طبقه بندی آینده کشورهای جهان بر اساس مدیریت کرونا و پساکرونا خواهد بود

وزیر بهداشت با بیان اینکه در آینده طبقه بندی کشورهای جهان بر اساس مدیریت کرونا و پسا کرونا اتفاق خواهد افتاد، گفت: کشورها هر چه موفق تر، کم عارضه تر و با تخریب کمتر این زلزله را مدیریت کنند، در سطح بین المللی جایگاه بالاتری خواهند داشت. به گزارش ایسنا، دکتر سعید نمکی در ستاد

کد خبر : 58487
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
طبقه بندی آینده کشورهای جهان بر اساس مدیریت کرونا و پساکرونا خواهد بود



وزیر بهداشت با بیان اینکه در آینده طبقه بندی کشورهای جهان بر اساس مدیریت کرونا و پسا کرونا اتفاق خواهد افتاد، گفت: کشورها هر چه موفق تر، کم عارضه تر و با تخریب کمتر این زلزله را مدیریت کنند، در سطح بین المللی جایگاه بالاتری خواهند داشت.

به گزارش ایسنا، دکتر سعید نمکی در ستاد استانی مقابله با کرونا در استان ایلام با اشاره به مدیریت خوب کرونا در این استان با وجود شرایط خاص و هم مرزی با استانی نظیر خوزستان که یکی از سهمگین ترین امواج بیماری با نوع انگلیسی را تجربه کرده بود، گفت: مدیریت بیماری در این استان رکورد ارزشمندی بود و از همکاران خودم و سایر دست اندرکاران سپاسگزاری می کنم. اگر این همدلی و وفاق اتفاق نمی افتاد یقینا همکاران ما توفیقی حاصل نمی کردند. این کمکهای مومنانه و کار عظیم در طرح شهید سلیمانی که مزین بود به نام رشیدترین و مظلوم ترین سرداران ما در دفاع مقدس و پس از آن، اتفاق بزرگی به این شیوه رقم زد؛ به خصوص در پیک چهارم و با ویروسی که می توانست ما را زمین گیر و گرفتار کند.

وزیر بهداشت گفت: بارها گفته ام که کرونا و مدیریت کرونا اگر شکست خورد شکست وزارت بهداشت نیست و اگر پیروز شد هم صرفا پیروزی وزارت بهداشت نیست بلکه آبروی نظام جمهوری اسلامی است و خواهیم دید که در آینده طبقه بندی کشورهای جهان با مدیریت کرونا و پسا کرونا اتفاق خواهد افتاد. کشورها هر چه موفق تر، کم عارضه تر و با تخریب کمتر این زلزله را مدیریت کنند، در سطح بین المللی جایگاه بالاتری خواهند داشت.

نمکی گفت: در کشور ما با لطف خدا و تجربه دفاع مقدس و وفاق همدلی و محوریت خردمندانه مقام معظم رهبری و زحمات ستاد ملی و وقت گذاری رییس جمهور و سایر اعضا و دستگاه ها و مشارکت مردم، حماسه بزرگی خلق شد.

ادامه دارد



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.