صندوق تامینی نیوجرسی، موسس، هزینه های SEC را به دلیل معاملات نادرست حل و فصل می کند

[ad_1] SEC در بیانیه ای اعلام کرد که مدیریت دارایی Chatham و بنیانگذار آن، آنتونی ملکیور، برای تسویه اتهامات ناشی از نقض قوانین ایالات متحده که برای محافظت از سرمایه گذاران در هنگام خرید و فروش اوراق قرضه در American Media Inc برای مشتریان خود طراحی شده اند، موافقت کرده اند. از سال 2016 تا

کد خبر : 342231
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۲:۱۶
صندوق تامینی نیوجرسی، موسس، هزینه های SEC را به دلیل معاملات نادرست حل و فصل می کند

[ad_1]

SEC در بیانیه ای اعلام کرد که مدیریت دارایی Chatham و بنیانگذار آن، آنتونی ملکیور، برای تسویه اتهامات ناشی از نقض قوانین ایالات متحده که برای محافظت از سرمایه گذاران در هنگام خرید و فروش اوراق قرضه در American Media Inc برای مشتریان خود طراحی شده اند، موافقت کرده اند.

از سال 2016 تا 2018، یک مشتری تحت مشاوره چتم، اوراق قرضه را در مجله و ناشر تبلوید فروخت، که انتشارات آن شامل ایالات متحده، Soap Opera Digest و Woman’s World است، در حالی که مشتری دیگری همان اوراق را از طریق دلال-معاملات خریداری کرد، زیرا صندوق تامینی به دنبال پاسخگویی به آن بود. SEC گفت: محدودیت های پورتفولیو.

SEC گفت که Chatham و Melchiorre قیمت هایی را برای معاملات پیشنهاد کردند و به طور موثر قیمت اوراق قرضه AMI را نسبت به اوراق بهادار مشابه افزایش دادند. این همچنین ارزش خالص دارایی وجوه مشتریان خود را در آن دوره زمانی افزایش داد و کارمزد بیشتری را به همراه داشت.

یکی از نمایندگان Chatham و Melchiorre که اتهامات SEC را نپذیرفت یا رد نکرد، گفت که این شرکت از یک مشاور انطباق مستقل در مورد این موضوع “به دنبال مشاوره، دریافت و پیروی از مشاوره” بود.

در بیانیه آمده است: «مشاور معاملات سالانه Chatham را برای مطابقت با قوانین قابل‌اجرا بررسی کرد و به شرکت در مورد هیچ مشکلی هشدار نداد.

Chatham و Melchiorre موافقت کردند که به ترتیب 4.4 میلیون دلار و 600000 دلار جریمه های مدنی را بپردازند و 14.4 میلیون دلار دیگر را مشترکاً به عنوان رهایی و بهره پرداخت کنند.

سانجی وادوا، معاون مدیر اجرایی SEC در بیانیه گفت: «ما در ریشه‌یابی چنین رفتارهای نادرست در بازار، از جمله در بخش درآمد ثابت، جایی که سرمایه‌گذاری‌ها می‌تواند نقدشوندگی کمتری داشته باشد، هوشیار هستیم.

(گزارش توسط کریس پرنتیس؛ ویرایش توسط لزلی آدلر)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.