صندوق بین المللی پول با اشاره به کندی رشد اقتصادی در ایالات متحده، اتحادیه اروپا و چین درباره سال سخت پیش رو برای اقتصاد جهانی هشدار داد – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] صندوق بین المللی پول (IMF) هشدار داده است که سال 2023 سال سخت تری برای بیشتر اقتصاد جهان خواهد بود زیرا اقتصادهای ایالات متحده، اتحادیه اروپا و چین به طور همزمان در حال کاهش هستند. کریستالینا جورجیوا، رئیس صندوق بین المللی پول گفت: “ما انتظار داریم که یک سوم اقتصاد جهان در رکود باشد…

کد خبر : 301097
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
صندوق بین المللی پول با اشاره به کندی رشد اقتصادی در ایالات متحده، اتحادیه اروپا و چین درباره سال سخت پیش رو برای اقتصاد جهانی هشدار داد – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

صندوق بین المللی پول (IMF) هشدار داده است که سال 2023 سال سخت تری برای بیشتر اقتصاد جهان خواهد بود زیرا اقتصادهای ایالات متحده، اتحادیه اروپا و چین به طور همزمان در حال کاهش هستند. کریستالینا جورجیوا، رئیس صندوق بین المللی پول گفت: “ما انتظار داریم که یک سوم اقتصاد جهان در رکود باشد… حتی کشورهایی که در رکود نیستند، برای صدها میلیون نفر احساس رکود خواهد داشت.”

پیش بینی های اقتصادی 2023 صندوق بین المللی پول

کریستالینا جورجیوا، مدیر عامل صندوق بین‌المللی پول (IMF) پیش‌بینی‌های صندوق بین‌المللی پول در مورد ایالات متحده، اتحادیه اروپا، چین و اقتصاد جهان را در مصاحبه‌ای با CBS که یکشنبه پخش شد، به اشتراک گذاشت. او توضیح داد:

این همان چیزی است که در سال 2023 می بینیم. برای بیشتر اقتصاد جهان، این سال سختی خواهد بود، سخت تر از سالی که پشت سر می گذاریم. چرا؟ زیرا سه اقتصاد بزرگ، ایالات متحده، اتحادیه اروپا، چین، همه به طور همزمان در حال کاهش هستند.

ایالات متحده انعطاف پذیرترین است. ایالات متحده ممکن است از رکود اجتناب کند. ما شاهد هستیم که بازار کار بسیار قوی باقی مانده است. با این حال، این یک موهبت متفاوت است زیرا اگر بازار کار بسیار قوی باشد، ممکن است فدرال رزرو مجبور شود برای کاهش تورم، نرخ های بهره را برای مدت طولانی تر نگه دارد.»

اتحادیه اروپا از جنگ در اوکراین به شدت ضربه خورد. نیمی از اتحادیه اروپا در سال آینده دچار رکود خواهد شد. چین در سال جاری بیشتر کاهش خواهد یافت.»

همچنین رئیس صندوق بین المللی پول گفت:

سال آینده سال سختی برای چین خواهد بود. و این به روندهای منفی در سطح جهانی تبدیل می شود.

وقتی به بازارهای نوظهور در اقتصادهای در حال توسعه نگاه می کنیم، در آنجا، تصویر حتی بدتر می شود. چرا؟ زیرا علاوه بر همه چیز، از نرخ بهره بالا و افزایش ارزش دلار ضربه می خورند. برای اقتصادهایی که سطح بالایی از آن را دارند، این یک ویرانی است.» او هشدار داد.

جورجیوا به طور خاص در مورد چین توضیح داد: «در کوتاه مدت، اخبار بد. چین در سال 2022 به دلیل این سیاست سخت کووید صفر به شدت کاهش یافته است. برای اولین بار در 40 سال گذشته، رشد چین در سال 2022 احتمالاً هم سطح یا کمتر از رشد جهانی خواهد بود. قبلاً چنین اتفاقی نیفتاده بود.»

مدیر عامل صندوق بین‌المللی پول با تاکید بر اینکه امیدوار است اقتصاد ایالات متحده با وجود همه این خطرات وارد رکود نشود، گفت:

ما انتظار داریم که یک سوم اقتصاد جهان در رکود باشد… حتی کشورهایی که در رکود نیستند، برای صدها میلیون نفر احساس رکود خواهد داشت.

جورجیوا اضافه کرد که “جهان به طرز چشمگیری تغییر کرده است” و خاطرنشان کرد که “این جهان مستعد شوک است.” او توضیح داد که این شوک ها شامل کووید، جنگ روسیه و اوکراین و بحران هزینه زندگی است.

“پیام من [is] فکر نکنید که قرار است به پیش بینی پذیری قبل از کووید برگردیم. عدم قطعیت بیشتر، همپوشانی بیشتر بحران‌ها در انتظار ماست… ما باید به روشی چابک‌تر و احتیاطی عمل کنیم.»

برچسب ها در این داستان

چین، سیاست کووید چین، اقتصاد چین، اقتصادهای اتحادیه اروپا، صندوق بین المللی پول، صندوق بین المللی پول چین، صندوق بین المللی پول اتحادیه اروپا، پیش بینی های صندوق بین المللی پول، صندوق بین المللی پول ایالات متحده، اقتصاد ایالات متحده، رکود اقتصادی ایالات متحده، اقتصاد جهانی، رکود جهانی

نظر شما در مورد پیش بینی های صندوق بین المللی پول چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.