صندوق بدهی مضطرب Gramercy می گوید که اوراق قرضه انحصاری روسیه بسیار خطرناک است.

[ad_1] 2/2 © رویترز. عکس فایل: آسمان‌خراش‌های مرکز تجارت بین‌المللی مسکو، که با نام «شهر مسکوا» نیز شناخته می‌شود، درست پس از غروب خورشید در مسکو، روسیه در 12 ژوئیه 2018 دیده می‌شوند. رویترز/کریستین هارتمن 2/2 نوشته تامی ویلکس لندن (رویترز) – صندوق تامین مالی مضطرب بدهی Gramercy، که پس از بحران 1998 باعث مرگ

کد خبر : 183513
تاریخ انتشار : شنبه ۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۰:۱۱
صندوق بدهی مضطرب Gramercy می گوید که اوراق قرضه انحصاری روسیه بسیار خطرناک است.

[ad_1]

2/2

© رویترز. عکس فایل: آسمان‌خراش‌های مرکز تجارت بین‌المللی مسکو، که با نام «شهر مسکوا» نیز شناخته می‌شود، درست پس از غروب خورشید در مسکو، روسیه در 12 ژوئیه 2018 دیده می‌شوند. رویترز/کریستین هارتمن

2/2

نوشته تامی ویلکس

لندن (رویترز) – صندوق تامین مالی مضطرب بدهی Gramercy، که پس از بحران 1998 باعث مرگ اوراق قرضه روسیه شد و آرژانتین و ونزوئلا را بر سر بدهی های نکول شده تحت فشار قرار داد، می گوید که شرط بندی روی روسیه در حال حاضر حتی با معامله اوراق قرضه در یک ریسک بسیار بزرگ است. دهم ارزش اسمی

رابرت کونیگزبرگر، که اولین تجارتش به عنوان بنیانگذار Gramercy در سال 1998، جمع آوری اوراق قرضه شکست خورده روسیه بود، گفت که مسکو تمایل شگفت انگیزی برای پرداخت بدهی های خارجی علیرغم تحریم های اعمال شده به دلیل اقداماتش در اوکراین نشان داده است.

کونیگزبرگر به رویترز گفت، اما ظرفیت پرداخت روسیه رو به اتمام است زیرا سیستم های تسویه و تسویه معاملات و انتقال عناوین مالکیت اوراق قرضه از بین می روند.

“اگر من بروم با مشتریانم تماس بگیرم و بگویم کشور A پیش فرض است و با 25 سنت معامله می شود و فکر می کنم 50 سنت ارزش دارد – عالی است. نگاهی به آن خواهم انداخت.

مدیر ارشد سرمایه گذاری صندوق 5.5 میلیارد دلاری در مصاحبه ای گفت: “سعی کنید همین داستان را در مورد روسیه بگویید. از هر 10 نفر 9 نفر نه و نفر دهم “جهنم، نه” می گویند.

روسیه تهاجم 24 فوریه خود را یک “عملیات نظامی ویژه” برای خلع سلاح اوکراین می نامد، در حالی که کی یف و غرب می گویند این یک جنگ تهاجمی بی دلیل است.

قیمت برخی از اوراق قرضه روسیه که در حدود 10 سنت بر دلار کاهش یافته بود، در روزهای اخیر پس از پرداخت کوپن توسط این کشور و انحراف از نکول، چهار برابر شد. به عنوان مثال، اوراق قرضه 2043 روسیه برای مدت کوتاهی به 45 سنت رسید که از 12 سنت در 8 مارس افزایش یافت.

این پرداخت ها به دلیل مجوز موقت ایالات متحده امکان پذیر بود که به افراد آمریکایی اجازه می داد از برخی نهادهای دولتی تحریم شده روسیه، پرداخت های مربوط به اوراق بهادار را دریافت کنند.

این معافیت در 25 می تمام می شود و تقریباً 2 میلیارد دلار از پرداخت های اوراق قرضه دولتی تا پایان سال 2022 باقی می ماند.

در حالی که این ضرب‌الاجل می‌تواند انعطاف‌پذیر باشد، کونیگزبرگر معتقد است روسیه پرداخت آن را به طور فزاینده‌ای دشوار خواهد کرد. تحریم ها همچنین بسیاری از ذخایر روسیه را بی حرکت کرده است.

او گفت: “چند درصد از توانایی پرداخت بدهی آنها به دست دیگران بسته شده است؟ نمی توانم زمانی را در تاریخ به یاد بیاورم که مذاکره ای در مورد غرامت وجود داشته باشد که طرفی که می خواهد پرداخت کند، پول نقد را نگه داشته باشد.”

Gramercy یکی از شناخته شده‌ترین سرمایه‌گذارانی است که در خرید اوراق قرضه شکست خورده تخصص دارند و قیمت‌های شرط‌بندی بهبود می‌یابند یا می‌توانند دولت‌ها را به دادگاه بکشانند و در نبردهای طولانی بازیابی پیروز شوند.

کونیگزبرگر خرید اوراق قرضه روسیه را رد نکرد و خاطرنشان کرد که روسیه در سال 1996 مجبور شد بدهی های قبل از انقلاب را از اوایل دهه 1900 قبل از اینکه بتواند اولین اوراق قرضه بین المللی خود را پس از دوران شوروی منتشر کند، تسویه کند.

کونیگزبرگر گفت: “روسیه ممکن است برای مدت طولانی ناپدید شود، اما من هرگز نمی گویم که این دارایی بی ارزش است. این ادعا را نمی توان از بین برد. اما در حال حاضر شما باید یک گزینه تماس دائمی بخرید، نه لزوما یک اوراق قرضه.”

روسیه از 31 مارس از شاخص‌های اصلی اوراق قرضه و سهام خارج می‌شود، به این معنی که سرمایه‌گذاران ممکن است ارزش دارایی‌های خود را به صفر برسانند یا سعی کنند آن‌ها را برای هر کسی که خرید کند، تخلیه کنند.

“شما شاهد قیمت های پایین تر خواهید بود [on Russian bonds]وی با پیش بینی فروش اجباری بیشتر گفت.

خرید از اوکراین

Gramercy در عوض اوراق قرضه دلاری اوکراین را می‌خرد و قیمت‌ها را به 20 سنت پایین می‌پردازد.

کونیگزبرگر گفت که به دنبال خروج از آن در دهه 30 یا پایین دهه 40 پیش از تجدید ساختار رسمی بدهی است که او انتظار داشت که اوراق قرضه را 50 درصد کاهش دهد، مطابق با چنین معاملات گذشته که شامل طلبکاران غربی در اروپای شرقی بود.

کونیگزبرگر افزود: “اوکراین به طور گسترده از سوی غرب در سراسر این کشور و از سوی دیگر مورد حمایت قرار خواهد گرفت. با توجه به آنچه گفته شد، من انتظار دارم که برای این حمایت پولی وجود داشته باشد.”

اوراق قرضه 2040 اوکراین در روز جمعه حدود 24 سنت بر دلار معامله شد که از پایین ترین سطح 13 سنت در اوایل ماه جاری افزایش یافته است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.