صندوق امداد و بازیابی منطقه ای دولت کانادا برای حفظ مشاغل گردشگری در بریتیش کلمبیا

[ad_1] بیش از 8.3 میلیون دلار بودجه برای حمایت از یکی از بخشهایی که بیشتر تحت تأثیر محدودیت های بهداشت و ایمنی COVID-19 قرار گرفته است 27 مه 2021 – ونکوور ، بریتیش کلمبیا – تنوع اقتصادی غربی کانادا گردشگری در بریتیش کلمبیا به دلیل چالش های منحصر به فرد ناشی از تعطیلی و محدودیت

کد خبر : 94671
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
صندوق امداد و بازیابی منطقه ای دولت کانادا برای حفظ مشاغل گردشگری در بریتیش کلمبیا

[ad_1]

بیش از 8.3 میلیون دلار بودجه برای حمایت از یکی از بخشهایی که بیشتر تحت تأثیر محدودیت های بهداشت و ایمنی COVID-19 قرار گرفته است

27 مه 2021 – ونکوور ، بریتیش کلمبیا – تنوع اقتصادی غربی کانادا

گردشگری در بریتیش کلمبیا به دلیل چالش های منحصر به فرد ناشی از تعطیلی و محدودیت های سفر ، یکی از بخشهایی است که بیشتر تحت تأثیر همه گیری COVID-19 قرار گرفته است. قبل از همه گیری ، گردشگری با 161،500 شغل در 19،300 مشاغل ، مشارکت قابل توجهی در اقتصاد BC داشت که 20.5 میلیارد دلار درآمد و 8.3 میلیارد دلار مستقیم به تولید ناخالص داخلی استان در سال 2018 کمک کرد. BC بیشترین تعداد جوامع وابسته به گردشگری را در هر استان دارد. در کانادا. از همان ابتدا ، دولت کانادا اهمیت گردشگری را برای بریتیش کلمبیا به رسمیت شناخته است و اقدامی را برای کمک به این بخش برای زنده ماندن از همه گیری انجام داده و در مواقعی که محدودیت های ایمنی برداشته شود و اپراتورهای گردشگری بتوانند بار دیگر از بازدیدکنندگان از خانه استقبال کنند ، به موفقیت دست یافته است. و خارج از کشور

صندوق امداد و بازیابی منطقه ای (RRRF) ، که در غرب توسط تنوع اقتصادی غرب کانادا (WD) ارائه شده است ، یکی از ابزارهای کاهش فشارهای مالی ناشی از همه گیری است. RRRF به شرکتهای کوچک و متوسط ​​واجد شرایط مانند اپراتورهای گردشگری که نتوانسته اند به سایر اقدامات فدرال امدادی دسترسی داشته باشند کمک می کند. RRRF همچنین به سازمان های تجاری ، از جمله آنهایی که از طیف وسیعی از فعالیت های بخش گردشگری پشتیبانی می کنند ، مانند انجمن های صنعتی و گروه هایی مانند سازمان های بازاریابی مقصد ، کمک می کند.

پشتیبانی از اکوسیستم تجاری گردشگری در بریتیش کلمبیا

امروز تری راش ، دبیر پارلمانی وزیر شیلات و اقیانوس ها و گارد ساحلی کانادا و وزیر توسعه اقتصادی و زبانهای رسمی (BC) ، به نمایندگی از ملانی جولی ، وزیر توسعه اقتصادی و زبانهای رسمی و وزیر مسئول تنوع اقتصادی غربی کانادا ، امروز 8.3 میلیون دلار برای پنج سازمان حمایت از تجارت گردشگری در بریتیش کلمبیا اعلام کرد. حمایت فدرال از مقصد BC ، دفتر بازدیدکنندگان و کنوانسیون ویکتوریا بزرگتر ، کنوانسیون مترو ونکوور و دفتر بازدیدکنندگان ، انجمن گردشگری تامپسون اوکاناگان و انجمن صنعت گردشگری بریتیش کلمبیا به این سازمان ها این امکان را داده است تا به بیماران در طول همه گیری کمک کنند ، و اقدامات بهداشتی را رعایت کنند ، و در صورت ایمن بودن از بازدیدکنندگان آماده پذیرایی باشید.

این بودجه بخشی از بیش از 108.5 میلیون دلار است که به تقریبا 990 مشاغل و سازمان های گردشگری غربی کانادا ارائه شده است که با چالش های مرتبط با همه گیری دست و پنجه نرم می کنند. تقریباً دو سوم مشاغلی که از طریق RRRF حمایت دریافت کرده اند در جوامع روستایی هستند که توانایی کمتری برای از دست دادن مشاغل گردشگری محلی دارند.

در 5 فوریه ، WD مبلغ 250 میلیون دلار دیگر را در RRRF در غرب اعلام کرد. تا 30 ژوئن 2021 هنوز برنامه های تجاری از مشاغل کوچک پذیرفته می شود تا خسارت ها در 12 ماه اول همه گیری COVID-19 جبران شود. علاوه بر این ، سازمان های آینده جامعه قبلاً بیش از 4000 برنامه را در جوامع کوچکتر در سراسر غرب کانادا تأیید کرده اند و آماده پذیرش بیشتر ، به ویژه از مشاغل متمرکز بر گردشگری هستند.

این سرمایه گذاریها مکمل اقدامات برنامه پاسخگویی اقتصادی کانادا مانند CEBA است، CEWS و HASCAP که بخش گردشگری برای رسیدگی به بارهای ناشی از همه گیری COVID-19 به آنها دسترسی دارد.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.