طالع بینی ماه تولد؛ اسراری که ماه تولد زنان لو می دهد

[ad_1] به گزارش هوشمند نیوز، چه چیزی می تواند باعث شود زنانی که در یک ماه متولد می شوند مشابه رفتار کنند؟ در اینجا نتایج تکان دهنده ای وجود دارد که اثبات می کند ماه تولد زنان روی چه مسائلی اثر گذار است که در ادامه می خوانید: فروردین زنانی که در ماه فروردین متولد شده‌اند، ارتباطات مؤثری دارند و

کد خبر : 296733
تاریخ انتشار : جمعه ۲ دی ۱۴۰۱ - ۱:۰۳
طالع بینی ماه تولد؛ اسراری که ماه تولد زنان لو می دهد

[ad_1]

به گزارش هوشمند نیوز، چه چیزی می تواند باعث شود زنانی که در یک ماه متولد می شوند مشابه رفتار کنند؟ در اینجا نتایج تکان دهنده ای وجود دارد که اثبات می کند ماه تولد زنان روی چه مسائلی اثر گذار است که در ادامه می خوانید:

فروردین

زنانی که در ماه فروردین متولد شده‌اند، ارتباطات مؤثری دارند و می‌تواند منظور خود را به طور خلاصه بیان کنند. نکته منفی در مورد زنان متولد فروردین این است که معمولا حسادت و اعتماد به نفس ظریفی دارند که ممکن است آنها را بسیار حساس کند. با این حال، زنان متولد ماه فروردین می توانند با صمیمی شدن با کسانی که به آنها اعتماد دارند و نشان دادن احساسات عمیق می توانند دیگران را خوشحال کنند.

اردیبهشت

ماه تولد زنان اردیبهشت سبب شده تا آنها بسیار پیگیر باشند و هرگز اصول خود را رها نکنند. دختران ماه اردیبهشت اغلب از نظر بدنی بسیار جذاب هستند اما سخت به دست می آیند  و این برای مردانی که عاشق آنها هستند بسیار چالش برانگیز است. زنان متولد همیشه به یاد می مانند و دوست داشتنی هستند.



خرداد

ماه تولد زنان خرداد شخصی، کنجکاو، خلاق و دارای ارتباط قوی هستند.یکی از ایرادات آنها این است که قبل از فکر کردن صحبت کنند. زنان متولد خرداد اغلب با خقیقت رو به رو می شوند و در بازگو کردن آن رک هستند و احساسات خود را پنهان نمی کنند. این امر زنان خرداد را با اراده و قوی می کند به همین دلیل آنها تمایل دارند نسبت به مردان احساس برتری داشته باشند.

تیر

زنان متولد تیرماه زیبا، صادق، باهوش و مرموز هستند. کسانی که در ماه تیر به دنیا آمده اند، با اجتناب از درگیری، از همان ابتدا صادق هستند تا از سردرگمی در مسیر جلوگیری شود. همانطور که گفته شد، آنها از دیگران نیز انتظار صداقت دارند.



مرداد

در حالی که زنان متولد مرداد تمایل دارند زندگی خود را حول محور خودشان متمرکز کنند اما قلب بزرگی برای افراد دیگر دارند. ماه تولد زنان  مردادی از آنها افرادی ساخته که اغلب در بحث ها پیروز می شوند. زنان مرداد از منفی‌گرایی یا افرادی که با آن‌ها مخالف هستند دوری می‌کنند و اگر کسی این رفتارها را نشان دهد، احتمالاً واکنش نشان خواهند داد.

با این حال، زنان متولد مرداد حس شوخ طبعی زیادی دارند. زنان مرداد ماه دوست دارند در مرکز توجه باشند و اغلب مورد توجه مردان قرار می گیرند. به دلیل قدرتی که دارند، مردان اغلب برای آنها سر از پا نمی شناسند.

شهریور 

ماه تولد زنان شهریوری از درون و بیرون بسیار منضبط، صمیمی و زیبا هستند. آنها به خود وفادار می مانند زیرا هرگز نمی توانند افرادی را که به آنها خیانت می کنند ببخشند و اگر حس کنند به آنها ظلم شده اغلب برای انتقام خود را آماده خواهند کرد.

 آنها اغلب در تلاش های خود برای انتقام موفق می شوند. زنان متولد شهریور ترجیح می دهند به جای روابط کوتاه مدت، در روابط پایدار باشند. به دلیل طولانی بودن رابطه، انتظارات زیادی از طرف مقابل خود دارند.

مهر

ماه تولد زنان مهرماهی، زنانی با نمایش کم احساسات و در عین حال نشان دادن هوش بالا با شخصیت قوی دارد. اغلب از ترس خیانت، خود را نگه می دارند. زنانی که در ماه مهر به دنیا نیامده اند اغلب به کسانی که متولد این ماه هستند حسادت می کنند.

آبان

ماه تولد آبان زنانی باهوش دارد که می توانند دروغ و نادرستی را از دور ببینند. سر و کله زدن با یک زن متولد آبان اشتباه است، زیرا او احتمالاً به آن پی خواهد برد. این زنان نیز صاحب نظر هستند و از گفتن نظرات خود هراسی ندارند.

آذر

ماه تولد زنان آذری از آنها انسان هایی کم صبر ساخته اما آنها می‌دانند که چگونه همیشه در نهایت کارها را به نفع خودشان درست کنند. متولدین آذر روحیه مثبت دیگران را گرامی می دارند و قلب خود را باز می کنند.

دی 

ماه تولد زنان دی ماهی از کسانی که در آن متولد شده اند انسان هایی ساخته که در عین حال که محافظه کار و جدی هستند، جاه طلبی بالایی دارند. اگرچه گاهی اوقات زنان متولد دی از دیگران انتقاد می کنند، اما اغلب دوست ندارند در مورد احساسات خود صحبت کنند. زنان متولد دی ترجیح می دهند با افرادی که همتای فکری آنها هستند تعامل داشته باشند. آنها فقط با افرادی از همان سطح فکری و دیدگاه های یکسان در مورد زندگی ارتباط برقرار می کنند.

بهمن

زنانی که ماه تولد آنها بهمن است، کاملاً رمانتیک هستند و به دلیل تغییرات خلق و خوی مداوم باید با آنها باید با صبر و حوصله رفتار شود. به دلیل تغییرات مداوم در خلق و خو، همه نمی توانند آنها را درک کنند. متولدین این ماه قادرند به صورت انتزاعی فکر کنند و بیشتر عملکردی آزادانه داشته باشند. با این حال، در صورت خیانت، زنان متولد بهمن به احتمال زیاد باز نمی گردند.

اسفند

ماه تولد زنان متولد ماه اسفند اغلب کاریزماتیک و جذاب هستند. این زنان فداکار و وفادار به سختی می توانند به عاشق شدن دل بدهند. هنگامی که ناراحت می شوند،  می توانند بسیار ناخوشایند باشند، با این حال، به طور منظم، از بودن در اجتماعات لذت می برند.

ترجمه و تدوین: هوشمند نیوز


خبرنگار: مهتاب لطفیان

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.