موجود در شاخص S&P 500 تا به امروز نتایج واقعی را برای سه‌ماهه اول تا سال 2023 گزارش کرده‌اند که از این تعداد 76 درصد EPS واقعی بالاتر از برآوردها را گزارش کرده‌اند، در حالی که 63 درصد از شرکت‌ها درآمدهای واقعی را بالاتر از برآوردها گزارش کرده‌اند. طبق گزارش FactSet، برای هفته آینده، 180 شرکت S&P 500 (شامل 14 جزء Dow 30) قرار است نتایج سه ماهه اول را گزارش کنند.

عملکرد بازار سهام از سال تا به امروز

image1.png

منبع داده: TradingView

تعدادی از سخنرانان فدرال رزرو اخیراً برای افزایش 25 bps دیگر بحث کرده اند. فعالان بازار با احتمال 83 درصد قیمت گذاری کرده اند و بسیاری انتظار دارند که فدرال رزرو تا پایان سال 2023 کاهش نرخ بهره را آغاز کند. داده های کلان ایالات متحده تا حد زیادی متفاوت بوده است: فعالیت تجاری در آوریل به بالاترین حد در 11 ماه گذشته رسید، اما ادعاهای بیکاری هفتگی افزایش یافت. ، نشان می دهد که بازار کار ممکن است نشانه هایی از کند شدن را نشان دهد.

داده های تولید ناخالص داخلی چین از انتظارات فراتر رفت و تحلیلگران را بر آن داشت تا چشم انداز دومین اقتصاد بزرگ جهان را برای سال جاری ارتقا دهند، که نویدبخش خوبی برای بقیه آسیا و بازارهای نوظهور است. تورم اصلی بریتانیا در ماه گذشته نتوانست همانطور که انتظار می رفت کاهش یابد و در 6.2 درصد نسبت به سال قبل ثابت ماند و از تخمین های 6.0 درصد فراتر رفت و سرمایه گذاران اکنون به طور کامل با افزایش 25 واحدی نرخ به 4.25 درصد در 11 مه قیمت گذاری کردند.

در همین حال، داده‌های تورم سه ماهه اول-۲۰۲۳ نیوزلند به سمت نزولی متعجب شد و این احتمال را افزایش داد که تورم ممکن است در نهایت به اوج خود رسیده باشد، اما برای جلوگیری از ادامه افزایش ۲۵ واحدی دیگر RBNZ در ماه می، کافی نیست. شاخص CPI ژاپن در ماه مارس 3.2 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافت که مطابق با انتظارات بود، اما همچنان از هدف 2 درصدی BOJ فاصله دارد.

عملکرد سال تا به امروز جفت ارزهای کلیدی

image2.png

منبع داده: TradingView

تمرکز داده‌ها/سیاست‌های کلیدی در هفته آینده: فضای تجاری IFO آلمان برای آوریل در روز دوشنبه. اطلاعات مربوط به اعتماد مصرف کننده و بازار مسکن ایالات متحده در روز سه شنبه؛ تورم سه ماهه اول استرالیا، اعتماد مصرف کننده GfK آلمان و داده های کالاهای بادوام ایالات متحده که روز چهارشنبه منتشر می شوند. تولید ناخالص داخلی سه ماهه اول ایالات متحده در روز پنجشنبه؛ تصمیم BOJ در مورد نرخ بهره، تولید ناخالص داخلی سه ماهه اول منطقه یورو و شاخص قیمت اصلی PCE ایالات متحده که قرار است روز جمعه برگزار شود.

شاید در هفته آینده اهمیت کمتری داشته باشد و سقف بدهی ایالات متحده بیشتر برای ژوئن تا آگوست باشد. جهش در بازده اوراق قرضه سه ماهه آمریکا و سوآپ های نکول اعتباری ایالات متحده، نشانه عدم اطمینان فزاینده است. جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا در ژانویه گفت، اگر قانونگذاران سقف استقراض کشور را تا ژوئن افزایش ندهند، دولت فدرال با خطر عدم پرداخت تعهدات بدهی خود مواجه می شود. به نظر می رسد دموکرات ها و جمهوری خواهان در مورد یک راه حل بالقوه اختلاف نظر دارند، اما امید این است که در نهایت نوعی سازش پیدا شود. با این حال، مسیر رسیدن به این قطعنامه می تواند پر از دست انداز باشد و بازارها را در لبه نگه دارد.

پیش بینی ها:

هفته یورو پیش رو: آیا داده های سنگین وزن دوباره به یورو/دلار آمریکا بی حال می شوند؟

نوسانات یورو/دلار آمریکا با گیرکردن این جفت ارز در محدوده 90 پیپ این هفته به پایین ترین حد دو ماه اخیر رسیده است. به نظر می رسد انتشار داده های هفته آینده این محدوده را به چالش بکشد.

چشم انداز هفتگی پوند بریتانیا: آیا پوند/دلار آمریکا آماده است تا بالاتر رود؟

افزایش پوند انگلیس در برابر دلار آمریکا اخیرا متوقف شده است، و این احتمال وجود دارد که تثبیت می تواند برای مدتی بیشتر ادامه یابد تا اینکه در یک مرحله جدید صعودی قرار گیرد.

پیش بینی هفتگی AUD/USD: نشانه های شوم برای دلار استرالیا

AUD/USD به نظر هفته تحت سلطه ایالات متحده است، در حالی که تحلیل تکنیکال به نفع دلار استرالیا است.

چشم انداز هفتگی دلار آمریکا: آیا ایالات متحده به سمت رشد اقتصادی بی انگیزه می رود؟

دلار آمریکا در این هفته پس از افت مداوم بالاخره یک استراحت کرد. اما اگر تولید ناخالص داخلی نشان دهد که رشد غیر الهام‌بخشی در پیش است، این ممکن است کوتاه مدت باشد. سطوح کلیدی DXY برای تماشای هفته آینده چیست؟

پیش‌بینی قیمت طلا: تلاش‌های XAU/USD نشان‌دهنده سقوط پیش از تولید ناخالص داخلی آمریکا

این فلز گرانبها در پایان هفته به شدت کاهش یافت زیرا داده های قابل توجه PMI ایالات متحده باعث افزایش ارزش دلار شد. داده های تولید ناخالص داخلی ایالات متحده در هفته آینده احتمالاً جهت گیری را ارائه می دهد.

پیش‌بینی هفته آینده S&P 500: با بازگشت خرس‌ها، حرکت صعودی محو می‌شود

S&P 500 و Nasdaq 100 در طول هفته اندکی افزایش یافتند، اما حرکت صعودی کاهش یافت زیرا انتظارات نرخ بهره نسبت به سطح چند هفته قبل خود شروع به بالاتر رفتن کرده است.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

— بدنه مقاله نوشته شده توسط مانیش جرادی، استراتژیست DailyFX.com

— مقالات فردی که توسط اعضای تیم DailyFX تشکیل شده است

— با جرادی در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JaradiManish



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.