طرح جدید مهاجرت برای پر کردن کمبودهای بازار کار و رشد اقتصاد کانادا

[ad_1] 14 فوریه 2022 – اتاوا –سیستم مهاجرت ما به کانادا کمک کرده است تا به کشوری که امروز هست تبدیل شود – کشوری که مرفه، متنوع و پذیرای نیازمندان است. تازه واردان جوامع ما را غنی و بهتر می کنند و هر روز برای ایجاد شغل، مراقبت از عزیزانمان و حمایت از مشاغل محلی

کد خبر : 167266
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
طرح جدید مهاجرت برای پر کردن کمبودهای بازار کار و رشد اقتصاد کانادا

[ad_1]

14 فوریه 2022 – اتاوا –سیستم مهاجرت ما به کانادا کمک کرده است تا به کشوری که امروز هست تبدیل شود – کشوری که مرفه، متنوع و پذیرای نیازمندان است. تازه واردان جوامع ما را غنی و بهتر می کنند و هر روز برای ایجاد شغل، مراقبت از عزیزانمان و حمایت از مشاغل محلی کار می کنند. در طول همه‌گیری، آنها در خط مقدم بوده‌اند و در بخش‌های کلیدی مانند مراقبت‌های بهداشتی، حمل‌ونقل و تولید کار کرده‌اند. بدون آنها، کانادا نمی توانست در 2 سال گذشته بر چالش ها در صنایع و بخش های مهم اقتصاد غلبه کند. اکنون، بیش از هر زمان دیگری، مهاجران بخش مهمی از موفقیت مستمر کشور ما هستند.

امروز شان فریزر، وزیر مهاجرت، پناهندگان و شهروندی محترم، طرح سطوح مهاجرت 2022-2024 را ارائه کرد که مسیری بلندپروازانه اما مسئولانه را برای مهاجرت ترسیم می کند که به بهبود اقتصاد کانادا کمک می کند و رشد پس از همه گیری را تقویت می کند. تقویت جوامع و صنایع در سراسر کشور که متکی به مهاجرت هستند.

همه‌گیری کمک‌های تازه واردان به رفاه جوامع ما و در تمام بخش‌های اقتصاد را برجسته کرده است. سال گذشته، کانادا پذیرای بیش از 405000 ساکن دائمی جدید بود که بیشترین مهاجر در یک سال در تاریخ ما بود. با وجود بازیابی بسیاری از مشاغل از دست رفته در طول همه گیری، هنوز صدها هزار موقعیت در همه بخش ها در انتظار پر شدن هستند. مهاجرت تقریباً 100٪ از رشد نیروی کار را تشکیل می دهد و با توجه به اینکه 5 میلیون کانادایی تا پایان این دهه بازنشسته می شوند، نسبت کارگر به بازنشسته به 3:1 کاهش می یابد. این نشانه روشنی است که ما نیاز اقتصادی شدیدی به افزایش مهاجرت داریم.

برای اطمینان از داشتن کارگران مورد نیاز کانادا برای پر کردن شکاف های حیاتی بازار کار و حمایت از یک اقتصاد قوی در آینده، برنامه سطوح مهاجرت 2022-2024 با هدف ادامه استقبال از مهاجران با نرخ حدود 1٪ از جمعیت کانادا، از جمله 431,645 مقیم دائمی است. در سال 2022، 447055 در سال 2023 و 451000 در سال 2024. این طرح بر اساس طرح سطوح قبلی، با تمرکز بیشتر بر حمایت از احیای مجدد اقتصادی و رشد پس از همه گیری استوار است.

برای حمایت از این سطوح افزایش یافته، دولت کانادا اخیراً طرحی را برای نوسازی سیستم مهاجرت کانادا به منظور تقویت بهبود اقتصادی و بهبود تجربه مشتری اعلام کرد، که به حل چالش‌های کلیدی پیش روی مشتریانمان، مانند کاهش موجودی‌ها و ایجاد زمان‌های پردازش قابل پیش‌بینی کمک می‌کند. مشتریان ما انتظار دارند و شایسته آن هستند.

این طرح به افزایش جذب و ماندگاری تازه واردان در مناطق با چالش های حاد اقتصادی، کارگری و جمعیتی کمک می کند. همچنین مهاجرت فرانسوی زبان به خارج از کبک را افزایش می دهد و در عین حال از ادغام موفقیت آمیز تازه واردان فرانسوی زبان و تقویت جوامع فرانسوی زبان در سراسر کشور حمایت می کند. به عنوان بخشی از استراتژی مهاجرت فرانسوی زبان، ما در حال تلاش برای رسیدن به هدف 4.4 درصد از مهاجران فرانسوی زبان در خارج از کبک تا سال 2023 هستیم.

نکات برجسته این طرح عبارتند از:

  • پذیرش کلی بالغ بر 1.14٪ از جمعیت کانادا تا سال 2024 است.
  • تمرکز بلندمدت بر رشد اقتصادی، با نزدیک به 60 درصد پذیرش در کلاس اقتصادی.
  • کمک به جمعیت‌های آسیب‌پذیر، مانند اقدامات ویژه برای اعطای اقامت دائم به متقاضیان پناهندگی که در مراقبت‌های بهداشتی در طول همه‌گیری کار می‌کنند.
  • حمایت از بحران های جهانی با ایجاد پناهگاهی امن از طریق مهاجرت بشردوستانه به کسانی که با آزار و شکنجه روبرو هستند.
  • حفظ استعداد افرادی که قبلاً در کانادا هستند با اعطای وضعیت دائمی به ساکنان موقت پذیرفته شده از طریق مسیرهای محدود زمانی برای کارگران ضروری که در بهار 2021 راه اندازی شد.

این طرح همچنین اهمیت اتحاد مجدد خانواده را می شناسد و به حفظ استاندارد پردازش 12 ماهه برای همسران و فرزندان کمک می کند.

کانادا بر تعهدات بشردوستانه جهانی خود، از جمله طرح اسکان مجدد حداقل 40000 تبعه افغان در 2 سال آینده، محکم باقی می ماند. تا به امروز، بیش از 7550 پناهجوی افغان در نتیجه این تلاش ها اکنون کانادا را به خانه خود می خوانند. با همکاری با شرکای خود در منطقه، ما از تمام راه های موجود برای ایمن سازی عبور و مرور امن برای کسانی که در افغانستان هستند استفاده می کنیم.

طرح سطوح مهاجرت 2022-2024 به تثبیت جایگاه کانادا در میان مقاصد برتر جهان برای استعدادها کمک می کند، و پایه ای قوی برای رشد اقتصادی پس از همه گیری ایجاد می کند و در عین حال اعضای خانواده را با عزیزانشان متحد می کند و به تعهدات بشردوستانه کانادا عمل می کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.