صندوق بین المللی پول برای کمک به السالوادور در تهیه آمار پذیرش بیت کوین – اخبار بیت کوین

[ad_1] صندوق بین المللی پول اشاره کرده است که به طرق مختلف به دولت السالوادور کمک های فنی می کند. به گفته گری رایس، سخنگوی این سازمان، این گروه در حال گفتگو با مردم دولت سالوادور در مورد مسائل مالیاتی و پولشویی، از جمله مسائل مهمی است که صندوق بین المللی پول در گزارش های

کد خبر : 210690
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 می 2022 - 19:00
صندوق بین المللی پول برای کمک به السالوادور در تهیه آمار پذیرش بیت کوین – اخبار بیت کوین

[ad_1]

صندوق بین المللی پول اشاره کرده است که به طرق مختلف به دولت السالوادور کمک های فنی می کند. به گفته گری رایس، سخنگوی این سازمان، این گروه در حال گفتگو با مردم دولت سالوادور در مورد مسائل مالیاتی و پولشویی، از جمله مسائل مهمی است که صندوق بین المللی پول در گزارش های قبلی مطرح کرده بود.

گفتگوی صندوق بین المللی پول با السالوادور

در حالی که صندوق بین المللی پول با اقدامی که السالوادور در سال گذشته با اعلام بیت کوین به عنوان ارز قانونی انجام داد مخالف بود، همچنان در حال مذاکره منظم با نمایندگان دولت سالوادور است. در یک کنفرانس مطبوعاتی ارائه شده در هفته گذشته، گری رایس، سخنگوی این سازمان، اظهار داشت که در مورد چندین موضوع مربوط به پذیرش بیت کوین در کشور با دولت تماس گرفته شده است.

رایس اعلام کرد:

کارکنان صندوق بین المللی پول و مقامات سالوادور به گفتگوهای منظم در مورد موضوعات مهمی که توسط هیئت اجرایی ما در ژانویه سال جاری تاکید شده بود، ادامه می دهند.

اگرچه صندوق هشدار داد که تصمیم اتخاذ شده با تصویب قانون بیت کوین در کشور ممکن است خطرات ثبات را برای کشور به همراه داشته باشد، السالوادور به مسیر خود ادامه داده است، رئیس جمهور نایب بوکله سرمایه های عمومی را سرمایه گذاری کرده و بیش از 2300 بیت کوین خریداری کرده و بیت کوین را به عنوان حفظ کرده است. مناقصه قانونی


کمک فنی

رایس همچنین هدف از این مذاکرات را ذکر کرد و به مالیات، پولشویی و کمک فنی به دولت در خصوص آمار پذیرش بیت کوین اشاره کرد. رایس این موضوع را با بیان این مطلب تصریح کرد:

گفتگوها از جمله پیشرفت مقامات در جمع آوری آمار در مورد استفاده از بیت کوین و سایر اطلاعات مربوط به پذیرش بیت کوین به عنوان ارز قانونی در السالوادور ادامه دارد. بنابراین، ما در این زمینه کمک های فنی ارائه می دهیم.

با این حال، این سخنگو مشخص نکرد که از چه راه هایی برای تعیین کمیت استفاده از بیت کوین و کریپتو در کشور کمک می کند.

امتیاز اعتباری السالوادور به دلیل عدم شفافیتی که برخی از آژانس‌ها مانند Moody’s به سرمایه‌گذاری‌های بیت‌کوین توسط Bukele نسبت می‌دهند، بسیار آسیب دیده است. Jaime Reuschem، معاون ارشد آژانس، اظهار داشت که این اتفاق به دلیل کمبود اطلاعات در مورد این موضوع رخ داده است و فقط توییت های Bukele برای حساب این خریدها وجود دارد.

به گفته رسانه‌های محلی، مذاکرات این کشور با صندوق بین‌المللی پول می‌تواند به بستن یک قرارداد 1.3 میلیارد دلاری برای دستور تامین مالی آن کمک کند، به طوری که این سازمان از السالوادور می‌خواهد سیاست‌های خود را در چندین موضوع، از جمله مبارزه با پولشویی، شفافیت مالی، تشدید کند. پاسخگویی در استفاده از بودجه عمومی و تقویت چارچوب مبارزه با فساد.

نظر شما در مورد مذاکرات بین صندوق بین المللی پول و دولت سالوادور چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر وارد بازی می‌کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد، وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن از رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می‌کند. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.