طرفداران بیسبال اکنون می توانند بلافاصله پس از هیجان انگیزترین بازی های Perth Heat بیت کوین دریافت کنند.

[ad_1] شراکت جدید لایتنینگ به طرفداران پرث هیت این امکان را می دهد که کدهای QR را پس از دزدیده شدن پایگاه ها و اجراهای خانگی اسکن کنند و به آنها بیت کوین فورا پاداش دهند. تیم پرث هیت، موفق ترین تیم بیسبال لیگ بیسبال استرالیا، شراکت جدیدی را اعلام کرده است که هر بار

کد خبر : 330776
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰:۵۱
طرفداران بیسبال اکنون می توانند بلافاصله پس از هیجان انگیزترین بازی های Perth Heat بیت کوین دریافت کنند.

[ad_1]

شراکت جدید لایتنینگ به طرفداران پرث هیت این امکان را می دهد که کدهای QR را پس از دزدیده شدن پایگاه ها و اجراهای خانگی اسکن کنند و به آنها بیت کوین فورا پاداش دهند.

تیم پرث هیت، موفق ترین تیم بیسبال لیگ بیسبال استرالیا، شراکت جدیدی را اعلام کرده است که هر بار که بازیکنی از پرث هیت پایگاهی را بدزدد یا به یک هوم ران بزند، به طرفداران بیت کوین پاداش می دهد.

همکاری با Bitrefill، Wallet of Satoshi و IBEX به طرفداران این امکان را می‌دهد که با اسکن یک کد QR که در جریان بازی یا کانال‌های رسانه‌های اجتماعی تیم نمایش داده می‌شود، «Steal Sats» را بدزدند. طرفداران بلافاصله پس از اسکن کد با یک کیف پول مجهز به لایتنینگ، پاداش خود را دریافت خواهند کرد و یک سیستم تعاملی جدید با طرفداران را معرفی می کند که هیجان بیشتری را به لحظات هیجان انگیز در بازی ها می آورد.

استیون نلکوسکی، مدیرعامل پرث هیت، در بیانیه‌ای مطبوعاتی که برای مجله بیت‌کوین ارسال شد، گفت: «ما از راه‌اندازی Stealing Sats با مشارکت Bitrefill، Wallet of Satoshi و IBEX بسیار هیجان‌زده هستیم. “این یک راه نوآورانه برای تعامل با هواداران ما و ارائه چیزهای جدید و هیجان انگیز است. ما معتقدیم این برنامه تجربه هواداران را بیشتر می کند و بازیکنان ما را تشویق می کند تا خودشان را برای رسیدن به بهترین ها در زمین تشویق کنند.”

تیم بیسبال در سال 2021 زمانی که استاندارد بیت کوین را پذیرفت و لایتنینگ را ادغام کرد، سرفصل خبرها شد و اولین تیم ورزشی حرفه ای شد که این کار را انجام داد. پس از آن، Heat تمایل خود را برای ادغام بیشتر بیت کوین ثابت کرد و به طور گسترده خدمات لایتنینگ را به تجربیات ورزشگاه و طرفداران خود معرفی کرد. سپس تیم “sats4stats” را اعلام کرد، که راهی برای تقویت بازیکنان مورد علاقه طرفداران از طریق شبکه لایتنینگ است.

آخرین معرفی Stealing Sats یک نوآوری دیگر برای تیمی است که از بیت کوین و لایتنینگ استفاده می کند.

رای استرلینگ، توسعه کسب و کار در IBEX، توضیح داد که چگونه آنها به دنبال ایفای نقش در متحول کردن تعامل طرفداران هستند و گفت: «در IBEX تمرکز ما گسترش نوآوری از طریق شبکه لایتنینگ است و با رهبری پرث هیت، #stealingsats و #satsforstats افتتاح شده است. چشم ما به یک بازار کاملاً جدید از هواداران جهانی است که قبلاً به آن فکر نکرده بودیم.

کریس پاولسیچ، مدیر Bitrefill استرالیا، گفت که “با Stealing Sats، طرفداران اکنون می توانند به روشی کاملاً جدید در بازی شرکت کنند و ما هیجان زده هستیم که ببینیم این روند چگونه در طول زمان ادامه خواهد یافت.”

دانیل الکسیوک، مدیر عامل کیف پول ساتوشی، افزود: “کل تیم در کیف پول ساتوشی واقعاً از سرقت Sats با Perth Heat هیجان زده هستند … این یک راه خلاقانه برای نشان دادن اینکه بیت کوین آسان است و برای همه است.”

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.