ضرر را متوقف کنید و با الگوی هارمونیک سود ببرید – سیستم های معاملاتی – 21 ژوئیه 2022

[ad_1] در این مقاله نحوه تنظیم استاپ ضرر و کسب سود با هارمونیک پترن را توضیح خواهیم داد. برای هر استراتژی معاملاتی حرفه ای، راه هایی برای مدیریت ریسک معاملات وجود دارد. Fortunatley، هارمونیک پترن می تواند مدیریت ریسک معاملاتی آسان و کامل را با منطقه تکمیل الگو داشته باشد. منطقه تکمیل الگو علم موشک

کد خبر : 233110
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۳
ضرر را متوقف کنید و با الگوی هارمونیک سود ببرید – سیستم های معاملاتی – 21 ژوئیه 2022

[ad_1]

در این مقاله نحوه تنظیم استاپ ضرر و کسب سود با هارمونیک پترن را توضیح خواهیم داد. برای هر استراتژی معاملاتی حرفه ای، راه هایی برای مدیریت ریسک معاملات وجود دارد. Fortunatley، هارمونیک پترن می تواند مدیریت ریسک معاملاتی آسان و کامل را با منطقه تکمیل الگو داشته باشد. منطقه تکمیل الگو علم موشک نیست. این یک جعبه مستطیلی است که در نقطه D هر الگوی هارمونیک کشیده شده است. می توان آن را برای هر الگوی هارمونیک از جمله الگوی گارتلی، الگوی پروانه، الگوی خفاش، الگوی خرچنگ، الگوی سایفر، الگوی 5-0 و غیره ترسیم کرد.

شما می توانید منطقه تکمیل الگو را به عنوان منطقه تجاری در نظر بگیرید. اگر مطمئن نیستید منطقه معاملاتی چیست، آن را فقط به عنوان دو محدوده قیمتی در نظر بگیرید که اغلب در معاملات مقاومتی حمایتی یا معاملات تقاضای عرضه یا تجزیه و تحلیل اسپرد حجم یا هر تحلیل فنی دیگر استفاده می شود. می توانید اطلاعات بیشتری در مورد منطقه تکمیل الگو و منطقه معاملاتی در راهنمای معاملات الگوی هارمونیک دقیق بخوانید. با این حال، اگر هنوز این کتاب را نخوانده‌اید، اجازه دهید آن را دو قیمت در اطراف نقطه D در الگوی هارمونیک فرض کنیم. به طور معمول، منطقه تکمیل الگو با نشانگر یا اسکنر الگوی هارمونیک که برای مدیریت ریسک معاملات استفاده می‌کنید ارائه می‌شود. منطقه تکمیل الگو برای تجسم مسیر قیمت در اطراف نقطه D الگوی هارمونیک بسیار مفید است. به عنوان مثال، قیمت می تواند چندین مسیر در داخل یا خارج از منطقه تکمیل الگو داشته باشد.

با منطقه تکمیل الگو، می توانید مشاهده کنید که گاهی اوقات قیمت می تواند به خارج از منطقه تکمیل الگو برسد. گاهی اوقات، قیمت ممکن است نقطه عطف خوبی در منطقه تکمیل الگو باشد. مفهوم این امر این است که وقتی با نقطه عطف معامله می کنیم، باید حد ضرر معقول را تنظیم کنیم. آنچه در اینجا مهم است، اندازه توقف ضرر و اندازه سود است. ما می توانیم این را به عنوان نسبت پاداش/ریسک کنیم. اگر می خواهید یک معامله گر سودآور شوید، این مقدار واقعاً مهم است.

اندازه توقف ضرر در اطراف منطقه تکمیل الگو قابل تغییر است. تا زمانی که مزایا و معایب استفاده از استاپ ضرر بزرگ را درک کنید، کنترل اندازه استاپ ضرر خود هنوز خوب است. بهتر است اندازه توقف ضرر بر حسب منطقه تکمیل الگو بیان شود. به همین ترتیب، بهتر است اندازه سود برداشت را بر حسب منطقه تکمیل الگو نیز بیان کنیم. دلیل آن این است که نسبت پاداش/ریسک شما به راحتی در نمودار شما بدون هیچ مرحله محاسبه اضافی قابل مشاهده است. به عنوان مثال، اگر اندازه توقف اولیه برابر با 1 x منطقه تکمیل الگو بود، مطمئناً می توانید از فاصله تکمیل الگوی 1.5 x یا فاصله تکمیل الگوی 2 x استفاده کنید. این بر نسبت پاداش/ریسک شما تأثیر خواهد گذاشت. بنابراین، شما باید هدف سود خود را نیز تنظیم کنید. بنابراین برخی از عناصر تعاملی برای تجارت وجود دارد. این روش ایمن و سودآور برای تجارت است زیرا به مدیریت ریسک معاملاتی شما به شکل بسیار بصری و به صورت کمی کمک می کند.

