طرفداران Proof-of-Work سانسور اعتبارسنجی را زیر سوال می برند زیرا 59٪ از اتریوم سهامدار توسط 4 شرکت نگهداری می شود – بیت کوین نیوز

[ad_1] قبل از The Merge، اتریوم ده ها ده ها استخر استخراج داشت که هش را به شبکه بلاک چین اختصاص می داد. همه اینها تغییر کرده است و اکثر ماینرها تغییر کرده اند یا قصد دارند به سایر کوین های سازگار با Ethash مانند اتریوم کلاسیک، ERGO و فورک جدید ETHW انتقال یابند. اکنون

کد خبر : 256274
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۵:۳۰
طرفداران Proof-of-Work سانسور اعتبارسنجی را زیر سوال می برند زیرا 59٪ از اتریوم سهامدار توسط 4 شرکت نگهداری می شود – بیت کوین نیوز

[ad_1]

قبل از The Merge، اتریوم ده ها ده ها استخر استخراج داشت که هش را به شبکه بلاک چین اختصاص می داد. همه اینها تغییر کرده است و اکثر ماینرها تغییر کرده اند یا قصد دارند به سایر کوین های سازگار با Ethash مانند اتریوم کلاسیک، ERGO و فورک جدید ETHW انتقال یابند. اکنون بلاک های اتریوم توسط اعتبار سنجی تایید شده اند و در زمان نگارش این مقاله، 429278 اعتبارسنجی وجود دارد. با این حال، بخش بزرگی از 13.7 میلیون سهام اتریوم در اختیار چهار ارائه دهنده شناخته شده است.

4 ارائه دهنده شناخته شده 59 درصد از سهام اتریوم امروز را در اختیار دارند

Bitcoin.com News چهار روز پیش گزارش داد که Lido 30٪ از اتر سهام را در اختیار دارد. در 15 سپتامبر، حساب توییتر مات، تحلیلگر اصلی onchain در Glassnode، در مورد نهادهایی نوشت که در حال حاضر سهم شیر از ETH سهام امروزی را در اختیار دارند. مات، “ما چند نهاد دیگر را نمایه کردیم.” نوشت به کسی که درباره دارایی های لیدو بحث می کند. Checkmate گفت داده ها نشان می دهد که 13.7 میلیون ETH سهامدار و 10 میلیون اتر توسط ارائه دهندگان شناخته شده نگهداری می شود. این معادل 73 درصد از ETH سهام است و چهار ارائه‌دهنده برتر 8.13 میلیون ETH یا 59.3 درصد کل را در اختیار دارند.

طرفداران اثبات کار سؤال سانسور اعتبار سنجی را به عنوان 59٪ از اتریوم سهامدار توسط 4 شرکت برگزار می شود
نمودار Glassnode که توسط چک میت تحلیلگر اصلی شرکت روی زنجیره به اشتراک گذاشته شده است.

۴٫۱۷ میلیون در Lido، ۱٫۹۲ میلیون در Coinbase، ۱٫۱۴ میلیون در Kraken، [and] 0.9 میلیون در Binance،” Checkmate گفت. توییتی که توسط تحلیلگر onchain در Glassnode به اشتراک گذاشته شد، بیشتر توسط بیت کوینر محبوب Tuur Demeester، ویرایشگر satoshipapers.org مورد بحث قرار گرفت. 44 درصد از اتریوم تنها توسط 2 نهاد، Lido، سهامدار است [and] کوین بیس. Kraken را اضافه کنید، و به 52٪ از کل ETH که توسط 3 موجودیت سهام داده شده است، می‌پرد.» Demeester نوشت. سردبیر هم مسخره کرد توییتی که توسط Vitalik Buterin نوشته شده است که در مورد ایده داشتن کاربران متوسط ​​برای تأیید اعتبار سیستم صحبت می کند.

طرفداران اثبات کار سؤال سانسور اعتبار سنجی را به عنوان 59٪ از اتریوم سهامدار توسط 4 شرکت برگزار می شود
تصویر اسکرین شات توسط ویرایشگر satoshipapers.org Tuur Demeester به اشتراک گذاشته شده است.

جنسلر، رئیس SEC به نگاهی دیگر به سکه‌ها اشاره می‌کند، جک دورسی سرمقاله Anti-PoS را به اشتراک می‌گذارد، طرفداران اتریوم معتقدند مردم از خودشان جلوتر هستند

علاوه بر بیت‌کوین‌هایی مانند Demeester و Checkmate، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، گری جنسلر، اخیراً در مورد صحبت در مورد آزمایش Howey و قرار دادن سکه صحبت کرده است. وال استریت ژورنال (WSJ) گزارش داد که جنسلر گفت: “از دیدگاه سکه … این نشانه دیگری است که در آزمایش هوی، عموم سرمایه گذاران سود را بر اساس تلاش های دیگران پیش بینی می کنند.” در حالی که WSJ گفت که جنسلر اظهار داشت که به طور خاص به هیچ ارز دیجیتالی اشاره نمی کند، بسیاری از علاقه مندان به ارزهای دیجیتال تصور می کردند که رئیس SEC در مورد اتریوم (ETH) و کوین های PoS بحث می کند.

