صندوق Ghost Gear کانادا نتایجی را برای اقیانوس‌های پاک‌تر ارائه می‌دهد

[ad_1] 2 دسامبر 2021 اتاوا، انتاریو – وسایل ماهیگیری رها شده، گم شده یا دور انداخته شده، یا “تجهیزات روح” یکی از دلایل اصلی ایجاد زباله های دریایی در سراسر جهان است و اثرات مخربی بر ذخایر ماهی و پستانداران دریایی دارد. از طریق برنامه Ghost Gear، دولت کانادا با شرکای خود کار می کند

کد خبر : 137271
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷
صندوق Ghost Gear کانادا نتایجی را برای اقیانوس‌های پاک‌تر ارائه می‌دهد

[ad_1]

2 دسامبر 2021

اتاوا، انتاریو – وسایل ماهیگیری رها شده، گم شده یا دور انداخته شده، یا “تجهیزات روح” یکی از دلایل اصلی ایجاد زباله های دریایی در سراسر جهان است و اثرات مخربی بر ذخایر ماهی و پستانداران دریایی دارد. از طریق برنامه Ghost Gear، دولت کانادا با شرکای خود کار می کند تا اقیانوس های ما را از تجهیزات ارواح خلاص کند و راه حل های جدیدی برای کاهش زباله های ماهیگیری ایجاد کند. این کار به حفظ و احیای محیط زیست دریایی ما به نفع زندگی دریایی و جوامع ساحلی کمک خواهد کرد.

امروز، محترم جویس موری، وزیر شیلات، اقیانوس‌ها و گارد ساحلی کانادا، تاکید کرد که در دو سال گذشته، برنامه Ghost Gear به حذف تقریباً 739 تن ابزار ماهیگیری رها شده، گم شده یا دور انداخته شده از سواحل اقیانوس اطلس و اقیانوس آرام کانادا کمک کرده است. . این معادل وزن 231 زامبونی است. این شامل بیش از 118 کیلومتر طناب است، مقداری که تقریباً می تواند از فردریکتون تا سنت جان، نیوبرانزویک کشیده شود.

برنامه Ghost Gear در سال 2019 راه اندازی شد و شامل صندوق 8.3 میلیون دلاری Ghost Gear بود. بودجه 2021 بودجه 10 میلیون دلاری اضافی را برای این برنامه برای 2021-2022 اعلام کرد. از زمان راه‌اندازی این برنامه، شرکایی که از طریق صندوق Ghost Gear بودجه دریافت کرده‌اند، توانسته‌اند تقریباً ۵۸۲۸ واحد از تجهیزات گمشده را بازیابی کنند. بیشتر وسایل بازیابی شده -تقریباً 84 درصد- تله‌ها یا گلدان‌هایی بودند که معمولاً در صید خرچنگ و خرچنگ استفاده می‌شوند و 16 درصد باقی‌مانده ترکیبی از تورها و طناب‌های طولانی از ماهیگیری‌های مختلف بود. تجهیزات متروکه از سایت‌های آبزی پروری غیرعملیاتی نیز از سواحل اقیانوس آرام و اقیانوس اطلس بازیابی شد.

در سال 2021، صندوق Ghost Gear از 37 پروژه حمایت کرد که بسیاری از آنها بر افزایش ظرفیت بازیافت کانادا برای تجهیزات ماهیگیری پایان عمر، و شناسایی و حذف وسایل ارواح از خلیج سنت لارنس و رودخانه فریزر در بریتیش کلمبیا تمرکز دارند. . در میان بسیاری از پروژه های قابل توجه، صندوق از بهره برداری از یک انبار بازیافت در بریتیش کلمبیا حمایت کرد که در حال تبدیل ابزار ارواح به پلاستیک گلوله ای برای استفاده در محصولات ثانویه، از جمله کایاک است. از پروژه هایی که در سال 2021 تامین مالی شده اند، 14 پروژه با همکاری جوامع بومی انجام می شود و پنج مورد از آنها توسط سازمان های بومی هدایت می شوند.

Fishries and Oceans Canada در حال شناسایی مناطقی برای حذف و بازیافت ارواح در جوامع شمالی کانادا است. این وزارتخانه همچنین در حال تجزیه و تحلیل داده های سیستم جدید گزارش دهی تجهیزات ماهیگیری است که در ژوئن 2021 راه اندازی شد تا میزان تلفات تجهیزات در کانادا را بهتر درک کند.

برنامه Ghost Gear از زمان راه اندازی آن در سال 2020، از ایجاد بیش از 300 شغل که به اقتصاد آبی کانادا کمک می کند، حمایت کرده است و 216 واحد از تجهیزات از دست رفته را به دروگرها بازگردانده است.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.