نکته دیگر این است که اگر بتوانید با قیمت رقابتی وارد بازار شوید، وقتی اندازه توقف ضرر خود را افزایش می دهید کمتر احساس گناه می کنید زیرا هنوز نسبت پاداش/ریسک خوبی دارید. از طرف دیگر، اگر با قیمتی نه چندان رقابتی وارد بازار شده اید، ممکن است هنگام افزایش اندازه توقف ضرر خود محتاط باشید. Pattern Completionzon به شما کمک می کند تا تمام این سطوح مهم قیمت را تنها با یک جعبه ساده اندازه گیری کنید، که به عنوان منطقه معاملاتی نیز شناخته می شود.

همه نشانگر الگوی هارمونیک ما با این منطقه تکمیل الگو همراه است. از این رو، Harmonic Pattern Plus، Harmonic Pattern Scenario Planner و X3 Chart Pattern Scanner با منطقه تکمیل الگو عرضه می شوند. این بدان معناست که با استفاده از این محصولات می‌توانید ریسک معاملاتی خود را مانند معامله‌گران حرفه‌ای مدیریت کنید.

علاوه بر این، می‌توانید ویدیوی YouTube را با عنوان احساس کنید که نشانگر الگوی هارمونیک خودکار چگونه است را تماشا کنید. برای اطلاع شما، ما دو ویدیوی یوتیوب را با عنوان و پیوندهای زیر ارائه می دهیم.

YouTube “شاخص الگوی هارمونیک”: https://youtu.be/CzYUwk5qeCk

YouTube «نشانگر الگوی هارمونیک بدون تأخیر رنگ‌آمیزی مجدد»: https://youtu.be/uMlmMquefGQ

در زیر، صفحه فرود Harmonic Pattern Plus، Harmonic Pattern Scenario Planner و X3 Chart Pattern Scanner را برای اطلاعات شما ارائه می دهیم.

هارمونیک الگوی پلاس

یکی از اولین ابزارهای خودکار تشخیص الگوی هارمونیک که در سال 2014 منتشر شد. این ابزار می تواند 11 الگوی هارمونیک محبوب را با ورودی ها و توقف های معاملاتی کاملاً تعریف شده شناسایی کند. فاصله تکمیل الگو، منطقه معکوس بالقوه و منطقه ادامه بالقوه پشتیبانی می شوند. علاوه بر این، ده ها ویژگی قدرتمند دیگر مانند تشخیص شمعدان ژاپنی و غیره اضافه شده است. به دلیل قیمت مقرون به صرفه، این نشانگر تشخیص الگوی هارمونیک مورد علاقه بسیاری از معامله گران است. لطفا توجه داشته باشید که این سیستم معاملاتی الگوی هارمونیک مجدد رنگ آمیزی و بدون تاخیر است.

https://www.mql5.com/fa/market/product/4488

https://www.mql5.com/fa/market/product/4475

https://algotrading-investment.com/portfolio-item/harmonic-pattern-plus/

برنامه ریز سناریو الگوی هارمونیک

این یک نشانگر الگوی هارمونیک پیشرفته است. علاوه بر ویژگی های Harmonic Pattern Plus، شما همچنین می توانید الگوهای هارمونیک آینده را از طریق شبیه سازی پیش بینی کنید. این ابزار الگوی هارمونیک تاکتیکی است که برای معامله گر الگوهای هارمونیک حرفه ای طراحی شده است. به دلیل قیمت مقرون به صرفه، این نشانگر تشخیص الگوی هارمونیک مورد علاقه بسیاری از معامله گران است. لطفا توجه داشته باشید که این سیستم معاملاتی الگوی هارمونیک مجدد رنگ آمیزی و بدون تاخیر است.

https://www.mql5.com/fa/market/product/6240

https://www.mql5.com/fa/market/product/6101

https://algotrading-investment.com/portfolio-item/harmonic-pattern-scenario-planner/

اسکنر الگوی نمودار X3

هر دو الگوی هارمونیک پلاس و برنامه ریز سناریو الگوی هارمونیک سیستم معاملاتی عالی با هزینه مقرون به صرفه هستند. با این حال، اگر از رنگ آمیزی مجدد نشانگر الگوی هارمونیک خوشتان نمی آید، ما تجارت الگوی هارمونیک غیر رنگ آمیزی و بدون تاخیر را نیز ارائه می دهیم. در واقع، اسکنر الگوی نمودار X3 پیشرفته ترین اسکنر الگوی هارمونیک و الگوی موج الیوت است. علاوه بر این، اسکنر الگوی نمودار X3 بسیاری از ویژگی های قدرتمند دیگر مانند گزینه قابل تنظیم و کانال پیشرفته و غیره را ارائه می دهد.

https://www.mql5.com/fa/market/product/41993

https://www.mql5.com/fa/market/product/41992

https://algotrading-investment.com/portfolio-item/profitable-pattern-scanner/

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.