ضعف قیمت طلا برای تداوم در عدم دفاع از محدوده بازگشایی ماهانه

[ad_1] نکات قابل بحث قیمت طلا قیمت طلا پس از ناکامی در آزمایش بالاترین قیمت ماه سپتامبر (1735 دلار) به زیر SMA 50 روزه (1718 دلار) باز می گردد و اگر نتواند از محدوده افتتاحیه ماه اکتبر دفاع کند، ممکن است در روزهای آینده با کاهش بیشتری روبرو شود. ضعف قیمت طلا برای تداوم در

کد خبر : 265949
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۸:۱۱
ضعف قیمت طلا برای تداوم در عدم دفاع از محدوده بازگشایی ماهانه

[ad_1]

نکات قابل بحث قیمت طلا

قیمت طلا پس از ناکامی در آزمایش بالاترین قیمت ماه سپتامبر (1735 دلار) به زیر SMA 50 روزه (1718 دلار) باز می گردد و اگر نتواند از محدوده افتتاحیه ماه اکتبر دفاع کند، ممکن است در روزهای آینده با کاهش بیشتری روبرو شود.

ضعف قیمت طلا برای تداوم در عدم دفاع از محدوده بازگشایی ماهانه

قیمت طلا به دنبال گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده (NFP) تحت فشار باقی می‌ماند زیرا بازدهی خزانه‌داری با تاریخ طولانی‌تر به بالاترین سطح ماهانه صعود می‌کند و این فلز گرانبها در مسیر آزمایش پایین‌ترین قیمت ماهانه (1660 دلار) قرار گرفته است. بالا و پایین تر.

با نگاهی به آینده، تحولات ناشی از ایالات متحده ممکن است به تغییر قیمت طلا ادامه دهد، زیرا پیش بینی می شود به روز رسانی شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) نشان دهد که نرخ اصلی در ماه سپتامبر از 6.3 درصد در سال در ماه قبل از 6.3 درصد در ماه قبل به 6.5 درصد افزایش می یابد. رشد مداوم قیمت ممکن است فدرال رزرو را در مسیر اجرای یک سیاست محدودکننده نگه دارد زیرا خلاصه پیش بینی های اقتصادی (SEP) مسیر تندتری را برای نرخ های بهره ایالات متحده منعکس می کند.

منبع: CME

به نوبه خود، قیمت طلا ممکن است در آستانه تصمیم کمیته بازار آزاد فدرال فدرال (FOMC) در مورد نرخ بهره در 2 نوامبر با باد مخالف روبرو شود، زیرا ابزار CME FedWatch بر احتمال بیش از 70 درصدی برای افزایش نرخ 75 واحدی دیگر تاکید می کند و ممکن است طلا تا حد زیادی منعکس کننده باشد. قیمت از ماه آگوست به عنوان تلاش برای نگه داشتن بالاتر از SMA 50 روزه (1718 دلار).

با این اوصاف، قیمت طلا ممکن است شیب منفی میانگین متحرک را دنبال کند، زیرا در آستانه بالاترین سطح سپتامبر (1735 دلار) معکوس می‌شود، و شمش ممکن است به بازگشت از پایین‌ترین حد سالانه (1615 دلار) ادامه دهد، اگر نتواند از آن دفاع کند. محدوده افتتاحیه برای ماه اکتبر

نمودار روزانه قیمت طلا

منبع: نمای معاملاتی

  • قیمت طلا در بحبوحه تلاش ناموفق برای آزمایش بالاترین قیمت ماه سپتامبر (1735 دلار) به زیر SMA 50 روزه (1718 دلار) باز می گردد، در حالی که سری اخیر اوج و پایین ترین قیمت ها، فلز گرانبها را به پایین تر از 1670 دلار (50 درصد افزایش) رسانده است. منطقه
  • شمش ممکن است منعکس کننده عملکرد قیمت از ماه اوت باشد زیرا به نظر می رسد شیب منفی در میانگین متحرک را دنبال می کند، و شکست در دفاع از پایین ترین سطح ماهانه (1660 دلار) ممکن است قیمت طلا را به سمت 1648 دلار (50 درصد انبساط) برگرداند. بازگشت به پایین سالانه (1615 دلار).
  • یک شکست/نزدیک به زیر همپوشانی فیبوناچی در حدود 1601 دلار (38.2٪ گسترش) تا 1618 دلار (50٪ اصلاح) منطقه 1584 دلار (78.6٪ اصلاحی) را باز می کند، با منطقه مورد علاقه بعدی در حدود پایین آوریل 2020 (1568 دلار).

استراتژی های معاملاتی و مدیریت ریسک

تبدیل شدن به یک معامله گر بهتر

توصیه شده توسط دیوید سانگ

— نوشته دیوید سانگ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.