طرح جدید کشف مجدد خیابان های اصلی برای احیای دوباره خیابان های اصلی، مرکز شهرها و محله ها

[ad_1] 18 مارس 2022 · مونکتون، نیوبرانزویک · آژانس فرصت‌های آتلانتیک کانادا (ACOA) از آنجایی که محدودیت‌های بهداشت عمومی بسیاری از کسب‌وکارهای آتلانتیک کانادا را مجبور به تعطیلی یا کاهش فعالیت‌های خود کرد، جوامع برای حمایت از مشاغل محلی خود گرد هم آمده‌اند. به همین منظور، محترم ژینت پتیپاس تیلور، وزیر زبان های رسمی و

کد خبر : 180668
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲:۵۷
طرح جدید کشف مجدد خیابان های اصلی برای احیای دوباره خیابان های اصلی، مرکز شهرها و محله ها

[ad_1]

18 مارس 2022 · مونکتون، نیوبرانزویک · آژانس فرصت‌های آتلانتیک کانادا (ACOA)

از آنجایی که محدودیت‌های بهداشت عمومی بسیاری از کسب‌وکارهای آتلانتیک کانادا را مجبور به تعطیلی یا کاهش فعالیت‌های خود کرد، جوامع برای حمایت از مشاغل محلی خود گرد هم آمده‌اند. به همین منظور، محترم ژینت پتیپاس تیلور، وزیر زبان های رسمی و وزیر مسئول ACOA، ابتکار جدیدی را برای دمیدن زندگی بیشتر در خیابان های اصلی، مرکز شهرها و محله های اقیانوس اطلس کانادا اعلام کرد.

طرح Rediscover Main Streets با سرمایه‌گذاری در فعالیت‌هایی که الهام‌بخش مردم محلی و گردشگران برای تجربه مجدد خیابان‌های اصلی، مرکز شهر و محله‌های آتلانتیک کانادا هستند، سایر اقدامات حمایتی فدرال، استانی و شهری را تکمیل می‌کند. از آنجایی که محدودیت‌های بهداشتی کاهش می‌یابد و مردم برای اولین بار پس از مدت‌ها شروع به برنامه‌ریزی فراتر از «حباب‌های» اجتماعی خود می‌کنند، این اقدام همچنین کمک خواهد کرد:

  • مصرف کنندگان را به خیابان های اصلی، مرکز شهرها و محله های جامعه خود بازگرداند.
  • رویدادهای هنری و فرهنگی را که به دلیل اقدامات بهداشتی لغو یا کاهش یافته بود، بازگردانید.
  • حمایت از پروژه‌های مشارکتی توسط سازمان‌های غیرانتفاعی که افراد را به مشاغلی برمی‌گرداند که بیشترین آسیب را از همه‌گیری دیده است و به آنها در ایجاد ظرفیت کمک می‌کند.
  • افزایش مشارکت جامعه از طریق مشارکت های جدید؛
  • کانادایی‌های آتلانتیک را تشویق کنید تا استان‌های خود را در سطح محلی و منطقه‌ای کشف کنند.
  • کمک به ایجاد یک اقتصاد فراگیر از طریق پروژه هایی که از گروه های کم نمایندگی حمایت می کنند و چالش های منحصر به فرد آنها را در نظر می گیرند.

دولت کانادا تا سقف 10 میلیون دلار در سازمان‌های غیرانتفاعی مانند انجمن‌های بهبود کسب‌وکار، انجمن‌های گردشگری، اتاق‌های بازرگانی و سازمان‌های بازاریابی مقصد سرمایه‌گذاری خواهد کرد تا پروژه‌ها و فعالیت‌هایی را ایجاد کند که مردم را تشویق کند تا دوباره از مرکز شهر خود بازدید کنند و دوباره کشف کنند. خیابان ها و محله های اصلی باید ارائه دهند. بودجه طرح خیابان های اصلی را دوباره کشف کنید از طریق برنامه رشد اقتصادی منطقه ای موجود از طریق نوآوری پرداخت می شود.

نمونه هایی از پروژه ها ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • یک اتاق بازرگانی محلی با ارائه بسته‌هایی برای غذا، رویدادها و اقامتگاه‌ها (نوع بسته‌های غذا، اقامت، بازی) برای طراحی یک غذای محلی که غذاها و فرهنگ منطقه محلی را برجسته می‌کند، با اعضای خود کار می‌کند.
  • یک سازمان غیرانتفاعی ثبت‌شده که از انیمیشن ویترین‌های خالی روستایی یا شهری با تسهیل و تشویق طرح‌های بازشو (مثلاً رویدادهای غذا و خرده‌فروشی پاپ‌آپ) حمایت می‌کند.
  • یک سازمان غیرانتفاعی که با شهرداری ها کار می کند تا رویدادهایی را برای جذب مردم به جامعه ترتیب دهد (بازارهای فضای باز، مجریان خیابانی، نمایشگاه های هنری، کنسرت های در فضای باز، یا فیلم های سینمایی در پارک).
  • یک انجمن گردشگری غیرانتفاعی که با جشنواره‌ها و رویدادهایی که در سرتاسر منطقه اتفاق می‌افتد شریک می‌شود و دارایی‌های گردشگری خود را در مرکز شهر تبلیغ می‌کند.
  • یک سازمان بازاریابی مقصد که با افزودن برنامه‌نویسی، تجربیات یا ویژگی‌های جدید – مانند نمایش نور، صدای بهبودیافته، ساعت‌های طولانی‌تر یا نصب‌های هنری – ارزش و تأثیر را به جشنواره موجود می‌افزاید تا افراد بیشتری را جذب کند و آنها را به ماندن طولانی‌تر تشویق کند.
  • یک انجمن منطقه‌ای که با یک شهر/شهرک کار می‌کند تا یک کمپین بازاریابی را اجرا کند که اهمیت خرید محلی را برجسته می‌کند، و همچنین فعالیت‌های بازاریابی جدیدی را اضافه می‌کند که دارایی‌های پیشنهادات را در خیابان اصلی مرکز شهر/جامعه برجسته می‌کند.

درخواست از 4 آوریل 2022 تا 29 آوریل 2022 از سازمان های غیرانتفاعی مانند انجمن های بهبود کسب و کار، انجمن های گردشگری، اتاق های بازرگانی و سازمان های بازاریابی مقصد پذیرفته می شود.

مشارکت های تحت این ابتکار جدید غیرقابل بازپرداخت خواهد بود. و می تواند تا 100 درصد هزینه های واجد شرایط را پوشش دهد. کمک ها از 25000 تا 500000 دلار برای طرح های هدفمند متغیر است. پروژه‌های بزرگ‌تر در سطح منطقه می‌توانند به صورت موردی بیشتر دریافت کنند. اطلاعات مربوط به هزینه ها و فعالیت های واجد شرایط و غیر واجد شرایط در وب سایت ACOA موجود است.

محصولات مرتبط

پیوندهای مرتبط

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.