صندوق سرمایه گذاری جورج سوروس بیت کوین را در اختیار دارد ، مدیرعامل می گوید ارز رمزنگاری شده جریان اصلی را پشت سر گذاشته است – اخبار ویژه بیت کوین

صندوق مدیریت سوروس ، که توسط سرمایه گذار میلیاردر جورج سوروس تأسیس شده است ، روی بیت کوین سرمایه گذاری کرده است. مدیرعامل شرکت مدیریت دارایی می گوید بیت کوین فقط یک پرچین تورمی نیست: “من فکر می کنم از شکاف به جریان اصلی گذشته است.” مدیر عامل صندوق سوروس می گوید بیت کوین جریان

کد خبر : 114206
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۳۰
صندوق سرمایه گذاری جورج سوروس بیت کوین را در اختیار دارد ، مدیرعامل می گوید ارز رمزنگاری شده جریان اصلی را پشت سر گذاشته است – اخبار ویژه بیت کوین


صندوق مدیریت سوروس ، که توسط سرمایه گذار میلیاردر جورج سوروس تأسیس شده است ، روی بیت کوین سرمایه گذاری کرده است. مدیرعامل شرکت مدیریت دارایی می گوید بیت کوین فقط یک پرچین تورمی نیست: “من فکر می کنم از شکاف به جریان اصلی گذشته است.”

مدیر عامل صندوق سوروس می گوید بیت کوین جریان اصلی را پشت سر گذاشته است

داون فیتزپاتریک ، مدیرعامل صندوق ، در مصاحبه ای با بلومبرگ ، که روز سه شنبه منتشر شد ، اظهار داشت: شرکت مدیریت دارایی Soros ، شرکت مدیریت دارایی که توسط سرمایه گذار میلیاردر جورج سوروس تأسیس شده است ، روی بیت کوین سرمایه گذاری کرده است.

فیتزپاتریک هم مدیرعامل و هم مدیر ارشد سرمایه گذاری (CIO) مدیریت صندوق سوروس است. او اولین فردی است که هر دو عنوان را دارد.

وی در مورد تورم گفت: “اگر در سپتامبر طلا تماشا کردید ، 5 درصد کاهش یافت ، بنابراین من فکر می کنم ترس از کاهش ارزش دلار آمریکا تا حدی کاهش یافته است.” علاوه بر این ، وی خاطرنشان کرد: “صندوق بین المللی پول به تازگی با انواع موجودی ارز ذخیره شده و دلار آمریکا از دست دادن موقعیت خود را متوقف کرده است.”

با این وجود ، بیت کوین بالای 50 هزار دلار معامله می شود. در مورد افزایش سریع قیمت BTC ، فیتزپاتریک اظهار داشت:

من مطمئن نیستم که بیت کوین در اینجا فقط به عنوان یک حفاظت تورمی در نظر گرفته می شود. من فکر می کنم از شکاف به جریان اصلی گذشته است. در حال حاضر ارزش بازار ارزهای رمزنگاری شده بیش از 2 تریلیون دلار است. 200 میلیون کاربر در سراسر جهان وجود دارد. بنابراین ، من فکر می کنم این از دیدگاه ما به جریان اصلی رسیده است.

مدیرعامل صندوق سرمایه گذاری سوروس در ادامه فاش کرد:

ما صاحب برخی از سکه ها هستیم اما تعداد زیادی از آنها نیست و خود سکه ها نسبت به موارد استفاده از defi جالب تر نیستند [decentralized finance] و مواردی از این دست

در ماه مارس ، فیتزپاتریک گفت که ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) “تهدید بالقوه ای برای بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده است.” با این حال ، او گفت این تهدید “موقتی” خواهد بود و تاکید کرد: “من فکر نمی کنم آنها در بی ثبات سازی دائمی بیت کوین موفق باشند.”

در زمان نگارش این مقاله ، بیت کوین با قیمت 53982.51 دلار معامله می شود و ارزش بازار آن حدود 1.2 تریلیون دلار است.

نظر شما در مورد مدیرعامل صندوق سرمایه گذاری سوروس که گفته است بیت کوین به جریان اصلی راه یافته است چیست؟ در قسمت نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

اعتبار تصویر: Shutterstock ، Pixabay ، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد خرید یا فروش یا توصیه یا تأیید هرگونه محصول ، خدمات یا شرکت ها نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری ، مالیاتی ، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده مسئولیت مستقیم یا غیرمستقیم در قبال هرگونه خسارت یا زیان ایجاد شده یا ادعا شده ناشی یا در ارتباط با استفاده یا تکیه بر هرگونه محتوا ، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله را ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.