طعنه‌های رحمتی به نکونام و فولاد

فصل نقل و انتقالات زمستانی شروع شده و بالطبع تمام تیم‌ها برای رفع نقاط ضعف خود به دنبال جذب بازیکن هستند تا حضوری قدرتمند در نیم فصل دوم داشته و برای کسب جایگاهی بهتر تلاش کنند. اما در این میان، مطرح شدن برخی پیشنهادات سنگین و اغواکننده، به قول معروف داد مربیان را درآورده و

کد خبر : 307503
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۲
طعنه‌های رحمتی به نکونام و فولاد



فصل نقل و انتقالات زمستانی شروع شده و بالطبع تمام تیم‌ها برای رفع نقاط ضعف خود به دنبال جذب بازیکن هستند تا حضوری قدرتمند در نیم فصل دوم داشته و برای کسب جایگاهی بهتر تلاش کنند.

اما در این میان، مطرح شدن برخی پیشنهادات سنگین و اغواکننده، به قول معروف داد مربیان را درآورده و انتقادات آن‌ها را به همراه داشته است. درست به مانند مهدی رحمتی که در کنفرانس مطبوعاتی امروزش بعد از بازی با گل‌گهر کنایه‌ای به دیگر باشگاه لیگ برتری یعنی فولاد وارد کرد.

چند روز قبل خبری منتشر شد که باشگاه فولاد خوزستان تمایل دارد محمود قائدرحمتی را جذب کند و برای این امر مکاتباتی را با آلومینیوم انجام داده و پیشنهادات مالی خوبی ارائه کرده است.

مهدی رحمتی که از این جریان ناراحت به نظر می‌رسید، توضیحاتی ارائه داد و گفت: تیم فولاد با توجه به مصاحبه‌های دوستان عزیزمان که گفتند هشت بازیکن نیاز داریم عملا باید به همه بازیکنان لیگ پیشنهاد بدهند، ولی مطمئنا محمود قائدرحمتی همین‌جا می‌ماند و ما بازیکنی را از دست نخواهیم داد، چون کمبود بازیکن داریم.

وی در ادامه گفت: هر بازیکنی بخواهد از تیمش جدا شود از طریق باشگاه با او ارتباط می‌گیرم و خودمان مستقیم به بازیکن زنگ نمی‌زنیم. ما بازی قبلی را داشتیم و علنا به سه بازیکن ما از تیم حریف پیشنهاد داده بودند. فکر نمی‌کنم این حرفه‌ای باشد و خیلی قشنگ است که از طریق باشگاه اقدام کنیم. بازی قبلی ما روی اشتباه فاحش داوری گل آفساید خوردیم. خودم این بحث اخلاقی را رعایت می‌کنم و دوست دارم بقیه همکاران هم رعایت کنند و هر کاری که می‌خواهد اتفاق بیفتد در چارچوب باشگاه‌ها باشد.

با این اوصاف و البته مصاحبه‌ای که سرمربی آلومینیوم انجام داده، به نظر می‌رسد به جز یوئل دیگر بازیکنی از جمع اراکی‌ها جدا نخواهد شد و آن‌ها تنها به فکر جذب بازیکن جدید برای برطرف کردن نقاط ضعف خود هستند.

در این میان به جز پیشنهاد فولاد برای جذب محمود قائدرحمتی، باشگاه تراکتور نیز با توجه به درخواست پاکو خمس، به دنبال جذب مدافع میانی چپ پا بود و وحید محمدزاده را در نظر داشت. انتقالی که به نظر می‌رسد با صحبت‌های امروز رحمتی منتفی است و این مدافع باتجربه کماکان کار خود را در اراک پیگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید:

257 251



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.