صنعت بانکداری ایالات متحده همچنان در حال مبارزه است زیرا سهام بانک First Republic بیش از 30 درصد سقوط کرد – بیت کوین نیوز

[ad_1] در بحبوحه یک هفته پر فراز و نشیب، بانک First Republic در تلاش است تا جایگاه خود را در دنیای مالی بازیابد. گزارش‌ها حاکی از آن است که این بانک به دلیل خروج گسترده 100 میلیارد دلاری از برداشت مشتری در ماه گذشته، آماده ورود به حساب دولتی است. این امر باعث شده است

کد خبر : 351363
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰:۳۰
صنعت بانکداری ایالات متحده همچنان در حال مبارزه است زیرا سهام بانک First Republic بیش از 30 درصد سقوط کرد – بیت کوین نیوز

[ad_1]

در بحبوحه یک هفته پر فراز و نشیب، بانک First Republic در تلاش است تا جایگاه خود را در دنیای مالی بازیابد. گزارش‌ها حاکی از آن است که این بانک به دلیل خروج گسترده 100 میلیارد دلاری از برداشت مشتری در ماه گذشته، آماده ورود به حساب دولتی است. این امر باعث شده است که سرمایه گذاران از بانک فرار کنند و باعث شد سهام آن در روز سه شنبه بیش از 50 درصد سقوط کند.

سهام چهاردهمین بانک بزرگ آمریکا طی دو روز گذشته از بین رفت

با شروع معاملات قبل از بازار، وضعیت بدتر شد و تا ساعت 11 صبح روز چهارشنبه، سهام بانک اول جمهوری بیش از 30 درصد کاهش یافت. کاهش ارزش بازار یکی از نگرانی‌های اصلی سرمایه‌گذاران بوده است که به طور فزاینده‌ای نگران ثبات بانک و چشم‌انداز آینده هستند.

منابع نزدیک به این موضوع اشاره کرده‌اند که بانک‌هایی که 30 میلیارد دلار به بانک فرست ریپابلیک تزریق کرده‌اند، ممکن است لازم باشد وارد عمل شوند و کمک‌های بیشتری ارائه کنند. مشاوران بانک ها اعلام کرده اند که عدم انجام این کار منجر به کاهش هزینه های بیشتر می شود. انتظار می‌رود که مشاوران بانک فرست ریپابلیک از بانک‌های بزرگتر ایالات متحده برای ارائه حمایت بیشتر درخواست کنند.

این بانک مشکل دار تاکنون گام های مهمی برای رفع چالش های مالی خود از جمله فروش دارایی ها و کاهش قابل توجه نیروی کار برداشته است و 7200 کارمند خود را اخراج کرده است. با این حال، باید دید که آیا این اقدامات برای بازگرداندن اعتماد سرمایه گذاران و تضمین دوام بلندمدت بانک کافی خواهد بود یا خیر.

طبق گزارش CNBC، مشاوران بانک‌ها فاش کرده‌اند که اگر به آنها کمک نشود، سیستم «بعدها در صورت شکست پول بیشتری پرداخت خواهد کرد». هیو سون از CNBC گزارش داد: «مشاوران First Republic تلاش خواهند کرد تا بانک‌های بزرگ ایالات متحده را که قبلاً از آن حمایت کرده‌اند تا یک لطف دیگر را انجام دهند، سرزنش کنند. برخی دیگر جمعیت خاصی از مشتریان بانک فرست ریپابلیک را عامل سقوط آن می دانند.

«مشتریان ثروتمند مانند افراد مرفهی که در بانکداری می کردند [First Republic] کریس والن، رئیس مشاوران جهانی Whalen در یادداشتی که توسط CBS News دریافت شده است، اظهار داشت: به هیچ مشاور مالی خاصی وفاداری ندارید. Whalen افزود: “First Republic یکی از بسیاری از مشاوران و ارائه دهندگان خدمات به مشتریان ثروتمند خود بود، افرادی که محصولاتی مانند وام مسکن فقط با بهره را جذاب می دانند.”

پس از افت بیش از 30 درصدی در روز چهارشنبه، سهام فرست ریپابلیک بانک موفق به افزایش شد و در حال حاضر، سهام پس از بازگشت بین 21 تا 26 درصد کاهش یافته است. با این حال، نیم روز دیگر از معاملات وال استریت باقی مانده است و سهام بانک فرست ریپابلیک از نزدیک تحت نظر قرار خواهد گرفت. در ادامه گزارش می دهد جزئیات که سهام این بانک به دلیل نوسانات بعدازظهر امروز متوقف شد.

برچسب ها در این داستان

فروش دارایی، صنعت بانکداری، خروج مشتریان، ثبات اقتصادی، چالش های مالی، بانک فرست ریپابلیک، FRC، سقوط FRC، دریافتی دولت، اعتماد سرمایه گذاران، سرمایه گذاری در بازار، بازار سهام، بانک های ایالات متحده

فکر می‌کنید آینده بانک فرست ریپابلیک چه خواهد بود و آیا معتقدید اقداماتی که بانک تاکنون انجام داده برای بازگرداندن اعتماد سرمایه‌گذاران کافی است؟ نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 7000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، rblfmr / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.