صندوق دفاع قانونی بیت کوین با حمایت جک دورسی از توسعه دهندگان منبع باز در شکایت با کریگ رایت حمایت می کند – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] صندوق دفاع قانونی بیت کوین (BLDF) اخیراً به وعده خود مبنی بر تامین هزینه های قانونی 11 توسعه دهنده بیت کوین که هدف شکایت مخترع خودخوانده بیت کوین کریگ رایت هستند، عمل کرده است. به گفته الکس مورکوس، «ماموریت [of BLDF] حفاظت از نوآوری با محافظت از توسعه دهندگان در برابر ارعاب قانونی است.

کد خبر : 353516
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
صندوق دفاع قانونی بیت کوین با حمایت جک دورسی از توسعه دهندگان منبع باز در شکایت با کریگ رایت حمایت می کند – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

صندوق دفاع قانونی بیت کوین (BLDF) اخیراً به وعده خود مبنی بر تامین هزینه های قانونی 11 توسعه دهنده بیت کوین که هدف شکایت مخترع خودخوانده بیت کوین کریگ رایت هستند، عمل کرده است. به گفته الکس مورکوس، «ماموریت [of BLDF] حفاظت از نوآوری با محافظت از توسعه دهندگان در برابر ارعاب قانونی است.

آینده توسعه نرم افزار منبع باز

صندوق دفاع قانونی بیت کوین (BLDF)، یک صندوق با حمایت جک دورسی، اعلام کرده است که خدمات خود را در اختیار 11 توسعه دهنده بیت کوین قرار می دهد که نام آنها در دادخواستی که توسط خالق خودخوانده بیت کوین کریگ رایت ارائه شده است، ارائه می دهد. به گفته سه نفر پشتیبان این صندوق، دفاع از توسعه دهندگان بیت کوین نه تنها فشار بر آنها را کاهش می دهد، بلکه تضمین می کند که سیستم حقوقی در توسعه نرم افزار منبع باز دخالتی نخواهد داشت.

در بیانیه ای، دورسی، که BLDF را به همراه الکس مورکوس و مارتین وایت تأسیس کرد، دفاع از یازده نفر را مورد بحث قرار داد. او گفت:

نتایج این موارد برای همه مهم است، حتی برای کسانی که ممکن است به بیت کوین علاقه ای نداشته باشند، زیرا این دعاوی حقوقی می تواند اثرات مخرب جدی بر روی توسعه متن باز داشته باشد، که تأثیر منفی بر زندگی ما خواهد گذاشت، به گونه ای که ممکن است تا قبل از آن متوجه نشده باشیم. خیلی دیر است

در دفاعیه خود که در 26 آوریل به دادگاه عالی در بریتانیا ارائه شد، توسعه دهندگان ادعاهای رایت را “یک ادعای متقلبانه” توصیف کردند و اصرار داشتند که شرکت وی، Tulip Trading Limited (TTL) عمداً رسیدگی های حقوقی را آغاز کرده است و به خوبی می دانست که هیچ ادعایی ندارد. بیش از 111000 بیت کوین گمشده

دعوای حقوقی علیه توسعه دهندگانی که دارای “اثر مورد نظر” هستند

قبل از اینکه به دفاع از 11 توسعه دهنده بپردازد، سه موسس BLDF نامه ای نوشتند که دلایل آنها را برای راه اندازی این صندوق توضیح داد. بر اساس این نامه، سنگینی ادامه دعوی قضایی و تهدیدهای بیشتر «تأثیر مورد نظر خود را دارد» همانطور که توسط متهمانی که تسلیم شده اند نشان داده شده است. بنابراین، هدف BLDF “دفاع از توسعه دهندگان در برابر دعوای حقوقی مربوط به فعالیت های آنها در اکوسیستم بیت کوین است.”

در همین حال، در یک بیانیه جداگانه، الکس مورکوس گفت که این صندوق نه تنها به دنبال دفاع از “حق توسعه دهندگان منبع باز برای ایجاد و به اشتراک گذاری آزادانه کد خود با جهان برای منافع بیشتر است.” مورکوس افزود که «ماموریت [of BLDF] حفاظت از نوآوری با محافظت از توسعه دهندگان در برابر ارعاب قانونی است.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.