صندوق امداد و بازیابی منطقه ای دولت کانادا برای حفظ مشاغل گردشگری در دشت ها

[ad_1] بیش از 8.4 میلیون دلار بودجه برای حمایت از یکی از بخشهایی که بیشترین آسیب را از محدودیت های ایمنی و بهداشت COVID-19 دیده است 27 مه 2021 – ادمونتون ، آلبرتا – تنوع اقتصادی غربی کانادا گردشگری به دلیل چالش های منحصر به فرد ناشی از تعطیلی و محدودیت های سفر ، یکی

کد خبر : 95137
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۰۵
صندوق امداد و بازیابی منطقه ای دولت کانادا برای حفظ مشاغل گردشگری در دشت ها

[ad_1]

بیش از 8.4 میلیون دلار بودجه برای حمایت از یکی از بخشهایی که بیشترین آسیب را از محدودیت های ایمنی و بهداشت COVID-19 دیده است

27 مه 2021 – ادمونتون ، آلبرتا – تنوع اقتصادی غربی کانادا

گردشگری به دلیل چالش های منحصر به فرد ناشی از تعطیلی و محدودیت های سفر ، یکی از بخشهایی است که بیشتر تحت تأثیر همه گیری COVID-19 قرار گرفته است. در سراسر غرب کانادا ، گردشگری 13.6 میلیارد دلار فعالیت اقتصادی ایجاد می کند و از 230.600 شغل حمایت می کند و نسبت زنان ، جوانان و افراد بومی را بیشتر از سایر صنایع به کار می گیرد. از همان ابتدا ، دولت کانادا برای کمک به مشاغل گردشگری و دیگران برای زنده ماندن از این بیماری همه گیر اقدام کرده و آنها را در مواقع لغو محدودیت های ایمنی و بهبود اقتصاد ، برای موفقیت در نظر گرفته است.

یکی از اقدامات حمایتی صندوق امداد و بازیابی منطقه ای (RRRF) است که توسط غرب توسط تنوع اقتصادی غربی کانادا (WD) در غرب ارائه شده است. RRRF از مشاغل گردشگری واجد شرایط و سایر شرکتها و سازمانهای کوچک و متوسط ​​حمایت می کند که نتوانسته اند به سایر اقدامات فدرال امدادی دسترسی داشته باشند. RRRF همچنین به سازمان هایی که از طیف وسیعی از فعالیت های بخش گردشگری پشتیبانی می کنند ، مانند انجمن های صنعتی و گروه هایی مانند سازمان های بازاریابی مقصد ، کمک می کند.

پشتیبانی از اکوسیستم تجاری گردشگری در دشت ها

امروز ، تری دوگوید ، دبیر پارلمانی وزیر توسعه اقتصادی و زبانهای رسمی (تنوع اقتصادی غربی کانادا) و وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوا (آژانس آب کانادا) ، به نمایندگی از ملانی جولی ، وزیر توسعه اقتصادی و زبانهای رسمی و وزیر مسئول تنوع اقتصادی غرب کانادا ، بیش از 8.4 میلیون دلار برای 20 سازمان حمایت از مشاغل گردشگری در سراسر دشت ها اعلام کرد. حمایت فدرال به این سازمان ها اجازه می دهد تا به مشتریان خود در مقابله با همه گیری کمک کنند ، اقدامات بهداشتی را رعایت کنند و آماده باشند تا در صورت ایمن بودن از بازدیدکنندگان استقبال کنند.

این بودجه بخشی از بیش از 108.5 میلیون دلار است که به تقریبا 990 مشاغل و سازمان های گردشگری غربی کانادا ارائه شده است که با چالش های مرتبط با همه گیری دست و پنجه نرم می کنند. تقریباً دو سوم آن مشاغل در جوامع روستایی هستند که برای جبران ضرر و زیان تجارت گردشگری مجهز نیستند.

در 5 فوریه ، WD مبلغ 250 میلیون دلار دیگر از RRRF را برای غرب کانادا اعلام کرد. WD هنوز برنامه های مشاغل کوچک را تا 30 ژوئن 2021 برای جبران خسارات ناشی از COVID در 12 ماه اول همه گیری می پذیرد. در جوامع کوچکتر و روستایی ، سازمانهای آینده جامعه قبلاً بیش از 4000 برنامه در سراسر غرب را تأیید کرده اند و آماده پذیرش بیشتر ، به ویژه از طرف مشاغل و سازمانهای متمرکز بر گردشگری هستند.

این سرمایه گذاریها مکمل اقدامات برنامه پاسخگویی اقتصادی کانادا مانند CEBA است، CEWS و HASCAP که مشاغل و سازمانهای گردشگری برای مواجه شدن با چالش های ناشی از همه گیری COVID-19 به آن دسترسی دارند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.