صندوق‌ها بزرگترین موقعیت کوتاه دلاری را از مارس 2021 ایجاد کردند: McGeever توسط رویترز

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: اسکناس های صد دلاری آمریکا در این تصویر که در 7 فوریه 2011 در سئول گرفته شده است، دیده می شود. رویترز/لی جائه وون//عکس فایل نوشته جیمی مک گیور اورلاندو، فلوریدا (رویترز) – صندوق‌های تامینی در یک هفته بیش از 7 میلیارد دلار شرط‌بندی دلاری نزولی خود را افزایش داده‌اند

کد خبر : 379111
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴
صندوق‌ها بزرگترین موقعیت کوتاه دلاری را از مارس 2021 ایجاد کردند: McGeever توسط رویترز

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: اسکناس های صد دلاری آمریکا در این تصویر که در 7 فوریه 2011 در سئول گرفته شده است، دیده می شود. رویترز/لی جائه وون//عکس فایل

نوشته جیمی مک گیور

اورلاندو، فلوریدا (رویترز) – صندوق‌های تامینی در یک هفته بیش از 7 میلیارد دلار شرط‌بندی دلاری نزولی خود را افزایش داده‌اند و اکنون در بزرگترین موقعیت خالص خالص دلاری خود در بیش از دو سال گذشته قرار دارند.

این حرکت عمدتاً به دلیل تغییر در دارایی خالص یورو و ین بود و پیش از تصمیمات سیاست پولی فدرال رزرو، بانک مرکزی اروپا و بانک ژاپن انجام شد.

پوزیشن طولانی استرلینگ سفته بازان ارز در حال حاضر بزرگترین رکورد ثبت شده است، اگرچه علاقه مناسب به کوتاه کردن پوند به این معنی است که موقعیت خرید خالص کل در بالاترین سطح 16 سال گذشته باقی می ماند، نه یک اوج تمام دوران.

داده‌های کمیسیون معاملات آتی کالا برای هفته منتهی به 18 جولای نشان می‌دهد که سفته‌بازان موقعیت خالص دلار کوتاه خود را در برابر طیفی از ارزهای G10 و نوظهور از 13.17 میلیارد دلار در هفته قبل به 20.6 میلیارد دلار افزایش داده‌اند.

این مهم‌ترین شرط کاهش ارزش دلار از مارس 2021 است و نشان می‌دهد که سی و هفتمین هفته متوالی است که سرمایه‌ها به طور خالص کوتاه هستند.

تغییر نزولی 7.4 میلیارد دلاری در موقعیت کلی دلار صندوق‌ها بزرگترین تغییر از مارس 2020 بوده است و عمدتاً به ترتیب با حرکت 5.8 میلیارد دلاری و 2.3 میلیارد دلاری در موقعیت‌های یورو و ین به وجود آمده است.

«کوتاه» بودن یک دارایی اساساً شرط کاهش ارزش آن است، در حالی که «طولانی» بودن در واقع شرطی است که ارزش آن را قدردانی خواهد کرد. سرمایه‌گذاران اغلب از قراردادهای آتی برای پوشش ریسک استفاده می‌کنند، اما داده‌های CFTC اغلب راهنمای خوبی برای دیدگاه جهت‌گیری صندوق‌های تامینی در مورد یک دارایی خاص است.

ارزش پوزیشن دلار کوتاه صندوق ها بزرگ است، اما افراطی نیست. این رقم برای دوره‌های طولانی در حدود سال‌های 2006-2008، 2010-2011 و 2020-2021 بسیار بزرگ‌تر بود، و هنوز هم تنها نیمی از رکوردهای شرط‌بندی در سال 2011 است که از 40 میلیارد دلار گذشت.

اما موقعیت خالص خرید یورو در حال نزدیک شدن به سطوح رکوردی است، شاید با توجه به اینکه یورو وزن‌دار تجاری هفته گذشته به قوی‌ترین سطح خود تا کنون رسیده است، شگفت‌انگیز نیست.

صندوق‌ها موقعیت خرید خالص خود را تقریباً 40000 قرارداد افزایش دادند و به کمتر از 180000 قرارداد رسیدند، که به بالاترین رقم تاریخی بیش از 200000 قرارداد در آگوست 2020 نزدیک شد.

این یک شرط ۲۵ میلیارد دلاری برای افزایش یورو است.

داستان متفاوتی در مورد ین است، جایی که وجوه هنوز به شدت کم است، اما آنها این مقدار را به میزان قابل توجهی در هفته منتهی به 18 جولای کاهش دادند.

ما فقط تصویر کاملی از موقعیت بانک مرکزی وجوه CFTC قبل از G3 را با داده های هفته منتهی به 25 جولای دریافت خواهیم کرد که پس از تصمیمات سیاستی منتشر خواهد شد.

با این حال، آخرین عکس فوری برای هفته منتهی به 18 ژوئیه، نشان می دهد که سفته بازان ممکن است برای یک فدرال رزرو ضعیف تر نسبت به بانک مرکزی اروپا موضع گیری کنند و در حال کاهش موقعیت ین کوتاه و سودآور هستند.

(توسط جیمی مک گیور؛ ویرایش توسط شری ناواراتنام)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.