صندوق بین‌المللی پول می‌گوید آفریقای جنوب صحرا از قبل تأثیرات «فشار بزرگ سرمایه‌گذاری» را احساس کرده است – اقتصاد بیت‌کوین نیوز

[ad_1] کشورهای منطقه جنوب صحرای آفریقا (SSA) با “فشار بودجه بزرگ” مواجه هستند که برخی از آنها را مجبور به کاهش هزینه های بهداشت، آموزش و زیرساخت ها می کند. به گفته Abebe Aemro Selassie، مردم منطقه در حال حاضر “اثرات بحران بودجه را احساس می کنند.” صندوق بین‌المللی پول می‌گوید که کشورهای منطقه SSA

کد خبر : 347460
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۹:۴۰
صندوق بین‌المللی پول می‌گوید آفریقای جنوب صحرا از قبل تأثیرات «فشار بزرگ سرمایه‌گذاری» را احساس کرده است – اقتصاد بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

کشورهای منطقه جنوب صحرای آفریقا (SSA) با “فشار بودجه بزرگ” مواجه هستند که برخی از آنها را مجبور به کاهش هزینه های بهداشت، آموزش و زیرساخت ها می کند. به گفته Abebe Aemro Selassie، مردم منطقه در حال حاضر “اثرات بحران بودجه را احساس می کنند.” صندوق بین‌المللی پول می‌گوید که کشورهای منطقه SSA باید «یک چارچوب حل‌وفصل بدهی خوب» را نیز در نظر بگیرند.

منطقه با افزایش هزینه های استقراض و کاهش “دسترسی به بودجه ارزان تر” مواجه است

به گفته صندوق بین‌المللی پول، منطقه جنوب صحرای آفریقا (SSA) با “فشار مالی بزرگ” مواجه است که با “کوچک شدن بودجه کمک‌ها و کاهش جریان ورودی از شرکا” به وجود آمده است. در بیانیه ای که توسط وام دهنده جهانی منتشر شد، آمده است که بدون این بودجه، کشورهای منطقه مجبور به کاهش هزینه های بهداشت، آموزش و زیرساخت ها خواهند شد، بنابراین “منطقه را از توسعه پتانسیل واقعی خود باز می داریم.”

Abebe Aemro Selassie، مدیر بخش آفریقایی وام دهندگان، با اشاره به کاهش سهم منابع مالی منطقه، ادعا کرد که مردم مناطق SSA در حال حاضر شروع به احساس اثرات این بحران کرده اند.

“مردم در جنوب صحرای آفریقا اثرات یک بحران مالی را احساس می کنند. از زمان حمله روسیه به اوکراین، [the] هزینه زندگی گران تر است، هزینه های استقراض افزایش یافته است و دسترسی به بودجه ارزان تر در حال کاهش است. سلاسی استدلال می‌کند که همراه با کاهش بلندمدت کمک‌ها و کاهش اخیر سرمایه‌گذاری از طرف شرکا، این بدان معناست که پول کمتری برای خدمات حیاتی مانند بهداشت، آموزش و زیرساخت هزینه می‌شود.

سلاسی همچنین هشدار داد که اگر اقداماتی برای کاهش این خطرات اتخاذ نشود، هدف منطقه برای تبدیل شدن به “نیروی محرکه اقتصاد جهانی در سال‌های آینده” با مشکل مواجه خواهد شد.

صندوق بین المللی پول: کشورهای منطقه SSA باید اجازه کاهش ارزش پول خود را در نظر بگیرند

در همین حال، صندوق بین‌المللی پول در بیانیه مطبوعاتی خود در 14 آوریل گفت که پس از ارائه بیش از 50 میلیارد دلار به کشورهای عضو SSA بین سال‌های 2020 تا 2022، نقش خود را ایفا کرده است. گفته می شود درخواست های بیشتری برای چنین برنامه هایی در دست بررسی است.

علاوه بر انتظار برای کمک مالی، صندوق بین‌المللی پول گفت که کشورهای منطقه SSA باید «یک چارچوب حل‌وفصل بدهی خوب» را نیز در نظر بگیرند. کشورها همچنین باید اجازه دهند که نرخ ارز مربوطه خود کاهش یابد.

“[A final priority] تضمین می کند که تلاش های مهم برای مقابله با تغییرات آب و هوایی نیازهای اساسی مانند بهداشت و آموزش را از بین نبرد. صندوق بین‌المللی پول افزود، تأمین مالی اقلیمی که توسط جامعه بین‌المللی ارائه می‌شود باید در راس جریان کمک‌های جاری قرار گیرد.

ایمیل خود را اینجا ثبت کنید تا به‌روزرسانی هفتگی اخبار آفریقا را به صندوق ورودی خود دریافت کنید:

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.