طبق گزارش BBVA، کلمبیایی ها 20 درصد از مشتریان اکانت های جدید جنرال رمزارز را تشکیل می دهند – اخبار بیت کوین نیوز

[ad_1] BBVA، یک بانک خصوصی مستقر در اسپانیا، مقاله‌ای منتشر کرد که در آن بیان می‌کند کاربران Latam به راه‌حل‌های مبتنی بر کریپتو خود بسیار علاقه‌مند هستند. این موسسه اعلام کرد که نزدیک به 20 درصد از کاربران اکانت های New Gen خود که از سوئیس در دسترس هستند، کلمبیایی هستند که توسط خدمات رمزنگاری

کد خبر : 239308
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
طبق گزارش BBVA، کلمبیایی ها 20 درصد از مشتریان اکانت های جدید جنرال رمزارز را تشکیل می دهند – اخبار بیت کوین نیوز

[ad_1]

BBVA، یک بانک خصوصی مستقر در اسپانیا، مقاله‌ای منتشر کرد که در آن بیان می‌کند کاربران Latam به راه‌حل‌های مبتنی بر کریپتو خود بسیار علاقه‌مند هستند. این موسسه اعلام کرد که نزدیک به 20 درصد از کاربران اکانت های New Gen خود که از سوئیس در دسترس هستند، کلمبیایی هستند که توسط خدمات رمزنگاری ارائه شده توسط این حساب ها جذب می شوند.

بر اساس گزارش BBVA، کلمبیایی ها توسط خدمات رمزنگاری جذب می شوند

راه حل‌های ارزهای دیجیتال و خدمات مرتبط با آن‌ها به دلیل ویژگی‌های اقتصادشان، بیشتر و بیشتر مورد استقبال کاربران Latam قرار می‌گیرند. به گفته BBVA، یک بانک اسپانیایی که خدماتی را در سراسر جهان ارائه می دهد، کاربران Latam بخش بزرگی از مشتریانی هستند که توسط راه حل های رمزنگاری این شرکت جذب می شوند. در مقاله ای، BBVA فاش کرد که نزدیک به 20 درصد از کاربران حساب های New Gen خود، که به مشتریان اجازه می دهد مستقیماً از حساب های بانکی خود در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنند، کلمبیایی هستند.

این بدان معنی است که شهروندان این کشور به ویژه جذب این نوع حساب می شوند که تجارت بیت کوین و اتریوم را با امکان مبادله این ارزها با سایر ارزهای فیات از یک کیف پول دیجیتال ارائه می دهد. بر اساس داده های ارائه شده توسط BBVA، 37٪ از کلمبیایی هایی که از صفحه وب حساب بازدید می کنند به خدمات علاقه مند هستند.

این خدمات به دلیل چارچوب قانونی شفاف ارز دیجیتال که در این کشور در دسترس است، در سوئیس است. آلفونسو گومز، مدیرعامل BBVA در سوئیس، در مصاحبه‌ای که در ژوئن به The Banker ارائه شد، به آنچه باعث شد این شرکت خدمات رمزنگاری را از این کشور ارائه دهد، اشاره کرد. وی اعلام کرد:

سوئیس فعال است. به عنوان مثال، فینما همیشه مایل به کمک است. و رگولاتورها وقتی بانک های سنتی مانند BBVA به آنها نزدیک می شوند و می گویند که ما به این نوع فناوری فکر می کنیم کاملاً راحت هستند.


کریپتو در کلمبیا رواج پیدا کرد

علاقه ای که کاربران کلمبیایی به راه حل های مبتنی بر ارزهای دیجیتال دارند به طور پیوسته در حال افزایش است و مورد توجه چندین صرافی است که پلتفرم های خود را به کلمبیایی ها برده اند. Bitso و Ripio، هر دو شرکت تجارت رمزنگاری مستقر در Latam، امسال برای ارائه خدمات خود در کشور گسترش یافته اند.

دولت این کشور همچنین شروع به تنظیم دارایی‌ها و مبادلات ارزهای دیجیتال کرده است، با نظارت مالی کشور پیشنهاد ایجاد قوانینی برای حاکمیت بر روابط ارائه‌دهندگان خدمات دارایی مجازی (VASP) با بانک‌ها.

در همین راستا، در ماه ژوئن، کنگره کلمبیا در اولین بحث خود لایحه ای را برای تنظیم اقدامات مبادلات ارزهای دیجیتال تصویب کرد.

نظر شما در مورد علاقه کلمبیایی ها به راه حل های مبتنی بر رمزنگاری چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن تحت تاثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Carlos Cabral de Menezes / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.