ضررهای اورگراند باعث ایجاد ترس از سرایت اعتبار می شود ، جانت یلن درخواست افزایش سقف بدهی آمریکا را می کند – اقتصاد بیت کوین نیوز

چشم انداز سرمایه گذاران جهانی به گروه Evergrande یا Evergrande Real Estate Group ، دومین توسعه دهنده بزرگ املاک چین از نظر فروش است. سهام گروه Evergrande روز دوشنبه به پایین ترین حد خود در 11 سال گذشته رسید و بسیاری از تحلیلگران و اقتصاددانان نگران احتمال سرایت اعتبار هستند. مشکلات اعتباری صنعت املاک چین

کد خبر : 106913
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۴:۰۰
ضررهای اورگراند باعث ایجاد ترس از سرایت اعتبار می شود ، جانت یلن درخواست افزایش سقف بدهی آمریکا را می کند – اقتصاد بیت کوین نیوز


چشم انداز سرمایه گذاران جهانی به گروه Evergrande یا Evergrande Real Estate Group ، دومین توسعه دهنده بزرگ املاک چین از نظر فروش است. سهام گروه Evergrande روز دوشنبه به پایین ترین حد خود در 11 سال گذشته رسید و بسیاری از تحلیلگران و اقتصاددانان نگران احتمال سرایت اعتبار هستند. مشکلات اعتباری صنعت املاک چین بازارهای جهانی را تحت تأثیر قرار داده است زیرا سهام اروپا و آمریکا در طول یک شب آسیا کاهش یافته است.

شوک های ریسک و نقدینگی گروه طرف اورگراند می تواند باعث سرایت اعتباری در سطح جهانی شود

بسیاری از مردم با خبر از دست دادن بخش قابل توجهی از سرمایه بازار بازار چین با بمباران سهام این شرکت به پایین ترین حد در 11 سال گذشته ، بیدار شدند. در حالی که ضررهای اورگراند نمی تواند به تنهایی اقتصاد را از بین ببرد ، اما می تواند باعث ایجاد یک اثر دومینو شود مانند فروپاشی Lehman Brothers در بحران مالی 2007-2010. اثر دومینو “سرایت اعتباری” نامیده می شود و علائم این اتفاق در حال حاضر در حال رخ دادن است.

دیگر غول های بزرگ املاک مستقر در هنگ کنگ و چین گرمای ضررهای گروه Evergrande و احتمال عدم موفقیت شرکت را احساس می کنند. شرکت توسعه زمین هندرسون هنگ کنگ شاهد فروش قابل توجهی بود و شرکت گروه بیمه پینگ آن نیز سقوط کرد. شاخص فناوری Hang Seng صبح روز دوشنبه با انتشار اخبار در بازارها کاهش یافت. تحلیلگران و اقتصاددانان معتقدند که بدهی اورگراند می تواند در آینده نزدیک به سایر وام دهندگان و بازار اوراق قرضه منتقل شود.

اساساً ، یک سرایت اعتباری زمانی اتفاق می افتد که ریسک و شوک نقدینگی طرف مقابل در بازار اتفاق بیفتد و باعث شود طلبکاران از موقعیت خود بی بهره شده و به مکان های امن تری بروند. Tyler Durden ، ستون نویس Zero Hedge توضیح داد که بازار انتظار دارد گروه Evergrande چین در پرداخت های متعدد خودداری کند که تأثیر دومینو قابل توجهی را در بازارهای جهانی ایجاد می کند.

دوردن روز دوشنبه نوشت: “صحبت از پیش فرض قریب الوقوع اورگراند.” “ما قبلاً اشاره کردیم که در حالی که این شرکت قرار است 83.5 میلیون دلار سود در 23 سپتامبر برای اوراق قرضه دریایی خود در مارس 2022 بپردازد ، و سپس 47.5 میلیون دلار دیگر سود پرداخت شده در 29 سپتامبر برای مارس 2024 ، ممکن است روز حسابرسی فرا برسد. به زودی سه شنبه: این به این دلیل است که اورگراند قرار است دوشنبه سود وام های بانکی را با مهلت یک روزه پرداخت کند. انتقاد دوردن از پرداخت بدهی اورگراند ادامه می دهد:

به عبارت دیگر ، در صورت عدم تمدید برنامه تمدید ، ممکن است از سه شنبه در حالت پیش فرض فنی قرار گیرد (برای تجزیه و تحلیل دقیق تر مراحل بعدی ، لطفاً ببینید این چگونه سرایت از پیش فرض Evergrande به بقیه جهان گسترش می یابد. ) هشدار خرابکار: پیش فرض در راه است زیرا مقامات چینی قبلاً به وام دهندگان اصلی گفته اند که انتظار بازپرداخت نداشته باشند.

