طبق گزارش‌ها، صرافی‌های ملی فعالیت‌های خود را در ونزوئلا متوقف کردند، زیرا دادستان کل شرکت کریپتو ناظر Sunacrip در طرح‌های فروش نفت را تأیید کرد – اخبار مبادلات بیت‌کوین

[ad_1] بر اساس گزارش‌ها، صرافی‌های ملی ارزهای دیجیتال فعالیت خود را در ونزوئلا متوقف کرده‌اند، زیرا تحقیقات ضد فساد در مورد ناظر ملی ارزهای دیجیتال Sunacrip و فروش غیرقانونی نفت در این کشور ادامه دارد. تارک ویلیام ساب، دادستان کل، مشارکت این موسسه را در طرحی موازی که شامل فروش نفت ونزوئلا به اشخاص ثالث

کد خبر : 339471
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
طبق گزارش‌ها، صرافی‌های ملی فعالیت‌های خود را در ونزوئلا متوقف کردند، زیرا دادستان کل شرکت کریپتو ناظر Sunacrip در طرح‌های فروش نفت را تأیید کرد – اخبار مبادلات بیت‌کوین

[ad_1]

بر اساس گزارش‌ها، صرافی‌های ملی ارزهای دیجیتال فعالیت خود را در ونزوئلا متوقف کرده‌اند، زیرا تحقیقات ضد فساد در مورد ناظر ملی ارزهای دیجیتال Sunacrip و فروش غیرقانونی نفت در این کشور ادامه دارد. تارک ویلیام ساب، دادستان کل، مشارکت این موسسه را در طرحی موازی که شامل فروش نفت ونزوئلا به اشخاص ثالث بود، تایید کرد و از Sunacrip به عنوان بخشی از ساختار جنایی نام برد.

صرافی های ملی فعالیت خود را در ونزوئلا متوقف کردند

تحقیقات ضد فساد “Crypto-PDVSA” که به نام شرکت نفت دولتی نامگذاری شده است، همچنان در حال بررسی دخالت Sunacrip، ناظر ارزهای دیجیتال ونزوئلا، در فروش غیرقانونی نفت به اشخاص ثالث است.

طبق گزارش‌های اخیر، این بررسی منجر به توقف کلیه فعالیت‌های تجاری صرافی‌های ملی ارزهای دیجیتال شده است، بدون اینکه تاریخی برای ازسرگیری فعالیت‌ها اعلام شود.

آنا اوجدا، وکیل ارزهای دیجیتال ونزوئلا، که در توییتر با نام “Criptolawyer” نیز شناخته می شود، اظهار داشت:

ونزوئلا با دستور سوناکریپ عملیات نزدیک خود را مبادله می کند. اقدامات ظاهراً موقتی در حالی که موسسه بازسازی می شود.

اوجدا همچنین تایید کرد که استخراج‌کنندگان ثبت‌شده از سراسر کشور مجبور به توقف فعالیت‌های خود در حین ادامه تحقیقات شدند و اظهار داشت: استخراج‌کنندگان دیجیتالی از سراسر کشور که در آژانس ثبت شده‌اند نیز خاموش شده‌اند.

Cryptobuyer، یکی از صرافی های اصلی در کشور، بیانیه ای مطبوعاتی منتشر کرد که در آن اعلام کرد که مکث کردن فعالیت های خود را طبق دستورات صادر شده توسط Sunacrip انجام می دهد، اما ساعاتی بعد، نسخه دیگری را منتشر کرد که این موضوع را تکذیب کرد. بیان می کند که در مورد توقف موقت در عملیات خود گزارش می داد.

دادستان کل شرکت Sunacrip در طرح فروش نفت را تایید کرد

تارک ویلیام ساب، دادستان کل ونزوئلا، رسماً دخالت Sunacrip در عملیات موازی را تأیید کرد که با موفقیت فروش نفت به اشخاص ثالث را مجاز کرد. در یک کنفرانس مطبوعاتی که در 25 مارس ارائه شد، ساب تا حدی نحوه عملکرد این طرح فساد را توضیح داد. او اعلام کرد که مقامات PDVSA از نفوذ خود برای اجرای فروش نفتی که به موازات فروش های شرکت نفت دولتی انجام می شد استفاده کردند.

پس از این عملیات، Sunacrip درآمد حاصل از فروش این روغن را به PDVSA تحویل نداد. ساب گفت که این پول برای خرید دارایی‌های ارز دیجیتال استفاده شده و به سایر فعالیت‌ها تزریق شده تا آن را بشویید. با این حال، ساب نگفت که آیا از ارزهای دیجیتال به عنوان روش پرداخت برای نفت خام فروخته شده غیرقانونی استفاده شده است یا خیر.

در حال حاضر 11 نفر در رابطه با این جنایات دستگیر شده اند، از جمله جوسلیت رامیرز، رئیس سابق Sunacrip.

نظر شما در مورد توقف فعالیت های تجاری صرافی های ارزهای دیجیتال در ونزوئلا و کاوشگر Crypto-PDVSA چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.