ضرر سه‌ماهه اول اینتل عمیق‌تر شد، اما سهام در معاملات طولانی‌مدت 3 درصد افزایش یافت.

[ad_1] بررسی اجمالی درآمد اینتل روز چهارشنبه، اینتل نتایج سه ماهه اول خود را اعلام کرد. آنها کاهش سالانه 133 درصدی در سود هر سهم را نشان دادند. و تقریباً 36 درصد کاهش درآمد نسبت به سال گذشته، به 11.7 میلیارد دلار رسید. با وجود این، ضرر هر سهم و فروش کمی بهتر از انتظارات

کد خبر : 351878
تاریخ انتشار : جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۳:۱۶
ضرر سه‌ماهه اول اینتل عمیق‌تر شد، اما سهام در معاملات طولانی‌مدت 3 درصد افزایش یافت.

[ad_1]

بررسی اجمالی درآمد اینتل

روز چهارشنبه، اینتل نتایج سه ماهه اول خود را اعلام کرد. آنها کاهش سالانه 133 درصدی در سود هر سهم را نشان دادند. و تقریباً 36 درصد کاهش درآمد نسبت به سال گذشته، به 11.7 میلیارد دلار رسید. با وجود این، ضرر هر سهم و فروش کمی بهتر از انتظارات وال استریت بود. این منجر به افزایش 3 درصدی سهام در معاملات طولانی مدت می شود.

شرکت روزانه اینتل

نتایج سه ماهه اول اینتل، تحلیلگران را ناامید کرد.

در مقایسه با انتظارات اجماع Refinitiv، اینتل گزارش از دست دادن 0.04 دلار به ازای هر سهم، تعدیل، در مقابل زیان مورد انتظار 15 سنت به ازای هر سهم، و درآمد 11.7 میلیارد دلار، تعدیل، در مقابل انتظار 11.04 میلیارد دلار را گزارش کرد.

برای سه ماهه جاری، راهنمایی اینتل حدود 12 میلیارد دلار درآمد و زیان 4 سنت به ازای هر سهم است که کمتر از انتظارات تحلیلگران 0.01 دلار درآمد هر سهم در مقابل 11.75 میلیارد دلار فروش است.

اینتل بیشترین ضرر را در سه ماهه متحمل شد

اینتل در مقایسه با سود 8.1 میلیارد دلاری در سال قبل، زیان خالص 2.8 میلیارد دلاری را ثبت کرد. درآمد GAAP از 18.4 میلیارد دلار به 11.7 میلیارد دلار کاهش یافت. این پنجمین سه ماهه متوالی کاهش فروش این غول نیمه هادی است. و دومین سه ماهه متوالی زیان. زیان این سه ماهه بزرگترین ضرر در تاریخ اینتل است و از ضرر 687 میلیون دلاری سه ماهه چهارم سال 2017 فراتر رفته است.

اینتل درآمدها و درآمدهای تعدیلی را گزارش می‌کند که شامل موارد مختلفی مانند تجدید ساختار موجودی، تغییرات در اختیار سهام کارکنان و هزینه‌های مربوط به خرید نمی‌شود.

سرمایه گذاران به چرخش اینتل گلسینگر چشم دوخته اند

سرمایه گذاران به دنبال برنامه چرخشی مدیرعامل پاتریک گلسینگر هستند که او وارد سومین سال رهبری خود در شرکت می شود. برنامه گلسینگر این است که کارخانه‌های اینتل را به عنوان ریخته‌گری باز کند و بتواند تراشه‌هایی برای شرکت‌های دیگر بسازد و امیدوار است تا سال 2026 با تولید تراشه‌های پیشرفته مانند چیپ‌های سری A اپل در آیفون‌ها، با TSMC در تایوان رقابت کند.

کاهش فروش تراشه های رایانه شخصی اینتل

با این حال، اینتل در حال حاضر به ویژه در زمینه تراشه های رایانه شخصی که قوی ترین خط تولید آن بود، دست و پنجه نرم می کند. صنعت جهانی رایانه های شخصی در حال رکود است، به طوری که IDC کاهش نزدیک به 30 درصدی در محموله های جهانی رایانه های شخصی در سه ماهه اول را تخمین زده است.

گروه محاسبات مشتری اینتل که مسئول تراشه‌هایی است که اکثر رایانه‌های شخصی رومیزی و لپ‌تاپ ویندوز را تامین می‌کند، درآمدی معادل 5.8 میلیارد دلار گزارش کرده است که نسبت به سال گذشته 38 درصد کاهش داشته است. بخش مرکز داده و هوش مصنوعی آن، که شامل بخش تراشه سرور است، 39 درصد کاهش یافت و به 3.7 میلیارد دلار رسید. کوچکترین خط تجاری کامل آن، Network and Edge، 1.5 میلیارد دلار فروش داشت که 30 درصد نسبت به زمان مشابه در سال گذشته کاهش داشت.

برای نگاهی به همه رویدادهای اقتصادی امروز، تقویم اقتصادی ما را بررسی کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.