ضرورت حمایت از شرکت‌های دانش بنیان برای ارزان‌سازی خدمات درمانی

[ad_1] رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بر اینکه باید از شرکت‌های دانش‌بنیان به منظور ارزان‌سازی خدمات بیمارستانی حمایت شود، گفت: سازمان اوقاف با همکاری شرکت‌های دانش بنیان در زمینه تولید ایمپلنت گام برداشته است. به گزارش هوشمند نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی خاموشی در مراسم آغاز عملیات احداث بیمارستان ۲۴۰ تخت‌خوابی «حضرت

کد خبر : 469403
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰:۴۲
ضرورت حمایت از شرکت‌های دانش بنیان برای ارزان‌سازی خدمات درمانی

[ad_1]

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بر اینکه باید از شرکت‌های دانش‌بنیان به منظور ارزان‌سازی خدمات بیمارستانی حمایت شود، گفت: سازمان اوقاف با همکاری شرکت‌های دانش بنیان در زمینه تولید ایمپلنت گام برداشته است.

به گزارش هوشمند نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی خاموشی در مراسم آغاز عملیات احداث بیمارستان ۲۴۰ تخت‌خوابی «حضرت عبدالعظیم» که ظهر امروز، یکشنبه ۶ اسفند ماه برگزار شد، اظهارکرد: موارد بسیاری وجود دارد که بر زمین مانده بود، زمین توسط خیرین وقف شده اما نسبت به احداث یک بنا عملی صورت نگرفته بود. در این شرایط تولیت آستان حضرت عبدالعظیم (ع)، موضوع احداث بیمارستان حضرت عبدالعظیم (ع) را مطرح کرد و ما در سازمان اوقاف از این موضوع استقبال کردیم.

وی با بیان اینکه ساخت باید در کانون توجه قرار گیرد، گفت: چرا که با گذر زمان هزینه ساخت و تاسیس بیمارستان بیشتر می‌شود، از این رو باید زودتر نسبت به آن تصمیم گیری و اقدام شود.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه سازمان اوقاف نسبت به تاسیس بیمارستان گام برداشته است، خاطرنشان کرد: ساخت بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی و فوق تخصصی کودکان موقوفه مرحوم دکتر کریم افشین با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری، رئیس دیوان عالی کشور و محمد موحدی آزاد، دادستان کل کشور، روز گذشته، ۵ اسفند برگزار شد.

وی درباره عملیات ساخت بیمارستان حضرت عبدالعظیم (ع) نیز اظهارکرد: خط زمانی ساخت این بیمارستان کمتر از سه سال در نظر گرفته شده است. من از تولیت حرم حضرت عبدالعظیم می‌خواهم که به هنگام ساخت این بیمارستان به موضوع توسعه آن توجه کند. نباید به نحوی باشد که پس از گذشت چند سال از زمان تاسیس این بیمارستان نسبت به توسعه این مرکز درمانی اقدام کنیم. من از تولیت آستان حرم حضرت عبدالعظیم می‌خواهم که در کنار این بیمارستان مکانی برای سکونت همراهان بیماران نیز احداث کند.

خاموشی با بیان اینکه وضعیت تجهیزات پزشکی و دارو باید به نحوی باشد که مانع ارزبری شود، خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین هدف در این زمینه باید ارزان‌سازی باشد. سازمان اوقاف با شرکت‌های دانش‌بنیان که در زمینه تجهیزات پزشکی همکاری می‌کند و مشارکت‌هایی در این زمینه داشته است. سازمان اوقاف با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان نسبت به تولید تجهیزات ایمپلنت اقدام کرده است. ما با تولید تجهیزات پزشکی می‌توانیم نسبت به ارزان‌سازی این تجهیزات و خدمات اقدام کنیم.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در پایان گفت: شرکت‌های دانش بنیان باید حمایت شوند تا بتوانند ارزان سازی خدمات بیمارستانی را انجام دهند.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.