ضیافت هنری در خانه صفوی

ایسنا/اصفهان سومین سالانه خانه صفوی با برنامه‌هایی نظیر، برپایی دو نمایشگاه مرتبط با چوب و کارگاهی ویژه اهالی موسیقی، گشایش نمایشگاه دائمی دیباچه، نشست با معماران برتر ایران و نیز، رونمایی از کتاب «شناسنامه» همراه است. الناز رجبیان، مدیر هنری خانه صفوی با اعلام این خبر به ایسنا گفت: برگزاری سالانه، کمترین کاری است که

کد خبر : 24249
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰
ضیافت هنری در خانه صفوی



ایسنا/اصفهان سومین سالانه خانه صفوی با برنامه‌هایی نظیر، برپایی دو نمایشگاه مرتبط با چوب و کارگاهی ویژه اهالی موسیقی، گشایش نمایشگاه دائمی دیباچه، نشست با معماران برتر ایران و نیز، رونمایی از کتاب «شناسنامه» همراه است.

الناز رجبیان، مدیر هنری خانه صفوی با اعلام این خبر به ایسنا گفت: برگزاری سالانه، کمترین کاری است که برای ادای دین به خانه صفوی می‌توانیم انجام بدهیم. هر سال این مراسم با برنامه‌های متعدد فرهنگی هنری همراه بود و سومین سالانه این خانه، تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا تغییراتی کرد، اما خوشحالیم که توانستیم آن را عملیاتی کنیم.

وی ادامه داد: ۳۰ بهمن و یکم اسفندماه، آیین گشایش گالری «هنر خم چوب»، «شوروم دست‌ساخته مسی» و نمایشگاه «مجسمه‌های محسن دری» در خانه صفوی برگزار شد. گالری هنر خم چوب، نمایشگاهی از مبل‌های تمام چوب دست‌ساز است که تا بعد از نوروز در اتاق سه‌دری خانه صفوی برپاست و نمایشگاه محسن دری نیز تا ۱۵ اسفندماه مجسمه‌هایی که با الهام از ریشه درختان ساخته‌شده را در معرض دید عموم قرار می‌دهد.

رجبیان یادآور شد: آخرین روز بهمن‌ماه و پیش از اتمام برپایی نمایشگاه هوشنگ جزی زاده، مراسم گرامیداشت این مینیاتوریست برجسته اصفهان در خانه صفوی برگزار و مستندی از آثار این هنرمند نیز برای علاقه‌مندان پخش شد.

مدیر هنری خانه صفوی خبر داد: از دوم تا چهارم اسفندماه کارگاه «همکار» با حضور ماکان اشگواری در این خانه برگزار می‌شود. این کارگاه ویژه کسانی‌ است که در زمینه موسیقی به دنبال همکار هستند. شناخت یکدیگر، تعریف پروژه مشترک و شروع یک همکاری بین آهنگساز، ترانه‌سرا، خواننده و… می‌تواند از دستاوردهای این کارگاه باشد.

وی افزود: روز هشتم اسفند، میزبان رونمایی از کتاب «شناسنامه» با موضوع بیوگرافی هنرمندان اصفهان، نمایشگاه حراج پایان سال آثار هنری نگارخانه و همچنین گشایش نمایشگاه دائمی «دیباچه» خانه صفوی خواهیم بود.

رجبیان خاطرنشان کرد: روزهای هفتم و هشتم اسفندماه، تاریخچه خانه صفوی برای مخاطبان به نمایش گذاشته می‌شود و برنامۀ «نشستی با معماران برتر سال ایران» را نیز روزهای پنج و ۱۲ اسفندماه، در این خانه برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.