صنعت هواپیمایی پس از بسته شدن اوکراین توجه خود را به خطرات روسیه معطوف کرده است

[ad_1] این فرودگاه در طول جنگ سرد، زمانی که خطوط هوایی غربی قادر به دسترسی به حریم هوایی روسیه در مسیرهای اروپا به آسیا نبود، یک مرکز سوخت‌گیری محبوب برای پروازهای طولانی مدت بود. خطوط هوایی ژاپن پرواز عصر پنجشنبه خود به مسکو را به دلیل خطرات احتمالی ایمنی لغو کرد، در حالی که بریتانیا

کد خبر : 170976
تاریخ انتشار : جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
صنعت هواپیمایی پس از بسته شدن اوکراین توجه خود را به خطرات روسیه معطوف کرده است

[ad_1]

این فرودگاه در طول جنگ سرد، زمانی که خطوط هوایی غربی قادر به دسترسی به حریم هوایی روسیه در مسیرهای اروپا به آسیا نبود، یک مرکز سوخت‌گیری محبوب برای پروازهای طولانی مدت بود.

خطوط هوایی ژاپن پرواز عصر پنجشنبه خود به مسکو را به دلیل خطرات احتمالی ایمنی لغو کرد، در حالی که بریتانیا حریم هوایی خود را به روی خطوط هوایی روسیه از جمله آئروفلوت بست، زیرا تأثیر درگیری بر صنعت فراتر از اوکراین و روسیه گسترش یافت.

پس از آن که مسکو بزرگترین حمله را از زمان جنگ جهانی دوم به یک کشور اروپایی انجام داد، نیروهای اوکراینی روز پنجشنبه در حال نبرد با مهاجمان روس از سه طرف بودند.

فضای هوایی در اوکراین، مولداوی، بخش‌هایی از بلاروس و در جنوب روسیه در نزدیکی مرز اوکراین بسته شد و به خطوط هوایی طیف محدودتری از گزینه‌های مسیریابی را داد.

امارات گفت که تغییرات جزئی در مسیرهای استکهلم، مسکو، سنت پترزبورگ و برخی پروازهای ایالات متحده که در اثر بسته شدن حریم هوایی آسیب دیده بودند، ایجاد کرده است که منجر به افزایش زمان پروازها شده است.

OPSGROUP، یک تعاونی صنعت هوانوردی که اطلاعات مربوط به خطرات پرواز را به اشتراک می گذارد، گفت که هر هواپیمایی که از حریم هوایی روسیه سفر می کند باید به دلیل خطرات یا تحریم ها، برنامه های اضطراری برای حریم هوایی بسته داشته باشد.

OPSGROUP گفت: “بعید است روسیه تحریم ها و ممنوعیت های حریم هوایی خود را آغاز کند، زیرا آنها مایل نیستند که Aeroflot تحریم های متقابل دریافت کند.” با این حال، آنها ممکن است در واکنش به تحریم های سایر کشورها واکنش نشان دهند.

سخنگوی سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی (ایکائو) که یکی از نهادهای سازمان ملل است، در جلسه روز جمعه درباره مناقشه اوکراین بحث خواهد کرد.

شرکت لوفت هانزا آلمان روز پنجشنبه اعلام کرد که نیازی به لغو پروازها به مسکو نمی بیند.

همانطور که خطوط هوایی خطرات حریم هوایی را ارزیابی کردند، برای اولین بار از سال 2014 در نتیجه درگیری، تحت تاثیر افزایش قیمت نفت به بیش از 105 دلار در هر بشکه قرار گرفتند. این باعث افزایش هزینه های عملیاتی در زمانی می شود که تقاضای سفر به دلیل بیماری همه گیر کم است.

تحلیلگران Jefferies می گویند که شرکت های هواپیمایی اروپایی نیز با توجه به درگیری ها احتمالاً در طولانی مدت به تقاضا ضربه خواهند خورد و به کاهش 27 درصدی سفر از اتحادیه اروپا به اوکراین و روسیه در طی دو سال پس از الحاق کریمه به روسیه اشاره کردند. 2014.

روسای هوانوردی همچنین نگران تأثیر آن بر معاملات با شرکت های روسی هستند. تحریم ها می تواند پرداخت به شرکت های لیزینگ را مختل کند.

به گفته شرکت تحلیلی سیریوم، شرکت های روسی 980 جت مسافربری در خدمت دارند که 777 فروند آن اجاره ای هستند. از این تعداد، دو سوم یا 515 جت، با ارزش بازار تخمینی حدود 10 میلیارد دلار، از شرکت های خارجی اجاره شده اند.

بر اساس گزارش شرکت داده‌های مسافرتی OAG، بازار داخلی روسیه در طول این همه‌گیری در بین بهترین عملکردها در سطح جهانی بوده است، با ظرفیت این هفته تنها 7.5 درصد نسبت به هفته مشابه در سال 2020 کاهش یافته است.

(گزارش توسط جیمی فرید در سیدنی و آلیسون لمپرت در مونترال؛ گزارش اضافی توسط ماکی شیراکی در توکیو، گای فالکونبریج در لندن، الکساندر کورنول در دبی و تیم هفر در پاریس. ویرایش توسط گری دویل)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.