صندوق سرمایه گذاری متمرکز بر استخراج رمزارز در روسیه ایجاد می شود – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1] تاسیس اولین صندوق سرمایه گذاری مشترک روسیه که به تامین مالی عملیات استخراج ارز دیجیتال اختصاص دارد در حال انجام است. طبق گزارش مطبوعات روسیه، این ابزار در اختیار سرمایه گذاران واجد شرایط قرار خواهد گرفت و تامین مالی خرید تجهیزات ضرب سکه را تامین می کند. بخش استخراج کریپتو روسیه برای جذب سهامداران

کد خبر : 328301
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
صندوق سرمایه گذاری متمرکز بر استخراج رمزارز در روسیه ایجاد می شود – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1]

تاسیس اولین صندوق سرمایه گذاری مشترک روسیه که به تامین مالی عملیات استخراج ارز دیجیتال اختصاص دارد در حال انجام است. طبق گزارش مطبوعات روسیه، این ابزار در اختیار سرمایه گذاران واجد شرایط قرار خواهد گرفت و تامین مالی خرید تجهیزات ضرب سکه را تامین می کند.

بخش استخراج کریپتو روسیه برای جذب سهامداران از طریق صندوق سرمایه گذاری

روزنامه تجاری کومرسانت گزارش داد که کار برای راه اندازی اولین صندوق مشترک برای سرمایه گذاری در شرکت های استخراج کریپتو در روسیه آغاز شده است. این شرکت به عنوان یک صندوق سرمایه گذاری برای خرید سخت افزار معدن از طریق یک نهاد ویژه که سپس تجهیزات را اجاره می کند، فعالیت خواهد کرد.

صندوق سرمایه‌گذاری بسته جدید توسط مدیریت فینام تأسیس می‌شود و در اسفندماه در سپرده‌گذاری تخصصی ثبت می‌شود. فقط سرمایه گذاران واجد شرایط با حداقل آستانه 300000 روبل (تقریباً 4000 دلار) دسترسی خواهند داشت.

ولادیسلاو کوچتکوف، مدیر عامل فینام توضیح داد که شرکت قصد دارد قبل از ایجاد شرکت لیزینگ، 500 میلیون روبل (بیش از 6.6 میلیون دلار) جمع آوری کند. بخشی از این پول صرف خرید ماشین آلات معدن و مابقی صرف هزینه برق و نگهداری صندوق می شود.

این نشریه اشاره کرد که این پروژه یک پیشنهاد منحصر به فرد برای روسیه است. شرکت‌های مدیریت قبلاً صندوق‌های سرمایه‌گذاری متقابل ایجاد کرده‌اند که تنها بر کسب‌وکارهایی که فناوری بلاک چین را توسعه می‌دهند متمرکز شده‌اند. در سال 2021، برخی تلاش کردند وجوه ارزهای دیجیتال و مشتقات آنها را ثبت کنند، اما بانک روسیه گنجاندن دارایی های رمزنگاری خارجی در صندوق های سرمایه گذاری مشترک را ممنوع کرد.

با این حال، شرکت‌کنندگان در بازار سرمایه‌گذاری جمعی بر این باورند که پس از سال گذشته تحریم‌ها، مقامات پولی احتمالاً موضع خود را حداقل در مورد برخی از فعالیت‌های مرتبط با رمزنگاری، مانند استخراج، نرم‌تر کرده و راه‌اندازی صندوق را تأیید می‌کنند. آرتم مایوروف، مدیر بخش مدیریت دارایی در Ingosstrakh-Investments، به روزنامه گفت که اگر این اتفاق بیفتد، شرکت مدیریت او نیز یکی را راه اندازی خواهد کرد.

Bitriver، اپراتور پیشرو ماینینگ روسی و ارائه‌دهنده خدمات میزبانی سخت‌افزار، فاش کرد که از سه ماهه چهارم سال 2022، علاقه بزرگ‌ترین بانک‌ها، شرکت‌های سرمایه‌گذاری و شرکت‌های مدیریت روسیه افزایش جدی داشته است. الکساندر باریشنیکوف، رئیس بخش دیجیتال آن توسعه پروژه، شرح داده شده:

ما در مراحل نهایی مذاکرات برای ساماندهی تعدادی از صندوق های مربوط به سرمایه گذاری در معادن صنعتی هستیم.

توجه روزافزون به استخراج کریپتو به کاهش شدید فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بازار مالی داخلی و همچنین سودآوری بالقوه بالای سرمایه‌گذاری‌های استخراج نسبت داده شده است. روسیه به عنوان مقصد معدن دارای مزایای خاصی است، از جمله انرژی کم هزینه و آب و هوای خنک. لایحه ای برای تنظیم این صنعت در مجلس سفلی پارلمان روسیه در دست بررسی است.

برچسب ها در این داستان

بانک روسیه، رمزنگاری، استخراج رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، تجهیزات، تأسیس، صندوق، سخت افزار، سرمایه گذاری، صندوق سرمایه گذاری، استخراج، صندوق سرمایه گذاری مشترک، مقررات، قوانین، روسیه، روسیه

آیا فکر می کنید رگولاتورهای روسیه تأسیس صندوق سرمایه گذاری استخراج کریپتو را تایید خواهند کرد؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، hlopex / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.