تا کنون ، بلومبرگ و Durden’s Zerohedge در مورد حداقل هشت شرکت درجه سرمایه گذاری گزارش داده اند که اوراق قرضه خود را به دلیل بحران اورگراند کاهش داده اند. علاوه بر این ، دوردن و بسیاری دیگر ماه ها پیش تزلزل اورگراند را به عنوان یک فرد پیش بینی کردند توییت کرد: “به روز رسانی سریع اوراق قرضه اورنج. اگر در فکر این هستید که چرا باید مراقبت کنید … به زودی یاد خواهید گرفت »در 20 جولای 2021.

درخواست جانت یلن برای افزایش سقف بدهی قبل از پیش فرض احتمالی اکتبر

در همین حال ، جانت یلن ، وزیر خزانه داری آمریکا نشان داده است که نگران پیش فرض های پیش فرض است. یلن روز یکشنبه از قانونگذاران در کنگره خواست تا سقف بدهی فدرال را افزایش دهند و گفت که اگر آمریکا بدهی خود را معوق نکند ، ممکن است با افزایش اثرات همه گیری کووید -19 فاجعه بار باشد.

یلن تاکید کرد: “ما از این بحران به عنوان کشوری ضعیف تر بیرون می آییم.” در حالی که پیش فرض قریب الوقوع اورگراند پیش بینی می شود ، یلن گفت که ایالات متحده می تواند تا اکتبر پیش فرض کند. وزیر خزانه داری گفت ، در آن زمان ، خزانه داری تمام ذخایر نقدی موجود را تمام کرده و با سقف بدهی محدود می شود.

وی گفت: “ما می توانیم ارزان تر از تقریباً هر کشور دیگری وام بگیریم ، و عدم تسویه حساب این موقعیت مالی حساس را به خطر می اندازد. این امر همچنین آمریکا را به مکان گرانتری برای زندگی تبدیل می کند ، زیرا هزینه بیشتر استقراض بر دوش مصرف کنندگان خواهد بود. ” “پرداخت وام مسکن ، وام خودرو ، صورتحساب کارت اعتباری – هر چیزی که با اعتبار خریداری می شود ، پس از پیش فرض گران تر خواهد بود.”

در روز دوشنبه ، سهام ایالات متحده مانند داوجونز ، نزدک ، NYSE و بیشتر در طول جلسات معاملات صبح از ارزش زیادی برخوردار شدند و با ادامه روز روند نزولی خود را ادامه دادند. بازار طلا به پایین ترین سطح خود در شش ماه گذشته رسید و اقتصاد رمزنگاری در 24 ساعت بیش از 250 میلیارد دلار کاهش یافت.

نظر شما در مورد خراب شدن بازارهای جهانی از ترس های پیش فرض گروه اورگراند چیست؟ نظر شما در مورد درخواست جنت یلن برای افزایش سقف بدهی ایالات متحده چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در قسمت نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

برچسب ها در این داستان

بلومبرگ ، چین ، املاک چین ، املاک چینی ، سرایت اعتبار ، اقتصاد رمزنگاری شده ، افزایش سقف بدهی ، پیش فرض ، ریسک پیش فرض ، اسلاید اقتصادی ، اقتصادی ، اقتصادی ، اورگراند ، گروه اورگراند ، گروه املاک اورگراند ، طلا ، هنگ کنگ ، ژانت یلن ، بازارهای املاک در چین ، سهام ، وزیر خزانه داری ، تایلر دوردن ، بدهی ایالات متحده ، سقف بدهی ایالات متحده ، ZeroHedge

اعتبار تصویر: Shutterstock ، Pixabay ، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد خرید یا فروش یا توصیه یا تأیید هرگونه محصول ، خدمات یا شرکت ها نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری ، مالیاتی ، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده آن به طور مستقیم یا غیرمستقیم در قبال هرگونه خسارت یا زیان ناشی یا ادعا شده ناشی از یا در ارتباط با استفاده یا تکیه بر هرگونه محتوا ، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ، مسئول نیستند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.