ضرب‌وجرح در پی‌اس‌جی؛ بعد از شام اتفاق افتاد

[ad_1] پلیس فرانسه امروز(چهارشنبه) «آمیناتا دیالو» عضو تیم زنان پی‌اس‌جی را به دلیل اتهامات وارد شده به وی مبنی بر دخالت در حمله به «خیرا حمراوی» هم‌تیمی‌اش توسط دو مرد نقاب‌دار با میله فلزی، بازداشت کرد. باشگاه پی‌اس‌جی اعلام کرده که بازیکن بازداشت شده، بخشی از تحقیقات پلیس در خصوص حمله پنجشنبه هفته گذشته است. پی‌اس‌جی

کد خبر : 127781
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۸
ضرب‌وجرح در پی‌اس‌جی؛ بعد از شام اتفاق افتاد

[ad_1]

پلیس فرانسه امروز(چهارشنبه) «آمیناتا دیالو» عضو تیم زنان پی‌اس‌جی را به دلیل اتهامات وارد شده به وی مبنی بر دخالت در حمله به «خیرا حمراوی» هم‌تیمی‌اش توسط دو مرد نقاب‌دار با میله فلزی، بازداشت کرد.

باشگاه پی‌اس‌جی اعلام کرده که بازیکن بازداشت شده، بخشی از تحقیقات پلیس در خصوص حمله پنجشنبه هفته گذشته است. پی‌اس‌جی که سال جاری نخستین قهرمانی خود را به دست آورد، جزئیات بیشتری در مورد این حادثه منتشر نکرد.

بازداشت دیالو یک روز پس از آن رخ داده که وی در دیدار پی‌اس‌جی در لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید، به جای خیرا حمراویِ مصدوم مورد استفاده قرار گرفت. حمراوی که پیش از آغاز فصل از بارسلونا به پی‌اس‌جی ملحق شد، در حال سپری کردن دوران نقاهت ضربات وارد شده به هر دو پا و هر دو دست وی در جریان این حمله است؛ اتفاقی که پس از یک شام تیمی رخ داده است.

ضرب‌وجرح در پی‌اس‌جی؛ بعد از شام اتفاق افتاد

حمراوی پس از شام، دعوت دیالو را برای همراهی وی با اتومبیل می‌پذیرد؛ در ادامه خودرو توسط دو مرد مطلع از موقعیت مکانی آنان، (که جزئیات شام تیمی را از طریق گزارش نشریه اکیپ به دست آورده بودند ) متوقف می‌شود؛ هر دو بازیکن به زور از اتومبیل خارج شده و یکی از دو مرد مهاجم، دیالو را نگه داشته و دیگری شروع به حمله به حمراوی می‌کند.

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در بیانیه‌ای اعلام کرد که به منظور روشن شدن حقیقت، در حال همکاری با پلیس است.

این حادثه و اتهامات پس از آن، بلافاصله خاطرات حمله سال ۱۹۹۴ به «نانسی کریگان» اسکیت‌باز نمایشی را تداعی کرد؛ این اسکیت‌باز در جریان دسیسه‌ای که از سوی همسر «تونیا هاردینگ» رقیب وی در مسابقات قهرمانی همان سال در آمریکا چیده شده‌بود، با باتوم پلیس مورد حمله و ضرب و شتم قرار گرفت.

پس از انصراف اجباری کریگان از رقابت‌ها، هاردینگ موفق شد به تیم المپیک ۱۹۹۴ آمریکا راه یابد. بعدها کریگان در فهرست تیم قرار گرفت و مدال نقره را از آن خود کرد. هاردینگ هم که مدت‌ها هرگونه دخالت در این ماجرا را رد  و به منظور ایجاد وقفه و سنگ‌اندازی در مسیر پیگرد قضایی اتهامات، به جرمش اعتراف کرده بود، در جایگاه هشتم قرار گرفت.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.