در اواسط ماه آگوست، از برایان آرمسترانگ، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Coinbase پرسیده شد که آیا صرافی در سطح پروتکل اتریوم با اعتبار سنجی ها سانسور می کند یا خیر. اگر تنظیم‌کننده‌ها از شما بخواهند که در سطح پروتکل اتریوم با اعتباردهنده‌های خود سانسور کنید: (الف) مطابق و سانسور در [the] سطح پروتکل (B) سرویس staking را خاموش کنید و یکپارچگی شبکه را حفظ کنید.

آرمسترانگ پاسخ داد سه روز بعد و گفت: «این یک فرضیه است که امیدواریم در واقع با آن مواجه نشویم. اما اگر این کار را می کردیم، فکر می کنم با (B) پیش می رفتیم. باید روی تصویر بزرگتر تمرکز کرد. ممکن است یک گزینه بهتر (C) یا یک چالش قانونی نیز وجود داشته باشد که می تواند به دستیابی به یک نتیجه بهتر کمک کند.”

طرفداران اثبات کار سؤال سانسور اعتبار سنجی را به عنوان 59٪ از اتریوم سهامدار توسط 4 شرکت برگزار می شود

تعدادی از افراد بر این باورند که این امکان وجود دارد که اعتبارسنجی های شناخته شده مجبور شوند از سیاست های نظارتی و سانسور پیروی کنند. امروزه با چهار نهاد متمرکز که بیشترین اتریوم (ETH) را در اختیار دارند، مردم نگران این هستند که آیا اعتبار سنجی ها متمرکز هستند و تراکنش ها را سانسور می کنند یا خیر. در 14 سپتامبر، جک دورسی، یکی از بنیانگذاران توییتر به اشتراک گذاشته شده است سرمقاله ای منتشر شده در substack.com که از PoS انتقاد می کند. مقاله substack.com توسط اسکات سالیوان نوشته شده است و ادعا می کند که “اعتبار کننده بودن یعنی زندگی هر روز با راه رفتن [eggshells]”و “PoS یک سیستم مجاز است.”

در همین حال، بیشتر انتقادها از سوی بیت کوین دارانی نشات می گیرد که برخی از آنها به عنوان ماکسیمالیست بیت کوین شناخته می شوند. طرفداران اتریوم فکر می کنند که این ایده پوچ است و یکی از حامیانش خاطرنشان کرد که او به سادگی به یک زنجیره ETH که تراکنش ها را سانسور نمی کند می پرد. رایان آدامز در توییتی نوشت: بچه ها،[the U.S. government] سعی در سانسور ندارد [ethereum] تایید کننده ها در حال حاضر از خودمون جلو نگیریم اما … اگر آنها چنین کنند … من در فورک اتریوم خواهم بود که تراکنش ها را سانسور نمی کند. به همین سادگی. آدامز افزود: لایه 0 لایه امنیتی ما است.

طرفداران اثبات کار سؤال سانسور اعتبار سنجی را به عنوان 59٪ از اتریوم سهامدار توسط 4 شرکت برگزار می شود
تصاویر توسط اریک وال در 16 سپتامبر 2022 به اشتراک گذاشته شد. تصویر سمت چپ در اصل توسط Banteg به اشتراک گذاشته شد و تصویر سمت راست توسط Alex Svanevik به اشتراک گذاشته شد.

حامی و وبلاگ نویس بیت کوین، اریک وال، منتشر شده موضوعی در توییتر در 16 سپتامبر که در مورد شرط بندی Lido توضیح می دهد: “Lido حتی یک استخر نیست.” وال همچنین در تاپیک خود اظهار می کند که “لیدو نمی تواند تصمیم بگیرد که کدام یک از اپراتورهای گره اصلی آنها چه بلاک هایی را استخراج می کنند.” دیوار انجام می دهد فاش کردن که او یک سرمایه گذار LDO است، زیرا lido dao (LDO) نشانه حاکمیتی بومی برای پروژه Lido Finance است.

لیدو همچنین نمی‌تواند هیچ یک از اپراتورهای گره خود را اخراج کند یا سهام آن‌ها را همانطور که در حال حاضر وجود دارد حذف کند. بیش از 13.1٪ از اعتبار سنجی های Lido در یک کشور واحد مستقر هستند. توزیع جغرافیایی در اینجا واقعاً چشمگیر است.

برچسب ها در این داستان

بایننس، بیت کوینرها، برایان آرمسترانگ، سانسور، تمرکز، مات، کوین بیس، گری جنسلر، گلاس نود، دیتای گلس‌نود، جک دورسی، کراکن، لیدو، لیدو 30 درصد، صرافی‌های اصلی، ماکسیمالیست‌ها، PoS، PoW، اثبات سهام، اثبات -of-Work (PoW)، رایان آدامز، صندلی دوم، Staked Ether، tuur demeester، Validator، Validators

نظر شما در مورد انتقادات علیه اتریوم و تایید کننده هایی که تراکنش ها را سانسور می کنند چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Banteg، Alex Svanevik، Checkmate، Twitter،

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.